Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #12 üzenetére

    Skálázott animáció. Ez az új év nagy fejlesztése. A játék indításakor elemzi, hogy mennyi erőforrásod van. Minimum három mag kell hozzá, de ha van több, akkor jobb lesz az animáció. A konzol szintet durva GFLOPS teljesítménnyel lehet majd elérni.
    Az animáció számításánál az a jó, hogy bár illik minden képkockára újat számolni, igazából nem feltétlenül muszáj. Ez az ötlet teszi lehetővé, hogy PC-re is legyen Ignite. Gyengébb rendszereknél 2 képkockánként elég ha frissül az animáció. Ha 25-30 frame-re van belőve, akkor a 70-80 ms idő a számításra. Annyi idő alatt egy négymagos megoldja.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák