Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz GeryFlash #12 üzenetére
Skálázott animáció. Ez az új év nagy fejlesztése. A játék indításakor elemzi, hogy mennyi erőforrásod van. Minimum három mag kell hozzá, de ha van több, akkor jobb lesz az animáció. A konzol szintet durva GFLOPS teljesítménnyel lehet majd elérni.
Az animáció számításánál az a jó, hogy bár illik minden képkockára újat számolni, igazából nem feltétlenül muszáj. Ez az ötlet teszi lehetővé, hogy PC-re is legyen Ignite. Gyengébb rendszereknél 2 képkockánként elég ha frissül az animáció. Ha 25-30 frame-re van belőve, akkor a 70-80 ms idő a számításra. Annyi idő alatt egy négymagos megoldja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Ukrajnai háború
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Óra topik
- Magisk
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen