Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz gbors #172 üzenetére

    Ez a multiplatform játékoknál igaz lehet, a jobb exkluzívoknál jellemzően nem az. Ha tudod, hogy pontosan milyen hardverre fejlesztesz, sokkal jobb sebességet lehet kihozni, nem is feltétlen sokkal több munkával.

    A "sokkal jobb" sebesség eléggé nehezen értékelhető, ha exkluzív címet nézel. Mert nem tudod összehasonlítani ugyebár. Innen kezdve megy az újjal mutogatás, hogy XY exkluzív cím mennyire szép, és ilyen szintű PC hardveren ezt nem tudnák megcsinálni. Hogy közben felskálázott felbontás, dinamikus felbontás, checkerbox rendering vagy más trükkökkel valósítják meg, az valamiért nincs kihangsúlyozva. Pedig valójában általában ilyesmi áll mögötte első sorban.

    Az, hogy jobb sebesség valóban-e, azt PC-n is le lehet mérni, a dedikált meghajtók, patchek, stb. 5-10%-ot szokott hozni. Kb. ennyiről beszélhetünk konzolon is előnyként, azonos hardware szintet nézve. Csodák nincsenek...

    Hogy aztán a rosszul sikerült PC portokat hozzák fel, az megint más tészta. A Detroit: Become Human és az RDR2 esetén is külön utólagos patch-el tudták megoldani, hogy 4 magos procin is normálisan fusson. De ez meg ellentétes állapot, mert rossz PC optimalizációról beszélünk.

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák