Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz cowk #4 üzenetére

    A Spoti a kvázi sikerét a hatalmas felhasználói bázisának köszönheti. Már 100 millió felhasználója van, ez egyszerűen túl nagy ahhoz, hogy csak úgy félresöpörje egy átlagos kiadó vagy zenekar. Közben meg évi 2 milliárdos forgalom felett van, miközben több, mint évi 200 millió dolláros veszteséget produkál. Mégis bíznak benne a befektetők, mert a Spoti képes látványosan bővíteni a felhasználói körét.

    Például az ilyen akcióknak hála. "Kifelé" ugyanis azt mutathatja, hogy na, mennyivel bővült megint a fizetős előfizetők száma. Hogy ők nem teljes árat fizetnek, az nincs feltüntetve... Üzletileg zseniálisak, morálisan... Hát az felhasználók közül senkit sem érdekel...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz osztraksajt #11 üzenetére

    Aminek meg kimondottan örülök hogy el lehet menni koncertekre, nem csak ülnek a zenészek a babérjaikon és kényelmesen elélnek a jogdíjakból.

    Pro és kontra is vannak példák. Vannak olyanok, akik eddig is főleg a koncertekből, fellépésekből éltek és élnek, és vannak olyanok, akik számára a koncert igazából majdhogynem mellékes bevétel, mert a (ma már főleg digitális) értékesítés is hoz eleget. Persze aztán kérdés, hogy abból mennyi jut nekik a bevételekből (lásd Youtube / VEVO témakör). Persze utóbbi inkább csak a világszínvonalon elismert zenészekkel fordulhat elő manapság...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák