Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #58000384

    törölt tag

    válasz XuChi #43 üzenetére

    Nem volt kapkodós a régi Doom? Dehogynem, pontosan ilyen volt :K UV fokozaton kötelező volt a Shift+Alt a gyors mozgáshoz és oldalazáshoz (esetleg straferunning, amivel még gyorsabb vagy). Nintendo 64-en ha a játék indulásakor a kart előre nyomtad, akkor kétszer gyorsabb volt a mozgás.
    Igazából csak a Doom 3 volt lassabb, meg piszkosul sötét.

    De hogy a kérdésedre válaszoljak: nálam valamiért ha ultrára rakom a grafikát, akkor néha gondol egyet, és átvált slowmo-ra, az egész játék belassul. Először azt hittem, hogy talán összeszedtem valami bogyót vagy nem tudom, de szerintem nem direkt ilyen :D Így elég könnyű célozni és az ugrásokat megtervezni, cserébe 15 FPS-t ír és tényleg lassabb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák