Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Szép munka, köszönjük
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Carlos Padre #16 üzenetére
Az meg a cím jelentésének a másik felét veszíti el.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Carlos Padre #19 üzenetére
Aki olvasta a könyvet, az azt is érti, hogy a románc is komoly szerepet játszik a végkifejletben, (legalább) két aspektusból. Valahol még a szánkba is rágja Gibson.
(#27) olbaidhun: nem tudom, játékipar alatt pontosan kikre gondolsz, de az elmúlt 12-13 év töméntelen mennyiségű nagyszerű játékot hozott.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Nekem az rémlik az iskolából, hogy:
- Novella: 5-10 oldal
- Kisregény: 30-50 oldal
- Regény: 150 oldal felettGondolom, 1500-2000 karakter közötti oldalakkal számolva. A köztes oldalszámokról nem szólt a fáma
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz olbaidhun #39 üzenetére
Olyan, mintha minden évben ünnepelnéd az adott CoD-ot, Assassins Creed-et
Nem kell hülyeségeket a másik szájába képzelni
Az AAA kategória szerintem is eléggé lezüllött, de azért ott is jönnek rendszeresen jó játékok - Bioshock-széria, Borderlands-széria, nekem a Crysis-ek is bejöttek, Witcher-széria, Fallout 3-4, Portal 1-2, MGS: V, akár a '16-os DOOM, stb.
Ellenben az indie (vagy fél-indie) címek, amiknek a "fantasztikus eredményeit meg kell említeni" gondoskodtak arról, hogy folyamatosan, éves szinten tucatjával jöjjenek a kiemelkedő játékok. SteamWorld-széria, a Supergiant játékai, Spacechem, kalandban a Daedalic és Wadjet Eye, GSTD, Hex(meg egyéb)cells, a Klei cuccai, és még sok-sok kisebb, izolált cím, sorolhatnám napestig. Nagyon sok olyan játék született az elmúlt 10 évben, aminek a 90-es és a 2000-es évek első felének termése jellemzően a közelébe sem ér. És ez csak PC, konzolokon nem vagyok otthon.
Lehet persze ostorozni az ipart, nagyrészben jogos is, de ha valaki éppenséggel játszani akar, nem ostorozni, akkor bőven van miből választani - sokkal bővebben, mint 10 éve.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz olbaidhun #42 üzenetére
Akkor igazából csak annyi a különbség, hogy Téged zavarnak az arányok, engem meg nem. Felőlem annyi fost dönthet a világra az Ubi, az EA meg a többiek, amennyit akarnak, amíg bőven van jó játék ezek mellett, addig én nem panaszkodom.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Nem akarom már soká húzni az offot, csak röviden:
- Nem vagyunk egyformák
- Az elmúlt 2-3 évben nem találkoztam olyan AAA játékkal, ami tetszett volna. Talán a BL3 Steamen... oh wait.
- Nekem az Assassin's Creed és a dögunalom egzakt szinonimák. 70 óra abból? Help!!!
- A vizuális / térbeli komplexitásban igazad van, de ez csak egy eszköz, amit tudni kell használni, hogy játékélmény legyen belőle. Ez nemhogy egyre jobban menne, hanem egyre rosszabbul.Szóval játékélmény terén nekem elsősorban az indie / fél-indie (önálló stúdió, de nagy kiadói támogatással, pl. Klei) szektor szolgáltat. Nyúl meg puska ide vagy oda
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...