Új hozzászólás Aktív témák

  • [CsuCsu]

    őstag

    Egyetértek. Meg azt is tegyük hozzá, hogy natív DX11-ben jelentős gyorsulás várható el. Amihez eddig szoktunk, az DX9 megtoldva pár DX11-es effekttel. A BF3 is ilyen még.
    Az új konzolokkal véleményem szerint a leírtak miatt lesz ugrásszerű a fejlődés, mivel nem kell a játékokat kompatibilissé tenni DX9-cel. A lényeg ugyanis az, hogy ugyanazt a grafikai szintet a DX11 akár jelentősen kevesebb erőforrásból is el tudja érni. Így több szabad kapacitás marad, ergo lehet szebb grafikát csinálni, akár a mostani DX11-es gépekre is.

    A fentebb említett Unreal Techdemo is ezért volt képes elfutni és a Witcher 2-nek is a DX9 miatt van ilyen orbitális gépigénye. Tudomásom szerint ugyanis a DX9 fény-árnyék effektjeihez relatíve sokkal több erőforrás kell és a játék nemigazán spórolt velük.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák