Új hozzászólás Aktív témák
-
tome.jr
addikt
válasz yakuza.tora #40 üzenetére
[link] Lap alján van a konfig.
A 60 fps az a limit aminél már nincs akadás. Alatta van. És hagyjuk már ezt a 25 fps-től folyamatos a kép hülyeséget 25 fps-nél élvezhetetlen a játék. De úgy látom itt mindeki a lagoláshoz van szokva
mod: yakuza.tora: Egyszer Abu leírta, hogy a kártyák más irányba fejlődtek, mint ahogyan azt a Cryengine fejlesztői gondolták anno. Egyébként az SLI támogatással semmi gond a játék alatt, 80-90 %-on van az SLI indicator.
[ Szerkesztve ]
-
válasz yakuza.tora #40 üzenetére
a Crysis nem VGAlimites ultra beállítások mellett. maxmimum vegyes limites. tehát _magában_ a 5870 még sokat nem ér.
Crysist használtam egy időben benchelni a Stalker mellett. 3870OC, 4giga mem@1000cl5, q6600@9x333. meg végigvittem négyszer 3 különböző konfigon
és valami nem volt kóser. a tesztelést úgy kell elképzelni, hogy a főmonitoron futott teljes képernyőn 1280x1024ben a Crysis, a másodlagoson meg monitoroztam a cuccokat. Rivatuner (terhelés, hőfok, stb), task mngr (mem és procterhelés), Everest (feszek, stabilitás, hőfok).
a VGA teszt még kb okés volt: 75-100%os kihasználtság, két mag olyan 40% körül. amikor lelassult, akkor általában jó közelítéssel dolgozott a 3870.
a CPU teszt ultrán, na az vicces volt. a fizika csak az egyik magon futott, tehát képes volt 30%os CPU kihasználtság mellett CPUlimites lenni. 3.0ghzs magokról beszélünk. a teszt kb így ment: VGA henyél, proc egy magon limites (multithread persze, csak dinamikus terheléselosztás nincs), aztán VGA 100%on, CPU 5%on (program persze megint beakad), harmadszor CPU 40%, VGA 70%, játék beakad! az első kettő az még okés volt, a harmadik már... minimum furcsa.
játék közben ezt még sikerült fokozni is: 4g ram mellett a 32bites vistával nekiállta tekerni a vinyót, miközben 2.5 giga volt a felhasznált memória (a 3.2ből) és a program 1670megáig növelte a felhasználását... aztán 32biten már több nem volt kiosztható neki.
magyarul 32 bit limites volt (na erre kellett a 64bites exe!). pont, mint a Stalker, csak az folyamatos 100%os GPUlimitet csinált (remek volt stabilitást tesztelni emiatt a 3870est) és nem tekerte a vinyót.
a minimálframerate ehhez úgy függ, hogyha a vinyót tekeri, akkor bizony beakad. az NV drivere kb 20 megával volt kisebb abban az időben memóriafoglalás szempontjából... az a 20 mega ilyen limites helyzetben eléggé nagy különbség volt.
igazából 32bit limites volt. meg szerintem FSB limites is lehetett (memóriát ugye nehezen tudtam nézni, amikor nem tudta az akkori OSem címezni a teljes tartományt), viszont eléggé érdekes egy állat volt.
highon teljesen jó volt egyébként az optimalizációja, mediumon és lowon szintúgy. de az ultra...
Don't dream it, be it. // Lagom amount.