Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Zeratul #3 üzenetére

    A rendszer viszont hasonló, csak kicsit más stratégiát igényel, mert itt fontos, hogy hány stratégiai ponton tartod rajta a mancsod. Itt is van épület ami elé teleportálnak az egységek, amit ezúttal nem "gyártasz" hanem utánpótlási pontok (vagy valami olyasmi) felhasználásával érkeznek a hátországból.

    (#2) front3r: "...ahogy egy jó RTS-ben lennie kell!"

    Szerintem semmi sem határozza meg azt, hogy csak ettől lehet jó egy RTS. Én például szeretem a formabontó megoldásokat, melyek szakítanak a lassan 20 éves formulával. Ott van a RUSE, mely szerintem zseniális lett, mégis megbukott, mert az emberek nem értékelték. Nekem személy szerint már baromi unalmas a régi sablon, hogy "épület felhúz, egység legyárt végtelenítve, menni támadni, ütni vágni". Egy ilyen klasszikus RTS csak akkor köt le ha mellé valamilyen hangulatos sztori vagy jó körítés is tartozik. A CoH jó szerintem, bár azért itt-ott szakít a hagyományokkal, de a Warcraftokat is szeretem, viszont a Starcraft már nem köt le és a legtöbb klasszikus RTS sem.

Új hozzászólás Aktív témák