Új hozzászólás Aktív témák
-
aAron_
őstag
érdekes, ha azt nézzük, hogy elvileg a konzolokra adják el a legtöbb játékot, s ott már több éve ugyan az a grafika... persze ha csak PC-re értette akkor lehet igaz
What is your ikigai?
-
daneel92
tag
csak az ő játékainál számít ennyit a grafika, mivel ott a tartalom 0
Asrock B450 Pro4, AMD Ryzen 7 2700 @3.2GHz, Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse 8GB, Chieftec 600W
-
Torry
addikt
És akkor a COD-okkal mi a helyzet?
Annak éppen hogy csak kellemes/megfelelő a grafikája, mégis szeretik az emberek és szerintem a fix 60fps-nek konzolon köze lehet a dologhoz. -
Shing
őstag
Oké, hülyeség h "más élményt ad és ez abban nyilvánul meg, hogy segít a játékosnak hinni a virtuális világban" , én anno ugyan úgy tudtam játszani egy Tomb Raider 4-el, simán elhittem h ott vagyok.
De a Crysis egyáltalán nem rossz játék. Első résznek is megvoltak az egyedi vonásai, a 2. rész már más lett, de szerintem nagyon élvezhető volt. A 3. részt még nem próbáltam. -
T_Stark
őstag
Szerinte persze hogy így van, mivel a grafika az nagyon megy nekik, de igazán jó sztorit képtelenek összedobni. Csakhogy a jó grafika magában még sokat nem jelent...
A legjobb grafika is megfakul idővel, mindig jön újabb, viszont egy olyan játékot ami le tud kötni a sztorijával, játékmenettel, még évek múlva is szívesen vesz elő az ember. -
Malachi
addikt
"Levegő teszi ki Cevat Yerli agyának 60%-át."
és akkor még rendes voltam.
-
cskamacska
addikt
Oh micsoda kiváló trolltopik lesz ebből.
Indiemániások, és "grafikasemmitsemszámít" felkent hívei újból osztják majd az igét, hogy Bettölfíld, meg Kallofdúti, meg agyatlanefpéées, telibeakarva a tényt, hogy a Bauldurs Gate játékok, a Knights of The Old Republic, a Mass Effect, a Dragon Age, The Longest Journey, a Witcher játékok, stb, stb, koruk legszebb, de minimum legstílusosabb grafikájával rendelkeztek, és igen nagy részben hozzátett a grafika és a zene a történet és a játékélmény élvezetéhez.
[CsuCsu]: Hát igen, a Witcher 2 Core 2 Duo-val első játék volt, amit nem medium-high-on, hanem majdnem minimál grafikán kellett játszanom, hogy ne akadjon. De az Oblivion is simán megakaszt egy modern masinát, ha minden grafika turbózó modot felrak hozzá az ember(és így még mindig gyönyörű ), de épp a folytatás Skyrim sem a kis gépigényéről vált ismertté.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
[CsuCsu]
őstag
válasz cskamacska #9 üzenetére
Witcher 2-t mai napig nem viszi fullon a gép és ez alatt nem az übersamplinget értem
-
Normi™
őstag
válasz cskamacska #9 üzenetére
Az még hagyján,de ugyanezen emberek hőbörögnek mikor egy új játék grafikája nem egy csúcsminőség,kissé kontrasztos a dolog sokszor.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Malachi
addikt
válasz cskamacska #9 üzenetére
és remekül meg is adtad az alaphangot a trollkodásoddal. máris személyeskedéssel nyitsz. ügyes.
-
cskamacska
addikt
Speaking of which ^^
"Levegő teszi ki Cevat Yerli agyának 60%-át."
és akkor még rendes voltam.Egyébként a jóember egy olyan céget vezet, ami a játékokat igazából a modern grafikára erősen építő játékmotorja demózására csinálja.(legalábbis ez volt a cél anno, új Epic-ként Cryengine-t úgy eltrejeszeni mintha ingyen adnák)
Most erre meg kapja a savazást, hogy nem elég jók a játékok, és csak a grafikára építenek. No shit Sherlock!"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
félisten
Ekkora trollmágnes marketingdumát.
Király ez a csávó. -
Malachi
addikt
válasz cskamacska #14 üzenetére
őt azért könnyebb szívvel ekézem, mint az itt hozzászólókat, érted... szerintem nem ugyanaz. és nyilvánvalóan kamu duma, nincs igaza. jöhet a táblázat, vagy kimutatás arról, hogyan mérte le a 60%-ot, meg mit szól a tetrishez, vagy a ponghoz. fontos a grafika, de rendes, izgalmas játékmenet vagy sztori nélkül pontosan 0%-ot ér. szerintem ezt mindenki tudja.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz cskamacska #14 üzenetére
Majd szólj, ha megjött Yerli és elkezdett Trollkondi/személyeskedni Malachival.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
wolfman
veterán
Szerintem meg a grafikát nem kell belevenni a %-os táblázatba. Lényege, hogy mindig a kornak megfelelően szép legyen, egy mércét üssön meg, ne pedig szép vagy ronda legyen. A mindig aktuális csúcsgrafikát nem kell, hogy prezentálja egy jó játéknak, viszont egy alap követelménynek meg kell feleljen, ezért mondom, hogy a százalékokba ne vegyük bele, mert hülyeség.
Ha már számszerűsíteni kell, akkor vegyük a hangokat, játékélményt, történetet, irányítást esetleg szavatosságot(újrajátszhatóság).
De a Crytek-től mit is várunk. Sajnos a C2 óta nem sokat!
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
mrhitoshi
veterán
Igaza van. Pont. (most az egyszer )
Ebben az esetben legfeljebb az arányokon lehet vitázni, de hogy a grafika nyomós érv, az biztos.[ Szerkesztve ]
PS4
-
Wolverine
félisten
válasz mrhitoshi #19 üzenetére
Ez játékostól függ. Én pl. még sosem éreztem ingert arra, hogy azért vegyek meg egy játékot, mert annyira szép a grafikája. Nincs is egy Crytek-játékom sem...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Sami22
aktív tag
Nyomós érv, persze. Legutóbbi és szerintem remekül idevágó példa a Bioshock Infinite. Nem technikailag van a csúcson, hanem művészileg. (ami grafika, akárhonnan is nézem) Nem láttam még ilyen gyönyörű játékot, ennyire tökéletesen megtervezett helyszíneket. Nem csak ez tette naggyá a játékot, de erősen hozzájárult. Ugyanezt a történetet ugyanezzel a játékmenettel, de egy olyan motorral, ami nem adta volna meg ezeket a lehetőséget a tervezőknek, kisebb élmény lett volna átélni.
Origin: HunGreg92. PSN: HunGreg92
-
Keeperv85
nagyúr
A stílusosság, meg a grafikai fejlettség nem egymás egyenes arányos párjai. Ha valaki szerint egy Ulitsa Dimitrova vagy egy Grickle nem stílusos grafika nélkül, akkor nagyon súlyosan átmosták az agyát...
..és igen: a korai játékokban a tartalom volt a lényeg, nem a a grafika. A úriember véleménye úgy helyes, hogy a mostani játékok 60%-át a grafikai adja ki, a fenn maradó rész meg úgy oszlik el, hogy 20% marketing, 10% hangok és irányítás, 5% játékélmény, 5% történet...
-
mrhitoshi
veterán
válasz Wolverine #20 üzenetére
Azért mondtam, hogy az arányokon lehet csak vitatkozni. A grafika szerves része a játékélménynek, de nem feltétlen kell high-tech cuccnak lennie. Nehéz ezt így megfogni, de abban a stílusban, amiben a Crysis született, ott kiemelkedően fontos a grafika, és akárhonnan nézem, nagyon sok játék van ugyan így ezzel.
Képzeljétek el a Deus Ex HR-t a sárgás színvilága, és a jó grafika nélkül. Nem lehet, mert a high-tech grafika összeforrt azzal a jövőbeli világgal, amiben a főhős él, és ez már magát a játékélményt képezi.Kiegészítésként: az meg teljesen világos, hogy 2013-ban nem akarunk látni elmosott textúrákat, recés éleket.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
#57919488
törölt tag
Grafika xD
A legutolsó dolog ami számít! de ez meg szubjektív vélemény voltszerk:
(#25) Chepany:
És még ezért fizetnek neki, nem is keveset gondolom.[ Szerkesztve ]
-
Chp
őstag
Olyan jókat derülök ezen a birsalmafejű fazonon...
-
finkelstein
tag
Igaza van és kész. Máskor meg azon megy a sírás, hogy a konzolok visszafogják a fejlődést, a grafikát. Ha van egy cég aki meg a grafra fekteti a hangsúlyt, azt meg egymásra licitálva fikázzák.
[ Szerkesztve ]
-
fatallerror
addikt
válasz Wolverine #20 üzenetére
wolverine
szerintem is csak magát akarja promozni h a crytek a legjobb, hozzáteszem élethűbb hatást ad mondjuk a frostbite v a naughty dog engine
max a 14 évesnek lehet a grafika miatt jó 1 játék csak h a crysis 17+ korhatáros (az most mind1 h apuci megveszi a 14 évesnek attól még a besorolása miatt a felnőtteknek szánják a játékot)
crysis koncepciója nagyon egyedi és ötletes DE ezért volt nekem csalódás a crysis 3. nagyon kitaláltáka világot, szép is, játékmenet is jó de a sztori/történetvezetés az az igazi olcsó szar bugyuta és egyszerű a sztori (egyszerű sztorit is lehet jól tálalni nem összekeverni!). a boss fight nevetséges volt...
innentől meg mit kezdjeka grafikávalszerintem a koncepció adja az első benyomást 1 játékkal kapcsolatban, ami nyilván összefügg a grafikával de ha a grafika szép de a koncepció béna akkor hiába szép. ha megvan a jó koncepció akkor valóban a grafika kelti fel az érdeklődést mégjobban szóval én a grafikai arányt 30-40%-nak mondanám
ui:vártam h magyarul is leírjam a véleményem hátha vkit érdekel
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
#57919488
törölt tag
válasz ForRedGlory #28 üzenetére
Te meg aztán honnan tudod, hogy egy fórumon valós hátterek nélkül kinek mekkora a rálátása?
-
Jakesz
őstag
Szerencsére csak a Crysist hozta fel. Ezt valóban a grafikáért lehet szeretni, amelynek az aránya egyébként 60%-nál is több, de szerencsére a többi csapat nem erre törekszik elsősorban.
[ Szerkesztve ]
-
Johnny Cage
addikt
"ugyanezen emberek hőbörögnek mikor egy új játék grafikája nem egy csúcsminőség,kissé kontrasztos a dolog sokszor"
ez a legújabb trolljelenség (gyakran tetten érhető ezen a fórumon is): egység sugarú janika megveszi a legújabb dzsifórszt.. aztán feljön a fórumra és kissé álszenten elkezd bölcselkedni arról hogy a grafika nem számít.. ez olyasmi mint az "évek óta nincsen tv-m és a nem létező TV-men is csak a national geographic-ot nézem!!" című sablon-trollduma, amitől az utóbbi időkben agyf@szt kaptam már..
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
Mekkora bullshit. A grafika egy dolog de a hangulat a körítés a jó történet fontosabb!
-
Chp
őstag
válasz ForRedGlory #28 üzenetére
Ez engem különösebben nem hat meg.
-
ForRedGlory
félisten
válasz #57919488 #29 üzenetére
Már a kérdés is hülyeség. Na vajon honnan. Kb onnan, hogy 15 éve van rálátása a dolgokra, az itt (gamepod) fórumozók döntő többsége akkor még kis pisis volt, akik csak trollkodni tudnak. Az, meg aki nem lát történetet a Crysis trilógiában, nagyon szívesen megkérdezném, hogy megvan-e neki legalább az angol alapfokúja. Aki fikázik, meggyőződésem, hogy képtelen maximális sebességgel futtatni a játékot, ezért csak ez maradt neki, a savanyú szőlő...
(#33) Chepany: Erről van szó, akkor meg ne trollkodj, ha másra nem vagy képes... legalább kibújt a szög a zsákból.
[ Szerkesztve ]
-
Keeperv85
nagyúr
válasz ForRedGlory #34 üzenetére
15 év alatt sem tudott egyetlen tisztességes játékot sem levezényelni. Arról már nem is beszélve, hogy tényleg egyre fontosabb a grafika a %-os összesítésbe: nálunk az fejlődik, a többi meg pusztul kifelé.
Lassan ott tartunk, hogy: "Nyomd meg azt a gombot, amin ilyen kép van: X, hogy megnézhesd a 77 millió felé effektezett CGI-ben hogy nyírod ki a boss-t!"
-
Jakesz
őstag
válasz ForRedGlory #34 üzenetére
[link]
Van benne történet, de nem komolyabb, mint egy CoD esetében. De ott legalább a singleplayer pár órácskája élvezetes adrenalinlöket, a multija meg kidolgozott. A Crysisban meg minden átlagos vagy az alatti, egyedül a grafikája említésre méltó. -
ForRedGlory
félisten
-
Chp
őstag
válasz ForRedGlory #34 üzenetére
Ne minősíts le ok nélkül, mert nem tolerálom ha nincs rá indok. Persze, hogy viccesnek találom a kijelentéseit amikor csinál egy zero-tartalom Crysis 3-mat - na nem mintha sokkal többet érne az előző -, aztán a negatív kritikák beérkezése után néhány hete tett egy kijelentést, hogy szerinte már nincs értelme a single-playernek, a multi a jövő, most meg itt van ez, hogy a grafika teszi ki egy játék sikerének a 60%-át. Szerinte. Idióta magyarázkodás minden megnyilvánulása, meg kéne inkább tanulni játékot készíteni, de persze te a Crytek védelmező mivoltadból kifolyólag újabb trollkodásnak fogod majd fel az általam leírtakat - kiindulva a K_mester-nek címzett hozzászólásodból, csak mert nem ugrálja körbe Yerlit. Ez van, nem fogom dícsérni, mert nem érdemli meg. Van némi igazság a szavaiban, persze - 2013-ban vagyunk -, de erre egyszerűen nem lehet építeni.
-
Keeperv85
nagyúr
válasz ForRedGlory #37 üzenetére
Nem ő fejlesztette ki, hanem a csapat, aki körbeveszi. Fényében annak, hogy a listában a Crysis-en kívül csak egyetlen igazán sikeres cím van, ami utána azonnal motort váltott, ez eléggé ingoványos talaj. FarCry ugye...
-
#57919488
törölt tag
válasz ForRedGlory #37 üzenetére
Amúgy érdekes, hogy pont te írod másra a troll-t miközben elég csak ránézni az írásaidra.
(#40) Shing:
Átnevezett Dunia engine aminek a license-ét megvette az Ubi.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Közben megnéztem az eredeti forrást:
"The better the graphics, the better the physics, the better the sound design, the better the technical assets and production values are – paired with the art direction, making things look spectacular and stylistic is 60 per cent of the game." -
]Phobos[
senior tag
Biztos van olyan DX10 +-os játék, ami nem összecsapott és unalmas, csak én nem tudok róla ...
[ Szerkesztve ]
Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!
-
#57919488
törölt tag
-
őstag
(#46) Keeperv85:+1
A grafika az nagyon lényeges,de a tartalom is,ha ezt a 2 összetennék akkor világverő játék lenne
[ Szerkesztve ]
Nem az érdekel,hogy hova postázod,hanem hol van a termék!!!!!
-
]Phobos[
senior tag
válasz #57919488 #45 üzenetére
Ebből vedd ki kapásból ami nem fps vagy rts.
Keeperv85:
Bioshock Infinite - talán
Far Cry 3 - 1 unalmas volt
Stalker - unalmas volt és gagyi a játékmenet
Metro 2033 - benchmarkokkal nem játszom alapbólmod: az új Tomb Raidert viszont lehet, h meglesem.
[ Szerkesztve ]
Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!