Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • forumpista

    tag

    Szerintem az egész cikket pár mondatban is össze lehetett volna sűríteni:
    1, a 12-13 milliós e-autók bizony k.rva drágák második autónak (first world problem...) és soha nem térülnek meg
    2, első autónak viszont 12-13 milláért elvárnánk a kompromisszum mentességet, nem, nem akarok 2-3 naponta 40-60-80 percet töltögetni, nem nem akarom a szomszéd autóját kölcsönkérni a nyaraláshoz, azt meghagyom azoknak akiknek csak egy 25 éves suzukira futja.
    3, mindig lesznek olyanok akik bármilyen irracionális döntést meg tudnak magyarázni maguknak (ha csak ott ha csak úgy ha csak annyit stb, akkor pont jó...)

  • forumpista

    tag

    válasz bambano #548 üzenetére

    Figyi csak, mi lenne ha egyszer kipróbálnál egy e-autót?
    Csak mert a kommentjeidből süt, hogy te még életedben nem vezettél ilyet.

    Hagyományos autónak nincs esélye elektromossal szemben gyorsulás terén.
    És ehhez nem kell versenyezni, pont ez a lényeg, hogy még egy átlagos e-autó átlagosan közlekedve is úgy gyorsulja le a hagyományost hogy a sofőr észre sem veszi hogy bármi is történt, kicsit lenyomja a gázpedált, közben a tök csöndben Mozartot hallgat, dúdol valami dalt magában...

    Eközben Te a két kategóriával magasabban lévő sokszáz lóerős sokturbós autódban 3-at visszakapcsolva nyélgázon, üvöltő motorhangon, óriási füstfelhővel magad mögöd, talpig verejtékben úszva, épp utoléred Pista bácsit az e-autóval, és jól váron veregeted magad hogy nah, csak sikerült lenyomni ezt a nyomi e-autót, miközben egyszerre indultatok a pirosnál...

    Szóval az e-autós nem versenyez. Neked kell padlógázas versenyt lenyomnod a benzinessel, hogy utolérd az átlagos közlekedésű e-autót.

    Ha pedig az e-autó versenyezni akar, abból oltári nagy lebőgés lesz a benzinesnek.
    Még egy átlag 5 személyes, csomagtartós, családi autó Tesla ellen is ezer lóerős kétszemélyes sportautó Ferrárikat kell kiállítanod hogy egyáltalán legyen bármi esélyed...

Új hozzászólás Aktív témák