Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • juzer78

    tag

    válasz Kaiku #4 üzenetére

    A játékmenet is és a grafika is jó (PC-n) nekem csak annyi a bajom, hogy tipikusan unreal engineesnek néz ki, a legtöbb fény statikus, a legtöbb árnyék is, megint ideerőszakolták azt a ..... FXAA-t egy nyüves pacagyár az egész... viszont a textúrák, wááá, mindössze egy helyen találkoztam hibával pedig jó 2 órát játszottam már...Abban egyetértek, hogy az unreal már elavult...

    Egyébként a minőségi játékokról meg csak annyit hogy AMD Gaming Evolved... nézd meg ezt Unrealre épül, nv féle PhysX-et használ, (x86 alapokon) akárcsak a Dishonored, de nem foglalkoznak vele, mert fontosabb hogy ..... jó játékot készítsenek, és nem azt csinálják, mint az nv, hogy igyekeznek mindenhol korlátozni... és itt az eredmény, a szaklapot agyon dícsérik, a felhasználók meg veszik mint a cukrot... ezt így kell csinálni...

    (#12) WongFeiHong: 660Ti-n nem megy maxon? Na ne idegelj, 6870-en simán feltolható minden maxra és simán viszi...

    [ Szerkesztve ]

  • juzer78

    tag

    válasz Kaiku #26 üzenetére

    Jó is meg szép is, a szép az egy relatív valami, nem mindenki ugyan azt találja szépnek. Nem lehet mindenkinek megfelelni. Az meg hogy mennyire jó? Azt az értékelések döntik el, és jelen esetben ezek mindenki részéről igen jók...

    WongFeiHong: KOrrekt módon van összerakva az egész, nem lehet azt mondani, hogy ezt vagy azt jobban szeret, jól fut mindenhol. Kinek mi az igénye, lehetne törekedni a 100fps-re is, és úgy visszavenni mindent, és a látványt is szeretném élvezni, nem csak a játékmenetet. És ehhez egy 6870 elegendő is.

    Malachi: "a szépségnek teljesen másodlagosnak kéne lennie, minden játéknál." A fenét. Stílus kell hogy legyen, de a stílushoz kell az az egyedi színvilág amit ez nyújt és teremt. A kettőnek egyensúlyban kell lenni. Nem szabad hogy az legyen mint a Crysis esetében, hogy minden a látvány, de nem szabad elhanyagolni sem, mert épp az emel ki valamitjelen esetben ennél a színvilág a temérdek sok unreal-es játék közül...

    [CsuCsu]: Az SSAA igaz, hogy zabálja a gépet, de az unreal engine pont az a motor, ahol ezt bátran lehet használni. Itt is nagyon sok a statikus effekt, csak a közvetlen előtérben válik dinamikussá, de ott sem minden, így nem is fejtene ki komoly terhelést. (kisebb lenne, mint az új TombRaider-ben)

Új hozzászólás Aktív témák