Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Valószínüleg pont azért nincs, hogy ne az alapot vegyék. Én jobbnak tartanám, ha lenne szabványos hardveres és szoftveres interface, illetve egy szintén szabványos dokkoló, hogy ne a gyári megoldásokat kelljen használni kötelezően. Ez ugyanaz mint az okostévé funkció a tévékben. Jellemzően elavult hw, bugos sw, minimális support, persze méregdrágán. Az autógyártók ne foglalkozzanak azzal, amihez nem értenek, és amit nem is akarnak igényesen megoldani.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
MrPetya19
addikt
Meg egy automata sokkal bonyolultabb szerkezet, meg ahhoz szoftveres oldal is kell, ahogy te is mondod. Ezért nem éri meg minden szervíznek foglalkozni velük.
Igazából sajnos sokszor nem a hozzáértés a baj, hanem hogy a gyártó nem ad csere alaktrészt, hanem csak csere részegységet a hibásért+különbözet vagy drágán újat.[ Szerkesztve ]
,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
Kapanyél
őstag
Elektromos autót kell venni. Azokban konkrétan semmi sincsen.
A 18 éves Galantomban 182e km van és rángatásmentes tökéletes az automatája.
Meg az egész mondjuk.Jó ez a Scala, nekem is tetszik. De mire felextrázod 9,5M HUF. Annyiból már garanciális A4-es Audit is lehet venni - megértem azt, aki inkább beleül egy 2017-es 3-as BMW-be extrázgatás helyett. Mert 4-5 év múlva az csak egy Skoda lesz, max. 3M-ért. Egy akkor 6-7 éves C-Merci még akkor is többet fog érni. Szóval mocsok dolgok ezek az extrák.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!