Új hozzászólás Aktív témák
-
Rive
veterán
válasz jocobacsi30 #46 üzenetére
Mi baj van a SUV-okkal...
Hát, csak nagyobb lábnyom előállítani, nagyobb lábnyom mozgatni: önmagában nem jelentősen biztonságosabb mint a többi járgány viszont mindenki mást (kisebbet) hátrányba hoz a közlekedésben...
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Tewe013
őstag
válasz jocobacsi30 #46 üzenetére
Egy Golf 8 pont annyival nehezebb, mint amennyivel nagyobb egy Golf 4-nél. A SUV meg egyszerűen előforráspazarló "divatolás", semmi más. (jó, ha 60-on felül vagy akkor még talán megértem a be-ki szállást)
-
ecaddsell
aktív tag
válasz jocobacsi30 #46 üzenetére
Az európai CO2 kibocsátási szabályokkal -- pontosabban azzal, hogy megengedték a gyártóknak, hogy a tömeghez arányosítsák a kibocsátást, így kedvezve a nagyobb SUV-oknak (és a plug-in hibridek fogyasztását elismerték 2 liter alattinak) -- megölték az olcsón gyártható, egyszerű hajtásrendszeerű, könnyű autókat.
Ez (is) mutatja, hogy mennyire lobbiérdekeknek van alárendelve ez az egész nem a racionalitásnak.
#48 nihill
Hogy tudna egy rendszer a semmibe termelni, nyáron is el van fogyasztva az utolsó kilowattóra is, csak mások által. Napelem nélkül ezt is termelhetnék a szénerőművek (is)Már lehet, hogy a hálózatba sem tudja betolni az inverter ami lejöhetne a napelemről mert ha elég sok ilyen rendszer van a környéken kívül kerülhet(ne) a hálózat a normális paramétereknek...
Jelenleg ez még nem probléma (legalábbis nálunk), de most még eléggé a kezdetén vagyunk ennek a történetnek...
Viszont ennek tárolására lehetne valami sokkal költséghatékonyabb akku (mint a Li), mert pl. itt (otthoni/kiskörzetes) a súly/méret stb. nem igazán tényező.
Persze hosszabb idők áthidalására ez sem alkalmas és annyi napelem ami nyáron az egész országot ellátná télen a töredékére se lenne elég.#51 zizidor
Bár szerintem kicsit túltolta a Gelencsér, de van abben a riportban bőven gondolkodni való és jól kompenzálja a lobbik hallgatását meg csúsztatását.#71 Gargouille
Értsd úgy mintha törvénybe foglalnám, hogy 2035-től minden légitársaságnak kötelező menetrend szerinti járatot indítania a Marsra.
De csakis megújulóból termelt hidrogén alapú hajtóművet használva, hogy eléggé zöldek legyünk.Egyébként nem lehetne on topic maradni, a vízes téma eléggé messze van már az akkus/EV témától?
[ Szerkesztve ]