Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcat78
őstag
Háááát..... Az egyik kedvenc autóm. De ezeket átalakítani szerintem megöli a kocsi karakterét. És ezt nem feltétlen teljesítményre értem, hanem hogy nagyon más lesz tőle. Volna egy ilyenem, kezét-lábát törném annak, aki át akarja faragni elektromosra...
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
Mondjuk a madarak bizonyos fokig lehetséges.... Bár igazából nem írtom, csak üldözöm őket. Én nem szeretem szárnyas patkánynak hívni a galambot. Degradáló szerencsétlen patkányokra nézve. Sokszor megmosolyogtat ez a klímaváltozás és az elektromos autó majd jól megment dolog. Amellett, hogy vannak vitathatatlan előnyei önmagában az elektromos hajtásnak. Nem véletlen használják évtizedek óta pl vonatoknál.
De ugye aki valahol figyelt történelem órán, az kb tisztában van vele, hogy a klímaváltozás egy rendszeresen ismétlődő jelenség a földön. És ugye a dínók tuti nem jártak V8-cal Na mindegy is.... Kicsit agymosásnak érzem az elektromos autók körüli hype-ot. Ami nem egyenlő azzal, hogy rossz dolognak tartanám őket.
Amúgy 4 ajtóst élőben még nem láttam belőle szerintem Sima c3-hoz viszont volt szerencsém. Igaz, nem vezetni"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Semin
senior tag
Az megvan ugye, hogy minden gyorstöltőnek (DC) saját kábele van az oszlopon? Ezeket használjuk utazáskor.
Oda nem kell a céltöltőnél használatos Type2/EVSE.Nyilván nem szép dolog a tudatlanságon nevetni, de ha már 20 hsz-en keresztül ment az oltás legalább valaki megnézhette volna
[ Szerkesztve ]
-
NoZoli
tag
Teljesen jogos! Még ha nem is családi utazás miatt, de egy Audi adjon már annyi kényelmet, hogy ne kelljen ki-be pakolgatnom, ha tölteni szeretnék! Viszont, aki ki tudja csengetni ennek az autónak az árát, az nem bajlódik az autóba rakott kábelekkel. Otthon van fali töltő, saját kábellel. Ha villámtöltő kell, annak is van saját kábele.
-
Füleske
addikt
Egy kupé SUV - ban nem a praktikumot kell keresni. Ezeknél már csak egy kreténebb forma van, a kupé SUV kabrió. Nincs ez rosszul megtervezve, két embernél több úgyse használja, akkor is rövid távokra, "bemutat(koz)ó" autónak. Ezért fontos a kályhaezüst hűtőrács-hely is az elején.
#12: Láttál már töltőkábelt? Mire betennéd az ülés alá... Plusz a kivétel... Visszasírnád a csomagtartós megoldást. Az nem egy tyúkbél...#14 kakuk.tamas: Nem lesz 1000 km hatótáv (max. WLTP, valami eXXtrém autónál (EQXX), inkább a gyors töltésre érdemes rámenni. (800V, lesz ez még több is idővel) Túl nehéz, nagy, drága akku kellene a valós 1000 km - hez, és felesleges is. A jelenlegi fél óra megálló/400 km autópálya már bőven élhető hosszú távokra is.
-
Rolly
veterán
lényegtelen hosszú távon DC-n töltünk... DC töltőn meg van kábel... Ha van kábel akkor tökmindegy hol van a csomagok alatt a saját AC kábelünk...
viszont ha leutazunk a horvát tengerpartra 2x 40 perc töltéssel akkor ott már kipakolva ha tudunk akkor AC töltőn mire vissza indulunk bőven tele lesz az akku...
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...