Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nagyot csalódtam a Speedshopban. Ez elég inkorrekt magatartás volt részükről. Neked kitartást és mihamarabbi működő S200-at kívánok.
Més que un club!
-
anzo
senior tag
válasz Napfénysüti #1 üzenetére
Köszönöm és bizakodom
Egyenlőre nem akarom bántani őket mert nem hallgatatott meg a másik fél mivel velem nem igazán kommunikálnak, de azért kiváncsi lennék, hogy mit mondanak pl. azAcer gyári gari dologra. Próbáld meg, hogy próbaként hívd fel az Acer központot, hogy van egy hibás S200-ad mit fognak mondani? Azt, hogy nincsen magyarországon szerviz az S200-nak. Akkor meg hogyan árulhatják gyári garanciával? -
_ak_
addikt
Megoldódott azóta a probléma?
Let's begin, de gozaimasu!
-
anzo
senior tag
Megszeretném kérdezni a kedves moderátor urakat, hogy miért törölték a két cikkemet? És ha törölték miért nem küldenek róla egy értesítést, hogy valami gond van vele!
-
anzo
senior tag
De ha meg név nélkül írom le akkor nem hiteles. Szedjem ki belőle a neveket és akkor jó lesz?
[ Szerkesztve ]
-
wwenigma
Jómunkásember
Szerintem benne volt a beszelgetesbe, hogy az uriembert nem erdekli hogy kikerul a netre, ergo engedelyt adott a közlésre.
Amugy meg ocsmány egy cég, mint már közöltem, filléres kinai xarokkal kereskednek soxoros haszonnal. (lehet perelni engem is)
Tehát, kérdem én, kedves moderátorok, ha megkeresés érkezett teszemazt a szpídsoptól, miért nem veszik ezt figyelembe?
mod: irj Acer-nek levelet erről, hogy Veled mint Fogyasztóval, hogy viselkednek. Vetettem már el hiovatalos disztributori címet nagyar cegtol, pusztan a gusztustalan belesz*rok hozzaallasa miatt... a fogyvéd topikban meg segitenek, hogyan kapd vissza a pénzed, el lehet állni a szerződéstől ha tul sokat gariztatódik a cucc... a topikban segitenek.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
kbencee
aktív tag
SuperPhone-nal nem árt vigyázni, eléggé sokat kavarnak.
Velem volt már olyan, hogy hamisított, kínai SE fülest akartak eladni eredeti SonyEricsson fülhallgatónak. (természetesen az eredeti árán ) -
Bocha
HÁZIGAZDA
Azért álljunk már meg pár szóra, mielőtt tudatlanságból nekiesünk akárkinek. Az előző, szerencsére törölt, személyiségi jogokat sértő bejegyzésedről pedig hadd ne mondjak semmit.
A Magyarországon érvényes jogi szabályozások értelmében a hibás készüléket a forgalmazóhoz kell vinned, nem az importőrhöz. Tehát a hibás készüléked az általam nem ismert Superphone-hoz kellett volna vinned, a Speedshop részéről gesztus volt, hogy foglalkoztak veled, mert nem lenne kötelességük — neked megspóroltak némi időt, a Superphone-nak pedig a szállítási költséget, ennyi.
A csavarkopások a vásárlással általad gyakorlatilag aláírt végfelhasználói szerződésben benne vannak: egy csavaron sem lehet kopás. Ha van, bukta a gari, ez ilyen egyszerű, hiába bizonygatod, hogy a többin nincs, meg hiába egyértelmű. Sajnos ez van, a gyártók megtehetik, megteszik.
A válaszok az általad nem értett dolgokra:
1: Itt nem arról van szó, hogy a Speedshop az importőr és ezek a sarki GSM-boltok kiskerek, vagy ilyesmi. Inkább azt mondanám, hogy félig-meddig az adócsalók közé tartoznak, de ilyet nem mondok, mert a magyar jog lehetővé teszi, amit csinálnak. Elmennek a Speedshopba, mennyiségi kedvezménnyel (5-10 százalék általában) megveszik a gépeket mint magánszemélyek, majd magánszemélyként eladják neked egy boltban, használt 0 perces készülékként, ÁFÁt pedig nem fizetnek, mert a használat elektronikai termékeken nincs ÁFA. Aztán zsebre rakják a mennyiségi kedvezményből fakadó árkülönbséget. Ezer bolt csinálja ezt, de ez talán nem a Speedshop hibája.2: A Speedshop akkor vállalja a garanciát, ha a Superphone viszi vissza a cuccot hozzájuk. Így szólnak a jogi szabályozások.
3: Adnak felvilágosítást, ott van minden a kézikönyvben és a garancialapon, csak olvasni kell hozzá. Még egyszer hangsúlyozom: a Speedshopnak nem kellett volna átvenniük a készüléked.
4: Ha eladod a készüléket egy másik magánszemélynek, kötelességed írnod egy szerződést, melyben rögzítitek, hogy a készülék már nem a tiéd, hanem az új tulajé. A Supershop ezt nem csinálta meg veled, ezért a Speedshop eljárása jogos volt: ők annak adnak felvilágosítást, aki felé garanciális kötelességük van, jelen esetben a Superphone felé. Ha kiadták volna az infókat, akkor adatvédelmi mulasztás miatt perelhetnéd őket.
5: Ezt én sem értem, de a Speedshop azért nem az efféle szemétkedésekről híres. Vásárláskor megnézted a készüléket, hogy megvan-e rajta a matrica? Lehet, hogy már akkor sem volt...
6: De, az lenne a cél, de mondom még egyszer: te egy használt 0 perces készüléket vettél egy GSM-bolttól, az ilyen helyek meg (tisztelet a kivételnek, de) sajnos nem arról híresek, hogy kiemelkedő customer-care rendszerrel rendelkeznek.
7: Azért, mert nem akarnak feljelentést és fölösleges botrányt. Márpedig az interneten ilyet könnyű csinálni.
A lényeg tehát, hogy téged a Superphone vert át és nem tájékoztatott, rajtuk verd le a bajod.
[ Szerkesztve ]
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Bocha
HÁZIGAZDA
...azért lett törölve, mert a Te tájékozatlanságodból/félretájékozottságodból és haragodból adódó cikk miatt nem szeretnénk, hogy minket feljelentsenek személyiségi jogok sértése miatt. Olvasd el újra a Logout.hu és a Fórum szabályzatát, ugyanis amikor regisztrálsz az oldalra, elfogadod azt. Nevek nélkül egyébként azt írsz, amit akarsz, maximum feljelentenek rágalmazásért, mert ugye ilyen fogalom is létezik. Egy chat-beszélgetés azért nem bizonyul hiteles forrásnak, mivel nagyon könnyen manipulálható.
Megértem, hogy ideges vagy, tényleg. Sajnálom, hogy használt 0 perces készüléket vettél úgy, hogy nem tudtál róla, de szerintem nem az a megoldás, amit most csinálsz. Fordulj a Békéltető Testülethez a Superphone-nal szemben, a Speedshop pedig úgy gondolom, hogy jogszerűen járt el. Azt leszámítva, hogy foglalkoztak veled, de ezt alapvetően gesztusként kéne felfognod.
[ Szerkesztve ]
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
Bocha
HÁZIGAZDA
A Speedshop egyébként szerintem ott hibázott, hogy;
1: átvette tőled a készüléket
2: ha már átvette, nem rögzítette jegyzőkönyvben, hogy a csavarok festéke ép-e.Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
anzo
senior tag
Nem tudom te miként reagálnál hasonló esetben.
Nyugodtan törölheted az egész blogot meg hozzászólásokat ha a speedshop pénzel vagy lefekszetek nekik pár teszt készülékért.
Annyira idézgeted a jogszabályokat az pedig kimondja, hogy a vásárló közvetlenül is felkeresheti a garanciális szervizt.
Részemről befejeztem itt a dolgot már jogi úton van az egész. Csak tényleg az a probléma, hogy a vevő teljesen ki van szolgáltatva az ilyen és ehhez hasonló kereskedőknek.
A 0 áfás dolognak pedig ehhez az egész ügyhöz semmi köze mivel a garanciát ugyanúgy vállalta a mélyen tisztelt szerviz. -
Bocha
HÁZIGAZDA
Úgy látom, hogy a bizonyítékok nélküli vádaskodás nem áll tőled messze, épp ezért figyelmeztetlek, hogy a következő ilyennél repülni fogsz a fórumról.
A törvény azt mondja ki, hogy a váráslás helyére kell visszavinned a készüléket, pont. Épp tegnap beszéltem a rádióműsoromban erről a Radiocaféban Dr. Dallos Zsolt ügyvéddel, szerintem holnap reggel ismétlik majd az adást, meghallgathatod. Vagy ide linkelhetsz egy vonatkozó jogszabályt/kormányrendeletet, ha úgy gondolod, hogy nincs igazam.
A Speedshop a leírtak alapján úgy gondolom, hogy teszi a dolgát: ha minden igaz, a telefonod most is javítás alatt áll, plusz korábban egyszer már lett javítva. Ha azt akarod, hogy neked is adjanak felvilágosítást, akkor az adásvételi szerződéssel igazold, hogy a másodkézből származó készüléket a tiéd. Ha nincs adásvételi szerződésed, akkor meg reklamálj a Superphone-nál, ez ilyen egyszerű.
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
anzo
senior tag
-
anzo
senior tag
-
Bocha
HÁZIGAZDA
Igazad van, tévedtem a kormányrendelettel kapcsolatban, bocsánat! A szolgáltatóknál más az eljárás. Viszont ha jól értem, a telefonod még most is szervizben van a Speedshopnál, tehát nem értem, hogy mi a gond.
A "hatalommal való visszaélés" kifejezést viszont nem tudom értelmezni. A Prohardver lapcsaládnak, a fórumnak megvan a szabályzata, amit regisztrációkor elfogadsz, ennyi. Nyilván a Prohardver lapcsalád fórumainak használata nem egy alanyi jogon járó szolgáltatás, aki nem tartja be a szabályzatban foglaltakat, azt kirakjuk, ez mindenhol így működik. Mellesleg nem raktunk ki, mivel régi tag vagy, figyelmeztettünk (plusz ha kiraknánk, nyilván egy napos bant kapnál, nem örökre szólót, mert akármilyen hihetetlen, a másik oldalon is megvan a szabályzat, amihez tartjuk magunkat), tehát ezen háborogni kár. Legközelebb tartsd magad a szabályzathoz és nem fogsz ilyen helyzetbe kerülni!
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
anzo
senior tag
Elnézést ha elragadtattam magam de igazából nem tudom hol vétettem a szabályzat ellen.
De nem is érdekes.
Nem érted mi a gond? Az hogy dec 18.-a óta nincsen készülékem és nem is tudom azt, hogy mikor lesz tulajdonképpen semmit sem tudok a PDA-m hol létéről mivel a állítólag kiküldték külföldre de semmi nyoma nincsen sőt még annyi infó sincs, hogy esetleges várható elkészülés.
Nem azért vásárol az ember egy több mint 100e Ft-os készüléket, hogy a szervizbe tárlják hanem, hogy használni szeretné. Főleg, hogy a munkámhoz is kell.
Szerinted mi lenne a megoldás erre a problémára? Várni türelmesen, ki tudja meddig? Hallgatni az egymásra mutogatást? Közben tudjuk nagyon jól, hogy rengeteget veszít az értékéből is a kütyü. -
Bocha
HÁZIGAZDA
Semmi gond, néha megesik! A szabály ellen az előző bejegyzésedben vétettél a személyiségi jogok ellen (megnevezted a Speedshop egyik alkalmazottját, az engedélye nélkül közöltél egy beszélgetést). Itt pedig az nem esik jól, hogy a Mobilarénát vádolod azzal, hogy minket lefizetnek: mi vagyunk az egyetlen mobilos lap Magyarországon, ami mögött nincs egy nagy lapkiadó, ami nem egy webshopból szedi a pénzét. Nagyon sokat fikázzuk a gyártókat, az operátorokat és a forgalmazókat a hülyeségeik miatt, hidd el, nem egyszerű és rossz, amikor mindezek ellenére még egy olvasó is megvádol minket.
Arról van szó, hogy a Superphone megvette magánszemélyként a Speedshoptól a készüléked (tehát nem viszonteladóként), tehát ha te nem kaptál egy adásvételit, hogy átruházzák rád, akkor a papírmunka oldalán nyilván gond van, függetlenül attól, hogy a tiéd a készülék.
A rossz szerviztevékenység miatt meg hidd el, megértelek. Sajtó szintjén bátran mondhatom, hogy élharcosai vagyunk a dolognak, egy éve írunk egy cikket, amiben megpróbáljuk megszorongatni a magyar szervizrendszert, múlt héten beszéltünk erről a rádióban, az pedig nem publikus, de tény, hogy több tucat olvasónknak segítettünk már szervizelési problémák miatt, még úgy is, hogy mi kerestük meg a Nokiát, amikor nem történt semmi. De az Acer magyar szervizének a lassúsága (nem tudom, hogy kik ők, lehet, hogy a Speedshop, akkor ami most jön, nyilván nem igaz) nem hiszem, hogy a Speedshop hibája, ennyi az egész. Gondolhatsz amit akarsz, de ismerjük őket személyesen, ritka korrekt társaság — ami nem jelenti, hogy nem hibáznak ők is.
Game On minden második szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n
-
anzo
senior tag
Nem látok a színfalak mögé én csak mint egyszerű fogyasztó szeretném használni a drága pénzen vásárolt eszközt és öszinte leszek egyáltalán nem érdekel, hogy ki, hogyan, hol javítja meg de nekem "csak" két papír van a kezemben jobban mondva már csak egy az egyik a szerződés ami az üzletből való a másik pedig a garancia papír amin pedig a speedshop pecsétje található na már most azt gondolom, hogy jogosan várná el az ember, hogy ha egy szerviz rányomja a pecsétjét egy ilyen papírra akkor tudjak bármit is intézni ill. vállalják, hogy a lehető leghamarabb megjavítják a készüléket. Most tényleg az a gondom, hogy nem tudom mikor lesz újra készülékem.
-
anzo
senior tag
Egy utolsó bekezdés bele került a bejegyzésbe.
Azt hiszem ezzel lezáródott a dolog de mindenki döntse el, hogy ez lenne e a módja a korrekt üzleti magatartásnak.
-
Dare2Live
nagyúr
"Az hogy dec 18.-a óta nincsen készülékem..."
majd 3hónapja?
Ez szvsz bőségesen kimeríti a "törekedni kell..." részt, szvsz csont nélkül elállhatsz az adás-vételi szerződéstől.
Ami még eszembe jutott az ACER notikkal kapcsolatos ahol a garanciális magatartásuk kritikán aluli.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Ukrajnai háború
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Robogó, kismotor
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest