- Megvan az idei QuakeCon dátuma
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Rise of the Ronin (PS5)
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Gray Zone Warfare - Máris túl a félmillión
- World of Tanks - MMO
- Android játékok topikja
- Gray Zone Warfare
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a CPU, hiszen nálunk két játékban összesen három felbontásban volt csak CPU-limit (ki is van kiemelve a cikkben). Máshol nem. A különbség az, hogy nekünk 1 legacy API-n futó játékunk van, és mellé 6 explicit API-s. A TPU-nál 7 explicit API-t használó játék van, de ebből is négyet inkább legacy API-n futtatnak, plusz ott van a temérdek DX11-es cím (14). A különbség leginkább a driver. Az NV-nek a DX11-es meghajtója elég erős, de a DX12/Vulkan implementációja nem elég kiforrott. Az AMD-nél ez fordítva van, és a DX12/Vulkan implementációjuk messze a legjobb az iparágon belül. Viszont ahhoz, hogy ez látszódjon az explicit API-t támogató címeket nem DX11-ben kell futtatni.
Ez felfogásbeli különbség. Mi úgy gondoljuk, hogy a DirectX 12/Vulkan a jövő, a TPU viszont nem akar elszakadni a DX11-től, így például több DX12-t támogató címnél is inkább DX11-et használnak. Egyedül a Strange Brigade, a Deus Ex: Mankind Divided és a Wolfenstein 2 esetében van kiemelve, hogy explicit API-n fut. Pedig futhatna ebben a Battlefield V, a Shadown of the Tomb Raider, az F1 2018, illetve a Civilization VI is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen