Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Kivételesen jól sikerült a teszt. A Vega pedig gyenge lett.
Kíváncsi leszek, hogy a jövőre megjelenő csúcs Volta-val szemben mire lesz képes? Végül is az lesz a valódi generáció szerinti ellenfele az RX Vega 64-nek. Addigra a driverek is kiforrják majd magukat.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #398 üzenetére
Elég érdekes, hogy pont annál a játéknál szerez előnyt. Kb. 1GB VRAM-ot használ a játék, nem hiszem hogy 2xSSAA mellett több kellene, mint 2 GB.
-
FLATRONW
őstag
válasz #74018560 #435 üzenetére
A RoTR-ben az átlagon ront, de nincsenek hirtelen fps beesések.
Pl. néhány helyen a barlangokban DX11 alatt leesik az fps egyik pillanatról a másikra, azért mert pár mm-el máshova nézel, pedig a kirajzolandó kép lényegében nem változik semmit. Ilyennel DX12 alatt nem találkoztam. -
FLATRONW
őstag
válasz Raysen623 #466 üzenetére
Ezt a tudás dolgot azért lehet több szempont alapján is értékelni.
A Tier szint mellett lehet Feature Level alapján is rangsorolni az architektúrákat.
Annak ellenére, hogy az egész low-level API az AMD hardvere alapján lett kialakítva, a Maxvell 2. generációja óta az NV a 12.1 szintet támogatja. Sem a közvetlen konkurens GCN3, sőt a GCN4 (Polaris) sem támogatta ezt a szintet. Persze ez nem jelentett előnyt nekik, ahogy az AMD-nek sem jelent előnyt a Tier szint szerinti tudás.
A Vega ilyen szempontból már előrébb jár.
Szerintem az AMD-nek ez a "tudás" előnye kb. olyan mintha én kitalálnák egy nyelvet, és mindenki mást hülyének tartanák, mert nem értik a hablatyolásomat. -
FLATRONW
őstag
válasz xeon forever #555 üzenetére
A PhysX nem egy folyamatosan használt technológia. Amelyik játék támogatja, ott NV kártyákon alacsonyabb teljesítményt kapsz, mert az extra PhysX effektek csak NV kártyákon futnak le. Szebb lesz a játék, de lassabb is.
A CUDA-nak pedig nincs jelentősége a játékok szempontjából (igaz a PhysX CUDA alapú).[ Szerkesztve ]