Új hozzászólás Aktív témák

  • istvan_s

    újonc

    Tiszteletem!
    2018 Novembereben vettem egy Acer Aspire A315-41 laptopot Ryzen 5 2500 CPUval.
    A billentyuzet rogzitesevel volt baj, olyan erzes volt hogy nem lett volna a billentyuzet "odacsavarozva" rendesen.
    - Elkuldtem szervizre es par napon belul visszakaptam meg rosszabb minosegu billentyuzettel es ferden rogzitett touchpaddal.
    - Elkuldtem masodszor, 2 hetig huztak az idot mire bejelentettik hogy nem tudjak kijavitani es felajanlottak egy gyengebb konfigot amit nem fogadtam el (mostmar megbantam, de mindegy). Utanna masnapra a Senior Technikus talat megoldast es visszakuldtek a laptopot ugyan olyan gyenge minosegu billentyuzettel es Osszekarcolt monitor fedellel!
    Hosszas emailezes utan hajlandoak lettek visszavenni szervizre.
    - Harmadik proba utan visszajott a laptop, a monitor burkolat nem lett kicserelve, pedig a szerviz lapon irtak hogy hiba elharitva. A billentyuzet mostmar turheto de a touchpad bal szelen egy iszonyu res van mint ahogyan az elso szerviz utan kaptam vissza es ha lenyomom a bal oldali eger/touchpad gombot akkor latni ahogy elakab aburkolatba.

    Fenykepek es videok voltak es vannak is csinalva a laptop uj es szerviz utani allapotarol. Jelenleg varom a visszajelzesuket es ha semmi javitas nem lesz akkor kovetkezo lepeskent a Fogyasztovedelemhez fordulok.

    PS: soha tobbet nem veszek semmit az Acertol!

Új hozzászólás Aktív témák