Új hozzászólás Aktív témák

  • tixem

    addikt

    válasz osztraksajt #5 üzenetére

    300+ ezret futott Priust vettünk áprilisban, 11 éves. Minden porcikája gyári. Minden. Örök, mint a nyomorúság. A fék lassan cserés, mert a hajtásból adódóan előbb rohad el, mint elkopik.

    Lehet itt festeni a fingot a falra, csak nem érdemes. A tesztben szereplő hibrid Corolla 10 év múlva is autó lesz. Lehet nem tud OTA-n frissíteni rendszert, na bumm. De amire gyártva lett annnak a legteljesebb mértékben megfelel. Szép meg csillivilli az A Merci, de 10 év múlva azt fenntartani anyagi csőd lesz, ebben meg ennyi idő alatt fogod ledobni a gyári fékeket, hajtómű és motorolajcsere viszlát. Újabb párszázezer gondtalan km.

    Amerikai elégedettségi felméréseken is rendre az élvonalban végeznek, az sem lehet véletlen. Ja és ha valami gebasz van, visszahívják az autót, nem baszakodnak. Épp tavasszal, vásárlás előtt cseréltek a miénken inverterköri pumpát mert kiderült, hogy lehet velük baj. 11 éves autó, ingyen megcsinálták.

    Teszem azt a BMW ilyet mikor csinál? Remek cikk van a Totalcaron arról - nem is régi -, hogyan próbálnak kibújni a kigyulladó motorok javítása alól. Pedig el is ismerték, hogy konstrukciós hibáról van szó. És mégis hárítanak.

    Hát köszönöm, de akkor inkább élek carplay meg android auto nélkül, de cserébe az autóm autó és nem guruló okostelefon, amiben ráadásul maradéktalanul meg is bízhatok. A Toyota, mint gyártó pedig szintén garancia arra, hogy nem hagynak szarban. És ez nem levegőbe beszélés, nyugodtan utána lehet járni a felhasználói tapasztalatoknak akár itthon, akár külföldön.

    Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)

Új hozzászólás Aktív témák