Új hozzászólás Aktív témák

  • GeryFlash

    veterán

    válasz proci985 #43 üzenetére

    Jaja. Meg egyebkent elegge kezd divatba jonni a jatek engineknel a virtualis programozas, ahol boxokat rakosgatsz le es kotogetsz ossze, szoval vegyesen vannak c++/c# programozok es ilyen scriptelgetok.
    Valoban, bar errol pontos tudomason nincs, de szerintem 2022-ben joval tobb artist kell mint mondjuk 15 eve, biztos mar masok az aranyok. Nagyobbak a map-ek, sokkal tobb modell, tobb atvezeto videok stb. Meg ugye amit irsz, hogy legtobb helyen unity vagy unreal engine van, ahol igy van ott peldaul elenyeszo szamu shader programozo kell (ha van egyaltalan). Alapvetoen ezzel a ket motorral mar akar egyedul is tud az ember alkotni, nem kell hozza nagyon mely programozasi tudas.

    Ez a goteborgi studio ez valoban durva, de szerintem ez is mint oly sok dolog penzkerdese.

    Szamomra rejtely, hogy egy nagyon gazdag orszagban hogyan letezhet jatekfejleszto studio pl a finn Remedy vagy a sved Avalanche vagy Paradox hogyan tudja kitermelni a koltsegeket. Az IT berek kevesbe skalazodnak a tobbi berhez kepest kelet-europa es a nyugat-europa kozott (ertsd: amig mondjuk nyugaton a median ber az itteni mondjuk 3-4szerese addig az IT berek 1.5-2szor magasabbak), de azert akkor is ugyanarra a marketre mennek ugyanolyan beveteli eselyekkel mikozben joval tobb koltsegbol kell kihozniuk a jatekot.

    Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

Új hozzászólás Aktív témák