Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    Ha ebből gyakorlat lesz, a GPU-k hőtermelését maximalizálni lehet ha tényleg jó a kód ami rajta fut, ennek olyan mellékhatása lehet, hogy az órajelét drasztikusan meg kell vágni ahhoz, hogy, az egyáltalán tudja tartani az előirányzott TDP-t.
    Kérdésem az, hogy, mi ad jobb eredményt, egy nem teljesen kihasznált GPU, valamilyen boost órajelen, vagy egy 100%-ban kihasznált, ennek kb.: a felén járatva?!
    Szerintem ezzel ms a konzolját tudja majd előnyösebb helyzetbe hozni, ahol fix FPS-t kell elérni, és a dizájn képes lehet a felhasználható TDP-hez igazítani a megjelenítés összetettségét, így játszható szinten tartva a játékot. Míg PC-n annyit lehet majd tapasztalni, hogy le kell venni ugyan ahhoz a címhez és felbontáshoz a részletességet vagy az FPS számot kelljen visszafogni ahhoz, hogy túlmelegedés miatt ne csapjon át diavetítésbe.

    [ Szerkesztve ]

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Reggie0 #28 üzenetére

    Nő a GPU hatásfoka, de az órajel csökkenés miatt kieső teljesítményt pótolni illene, ha az órajelet nem lehet akkor a tranzisztor számot és a GPU méretét lehet növelni. Ekkor még elméletben nem is nőtt a GPU teljesítménye, csak szinten tartottunk, a kód meg bármit meg fog tudni enni, úgy hogy valójában nem is fut gyorsabban, több FPS-el, csak több háromszöget, csillanást/tükröződést számol ki, beállítás/profil kérdése mennyire térdeljen le tőle bármelyik elkövetkezendő generációs GPU.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák