Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    válasz Frozen #7 üzenetére

    Ezek hibridek kifejezetten a városi autózásra van az elektromos részük nem a hatótávra. Viszont nagy előnyük, hogy mikor jár a robbanó motor tölti az aksit. illetve van amit lehet kivülről konnektorról tölteni van ami csak fékezéskor tárol vissza energiát. A kb. 58 km azért az átlagos napi autozáshoz elég a városban. persze akkor sincsen gond ha ki kell menni a várostól 150 km-re akkor megy a robbanó motorral és közben tölti az aksit is. Aztán mikor leér a célterületre mondjuk egy másik városba ott megint megy elektromosan. Ezeknél a hibrideknél nem az 500 km a cél elektromosan.

  • Robitrix

    senior tag

    válasz SkiDev #8 üzenetére

    Szerintem a legtöbb autóról beugorhat bármelyik másik. Meglehetősen egy kaptafára készülnek. kezdenek az autók olyanok lenni, mint a telefonok. gyakorlatban a kialakult a jelen funkciókhoz optimális forma. Ezért 20 telefonból 19 egyforma. Az autók is jó ideje egységesülnek. Az nem igazán eltérés, hogy hol megy a diszléc, milyen a kilincs vagy lámpa formája vagy hol milyen szögben domborodik a karosszéria vagy milyen a hütőrács. Apró részlet dessign eltérések. Már igen régen nem tudnak forradalmian változtatni az általános autó külsején, mert beállt a forma a funkcióhoz. ettől persze néha terveznek egy izgalmas jövőbe mutató sportkocsit. Ami persze nem biztos, hogy praktikus a napi használatban. De a szériaautók, amiket sokszázmillió számban gyártanak évente a futószalagok meglehetősen egy kaptafára készülnek. Gyakorlatilag más az embléma a hütőrácson... na és......

Új hozzászólás Aktív témák