- Manor Lords - Túl a kétmillión
- Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
- Summer Game Fest - A 2K legnagyobb és legkedveltebb franchise-a is felbukkan
- Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
- Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
Új hozzászólás Aktív témák
-
JColee
őstag
válasz jozsi252 #17175 üzenetére
A szerón olyan mod fut, amivel versenyzünk. Mi egy teljes szezont futunk, általában a versenyek minden második vasárnap vannak, a kimaradó vasárnap gyakorló futam van, mivel a rajotlás nem olyan egyszerű történet. A szerót amúgy nme lehet olyan egyszerűen másik modra átrakni, mivel csak egy modot tölt fel az ember.
Egyébként olyan a szeró elvileg, hogy felmész, amikor jólesik. -
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz jozsi252 #17224 üzenetére
Logitech Profilerben ezek a beállításaim:
overall effects strength: 105%
spring / damper effect strength: 15%Enable centering spring: igen
centering spring strength: 0%report combined pedals: nem
degrees of rotation: 362°allow game to adjust settings: igen
RFactorban pedig RealFeel FFB-vel 35%. Autó setupban mindig max kormányzárat használtam. Meg a linearitást azt 65%-ra raktam (50% az alap). Ez azt jelenti, hogy középálláshoz közel harapósabb a kormány-kerék kapcsolat, kevésbé kell tekergetnem. Viszont így idegesebb is az autó.
-
JColee
őstag
válasz jozsi252 #17290 üzenetére
Első kérdésedre nem igazán tudok válaszolni, nekem ilyesmi nem tűnt fel. Szerintem egyébként a sebesség növekedésével fokozatosan nehezebb kormányozni (kerekek perdülete nő). Ha kikapcsolnád az FFB-t a játékban, és a logi driverében a centering springet (vagy ehhez hasonló a neve) nem 0%-ra állítanád, talán megszűnne a jelenség.
A kormány elfordulás szempontjából két érték a döntő. Az egyik a steering lock, a másik, hogy a kormányod hány fokot fordul. A lényeg: a steering lock azt jelenti, hogyha "teljesen" elfordítod a kormányt, akkor mennyit forduljon a kerék. A teljesent azért raktam idézőjelbe, mert ezt tudod beállítani a logi driverében. Vegyük észre, hogyha van egy olyan kormányod, ami 180°-ot tud fordulni, és van egy, ami 360°-ot, akkor ha az utóbbinál kétszer akkora kormányzárat állítasz be, azonos kormányelfordításra ugyanannyira fog kanyarodni a kocsi (persze ameddig mindkettőt tudod forgatni). Tehát még egyszer: driverben azt állítod, hogy a kormányodat hány fokig tudjad forgatni, rFactorban pedig azt, hogy ha elforgatod ütközésig a kormányt, akkor mennyire forduljon a kerék.
Szerintem a kormánynak nem árt, ha túltekered a beállított értéken. Én néha túltekerem, de nem játékban, hanem csak úgy, és még nem panaszkodott. Egyébként simán lehet érezni, hogy elérted a tartomány végét (olyasmi, mintha egy fizikai korlátozó elem lenne, szóval mintha felütközne valamin), ilyenkor meg hiába tekered tovább, nem fordul jobban a kocsi, szóval megtanulja az ember, hogy hiába tekergeti.
Remélem minden világos így.
-
Kleroo
veterán
válasz jozsi252 #17290 üzenetére
Ez az erősödő tekerés nem abból ered,hogy beállítod mondjuk 400fokra a kormányt,és a leszabályzáson túl forgatod a kormányt?
Mert ugyebár nem fog kattanásra megállni a kormány az aktuális beállított foknál,hanem onnantól írtó nehéz tekerni-ezzel létrehozva a jelzést,hogy odáig "van"Azért jövök ezzel a furcsa dologgal,amit azért csak nem rontassz el,mert másra nem tudok gondolni
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
JColee
őstag
válasz jozsi252 #17293 üzenetére
Én 0%-on használom a középre húzást (=centering spring). FFB erősségével állítom, hogy milyen erősen akarom forgatni a kormányt, én pl szeretem, ha erősen kell forgatnom. Egyébként menet közben az autó beállítása miatt visszatekeredik a kormány magától, nem emiatt nem kell külön centering spring. Amikor még a Momoval vezettem, akkor nem használtam FFB-t mert kényelmetlennek éreztem. Na akkor be volt kapcsolva a középre húzás.
-
proof88
addikt
válasz jozsi252 #17293 üzenetére
nem kell középrehúzás, az ilyen mű dolog lenne, de egy tisztességes szimulátor középre húzza ahogy számolja a fizikát.
JColee: a sebesség növekedésével fokozatosan nehezebb kormányozni - a sebesség növekedésével fokozatosan könnyebb kormányozni, mert csökken a tapadása a kerekeknek. Persze egyre nő a leszorítóerő, de túraautóknál az nem nagy, de nem emlékszem már h könnyült-e nagy sebességnél.
[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz jozsi252 #17933 üzenetére
Szia!
Szerintem mindenki másképp használja épp ahogy kényelmes neki.
Van aki azt szereti ha kitépi a kezéből vagy épp be sincs kapcsolva csak a középrehúzás, bla-bla. Neked kell megtalálnod majd a megfelelő beállítást.
Játékban amúgy nincs oly sok állítási lehetőség mert max a négylépcsős effekt mértékét ami Ki <=> Teljes ill. annak -100 <=> 100 közti erősségét lehet babrálni.
Logi kormányoknál negatív értéket használunk de ez mod függő.de leírom, jelenleg hogy használom.
Anno Leo vagy RealFeel plugint is használtam de ma már egyiket sem csak az rF-ben lévőt.
Logi driverben a képen látható módon ill. játékban "Kormány" "Alacsony" és az erő csúszkán 30-tól 60-ig szoktam állítani.Ha jól tudom akkor a fenti ffb pluginokat vagyis értékeit lehet a text fájljaikban szerkeszteni ha szükséges.
-
zodo
nagyúr
válasz jozsi252 #17935 üzenetére
Hát pont nem játszom F1-es modal max van egy jelenleg még zajló GP2 bajnokság amiben részt veszek de alapesetben Túra és GT modokkal versengek.
Anno nekem is soknak tűnt (900° még mindig) de végig jártam a lépcsőfokokat pl. Force EX 180° aztán vettem egy Ferrari F430 -at 270° és mikor meglett a G27-em akkor így 270° -on használtam de idővel feljebb tekertem a jelenlegi 400° -ra.
Meg lehet szokni és persze játékban állítható a "kormányszög" de így talán pontosabban haladok a csíkon.(#17936) proof88
Azt vettem észre hogy teljes mértékben elegendő a játékban lévő is ha egy jó modot találok alá amiből van egy pár. :-)
Plusz talán csak pszihésen de ez a témakör összefügg az autó beállításaival is és mivel rossz beállítás készítő vagyok ill. alapból "lágy" beállítású ffb-t használok szinte oly mindegy.
Ami viszont tuti biztos hogy a fent említett GP2 mod alatt is fent volt és mikor kivettem alóla a plugint sokkal kezesebb lett a verda.[ Szerkesztve ]
-
zodo
nagyúr
válasz jozsi252 #17941 üzenetére
Nekem is tetszik az RFT de inkább a régebbi mint pl a 2009 amiben még nem volt Kers és DRS. Épp ezt kezdtem el tesztelni ha akad egy kis szabad időm.
gphungary
rfactorcentral
nogripracingGP2 modról nem igazán tudom hogy pontosan melyik és az amolyan karrier jellegű liga mod amihez kellenének a patchek is.
Viszont itt a Vcrc.hu oldalán ahol egy ideje versenyzem, megtalálhatód ezeket a modokat amit akár tesztelhetsz is többek társaságában. Részletek az oldalon.
GT mod pedig az Apex GT3Jelenleg vége az előző szezonnak csak a Caterham bajnokság fut ill. Fun szerveren lehet gyakorolni és vagy futamokat menni a szavazás után.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen autót vegyek?
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Ukrajnai háború
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Autós topik
- További aktív témák...
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független gyönyörű állapot új akku!!
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest