-
GAMEPOD.hu
Alábbi írással szeretnék segíteni, hogy hogyan adjuk fel a motyónkat olcsón:
1., Ha nem fontos, ne dobozolj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Onderon
senior tag
válasz MaxxDamage #12850 üzenetére
Pont azért nincsen papír, mert 21. század van. Tracking számod onnan van, hogy visszaküldendő csomag, már a szállítás megrendelésekor megkapod a számot. Van egy áruvisszavét kérésed a Nike felé, ők megrendelik a szállítást, kapsz egy tracking számot meg infókat, hogy mikor veszik fel ésatöbbi. Teljesen felesleges a papír. Nem a papír bizonyítja, hogy benne volt a dobozban az áru vagy sem.
pinnacle: teljesen lényegtelen az átvételi elismervény, hiszen a csomag megérkezett, csak nem volt benne semmi. Mit érnek az átvételi elismervénnyel? Az nem bizonyítja, hogy a csomag üres volt, vagy teli, csak azt bizonyítja, hogy átvették, de ha megérkezett a doboz, az nem elég bizonyíték? Nem is értem ezt.
Futár azért nem ad elismervényt, mert a követési számon azonnal látszik, amikor becsipogja a vonalkód olvasóval, hogy megkapták a csomagot. UPS/FedEx/DHL mind így működik, de a sok kisebb szállító is. Kivétel persze a Magyar Posta, de az egy förtelem, minden tekintetben.
Holnap fogok visszaküldeni egy laptopot az Amazonnak, a DHL viszi, már tegnap óta tudom a követési számomat.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Onderon #12851 üzenetére
Akkor azt bizonyítsa akinek azt kell, hogy a dobozba benne volt a tartalma és ki fog derülni hol/ki is nyúlta le...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
ACE-
addikt
válasz MaxxDamage #12852 üzenetére
Ha sérülésmentesen átvették, jelzés minden nélkül, akkor márpedig a címzettnek kéne bizonyítania, hogy már nyitáskor sem volt benne, ha nincs unbox videó akkor aligha fogja tudni, egyébként bárki ráfoghatná hogy nem volt benne semmi, miután kivette belőle...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Igen.
Mindenesetre érdekes!◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Onderon
senior tag
válasz MaxxDamage #12852 üzenetére
Pontosan, hiszen gondolj bele. Onnantól, hogy te átadod a csomagodat valakinek, jelen esetben a szállító cégnek, átadod vele a felelősséget is. Onnantól az ő felelőssége kell(ene) legyen, hogy nem kövek vannak benne, tégla, vagy üres levegő, hanem a termék. Pl. meg kell(ene) bizonyosodnia róla. Máskülönben képtelenség lenne bizonyítani, hogy te tényleg beleraktad, mert hogyan? Csinálsz róla fotót/videót? És? Ki is lehet utána venni.
Nyilván van erre a szállítócégeknek kiskapu, gondolom beleírják a szerződésbe, amit soha senki nem olvas el, hogy semmilyen felelősség nem terheli őket, blahblahblah. Nem tudom a UPS esetében is így van e, soha nem olvastam el a szerződést én sem, de csodálkoznék, ha nem így lenne.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Onderon #12855 üzenetére
Én így nem adok fel semmit sehova..max. másik fél kérése alapján.
Pedig küldtem már (FedEx) UK-ba Brexit után is meg fogadtam is és inkább fizettem/fizettünk (gyártó) a szállításért és rendben megérkezett oda-vissza az alkatrész...Posta csak üzleti csomagként, más cég/futárcég is nem a legalapabb szolgáltatást kell igénybe venni...
Volt már nem 1x hogy (kibontási) videót csináltam a szervizből érkezett "csomagról"
Telefonos beszélgetések meg rögzítve vannak az esetek 95% -ban.Rengeteg csomagot fogadok/küldök világszerte és eddig 99%-ban rendben volt minden!
Kár ezt tovább ragozni...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Onderon
senior tag
válasz MaxxDamage #12856 üzenetére
Hova nem adsz fel így semmit sehova? Visszaküldésnél nincs választásod. Küldi a cég mit kell ráragasztani a csomagra és hogyan csomagold be és kész. Nekem sem volt az Amazonnál. Nem én rendelem meg a szállítást, ők.
Csinálhatsz kibontási videót, de nem bizonyít semmit. Hogyan bizonyítod, hogy kibontás előtt már nem bontottad ki egyszer? Még ha műanyag zacskóban van esetleg, de a kartont? Ráadásul tanúd sincsen, hiszen nem a postában vagy a futár előtt bontottad ki. Nem véletlenül használ az Amazon is a csomagjaira saját ragasztószalagot, ami ráadásul perforált is, hogy ne lehessen roncsolás nélkül csak úgy felszedni és visszatenni.
-
válasz Onderon #12857 üzenetére
Mindenre van megoldás!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Onderon
senior tag
válasz MaxxDamage #12858 üzenetére
Kíváncsian várom a megoldást.
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12848 üzenetére
Amikor a visszaküldést kérelmezem, küldenek egy igazolást, amit rá kell ragasztanom a csomagra, azon van a tracking szám.
Egyébként mi a szabályzat arra, ha üres a doboz vagy más van benne? Átvételi elismervény sem segít ezen. Nem is értem, miért kéri a NIKE. Nem tudják, hogy van amikor nem kap ilyet az ügyfél? Láthatják merre járt. Mondjuk pont a felvételi pont nincs jelezve. Illetve lehet ha van elismervény akkor ők kártérítenek ha nincs akkor meg nekem kell kérni a futárcégtől? Ezt írták.
Unfortunately, none of the items were scanned inside the box as it was empty.
Please collect a proof of postage or submit a claim with the carrier for compensation.
Mi lenne a megoldás arra, hogy látszódjon ha útközben felbontják a csomagot? Én 3x körbetekertem celluxszal, azért az látszódik ha felvágták.
Egyébként hallottatok már ilyenről, hogy üres doboz ment ki? Lehet a New Balance-nál már ezért küldik zacskóban a cipőt, régebben dobozban küldték. Lehet zacskóban azért jobban érzékelhető ha üres a doboz, mint egy nagy dobozban.
Ha jól emlékszem az MBE Dunyov Centerben le sem olvasták a vonalkódot, csak otthagytam a pulton.MaxxDamage mi volt az az 1%, ami nem volt rendben csomagküldésnél?
[ Szerkesztve ]
-
válasz pinnacle #12860 üzenetére
Egyértelműen nem a te hibád, mert te az ő protokolljuk szerint jártál el és cselekedtél.
Nekik kell ezután járni...Az 1% erős túlzás, de volt már hogy nem kaptam meg valamit és a pénzt ettől független vissza kaptam.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12861 üzenetére
OK! Köszi!
-
válasz pinnacle #12862 üzenetére
Csak bele gondolok.
Annyira reszletesen nem ismerem a részleteket esetedben, de ha én becsomagolok valamit amit a gyártó kér, akkor azt nem veszem fel, mert feladáskor eleve van valami nyoma (még ha nem is kapok semmi feladási igazolást/bizonylatot - ha a gyártó kéri be bevizsgálásra a terméket, akkor is szoktam kapni dokut a csomag felvételről) mert a rendszerbe van nyoma, van tömege és ha eleve úgy kapja meg a címzett a csomagot hogy nincs benne semmi....akkor ott baj van!Nekem ez magas kicsit....ez a Nike nonszensz lehet, hogy ilyen mód intézi!
Van/volt nekem is 60-80k Nike cipő vételem, de ha gondom lenne vele akkor azt a bolttal rendezném nem a gyártóval....bolt meg intézné a bevételét a terméknek, pl. gyártási anyaghiba miatt. Volt olyan mikor vettem 30k+ Adidas bakancsot, megvétel után 2 évet állt a dobozába és mikor használni kezdtem, akkor már lejárt a szavatossági idő (3 év) róla ami miatt nem tudta a cég bevizsgáltatni/gyártóhoz juttatni....3x volt rajtam és mire elkezdtem volna használni, talpa kezdett leválni! Dobozában/állásába tönkrement!Minden dokuja félre volt téve, dobozában.
Sajnos sok ilyen és közel 100 ezres cipőm van ami még sosem volt rajtam, mert cipőt megveszem ha megtetszik! Szekrénybe elfér, majd 1x felveszem és használom, csak tönkre ne menjen! (állásába)Nike Shox cipők voltak régen a kedvenc cipőim....(mindennapi használatra a kenyelem miatt) most sok fajta Air Max cipő van ami jó.
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Jester01
veterán
Ugye ha te veszel valamit és azt mondod üres volt a doboz, akkor jó, ha van kicsomagolás videód. Ezen logika mentén a fenti esetben a Nike-nak kellett volna videót csinálni a visszaküldött áru kibontásáról, mint ahogy a garanciás topikban volt is rá példa, hogy az Aqua így csinálja.
Jester
-
válasz Jester01 #12864 üzenetére
Központi Márka Szervizekben általába úgy megy, hogy a javításra érkezett termék kicsomagolását kamera rögzíti és ez igazolja a beérkezés állapotát is egyben.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Ezt a csomagom vajon miért nem szállítják ki és mire várnak?
PBKVX68493136◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12863 üzenetére
UPS még nem válaszolt. Ezt írták az MBE-től.
Olyan elismervényt nem fogunk tudni adni, ami azt igazolja, hogy a csomagot tartalommal együtt vettük át, mivel semmilyen esetben nem nyitjuk ki/ ellenőrizzük a csomag tartalmát, mivel ez nem tartozik a hatáskörünkbe, így kérem amennyiben biztos abban, hogy a csomag a tartalommal együtt lett feladva, kérem keresse meg a ups-t, mert ők látják a depók közötti esetleges súly változást, így kérem a ups-t keresse meg ezzel kapcsolatban, valamelyik lenti elérhetőségen:
Kértem angolul is írják meg nekem azt, hogy nem adnak átvételi elismervényt. Egyébként nem is értem, hogy miért kell a NIKE-nak, nem tudják van ahol nem adnak? Egyébként lehet jó ez a súlyellenőrzés, hiszen fel van tüntetve az 1kg. Ezek szerint minden átadáskor lemérik.Arra van valami ötlet, hogy lehet egy csomagot úgy lezárni, hogy ha valaki azt felnyitja, nyoma legyen? Pecsét cellux alá?
[ Szerkesztve ]
-
válasz pinnacle #12867 üzenetére
Sajnálom az eseted, remélem jól fogsz kijönni ebből!
MBE az ez vagy mi az az MBE? /nem ismerem/
Csomag nem volt biztosítva?
Vagy legolcsóbb mód akartad eljuttatni a címzetthez? /akkor ennek ez lesz az ára sajnos/
Mással/máson keresztül nem tudtad volna eljuttatni a címzetthez?
tippre ott nyúlták le (futár cégnél), ha eleve nincs semmi bizt. vagy garancia a csomagra.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12868 üzenetére
Igen, Mail Boxes Etc. Ahogy látom nem most kezdték a szakmát. NIKE-nál simán megy visszaküldés, esetemet leszámítva. Azért vittem be az MBE-be, mert a UPS-nél nem tudják megmondani mikor jön a futár. Egész nap kell rá várni. Lehet a futártól viszont kaptam volna elismervényt.
Érdekes módon a UPS reklamációs oldalán nem tudom jelezni a problémát, ahogy megadom a tracking számot, egyből hibaüzenetet dob.[ Szerkesztve ]
-
válasz pinnacle #12869 üzenetére
Szerintem UPS-nél nem tudsz reklamálni, mert nincs is mire így...
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12870 üzenetére
UPS-nél kell, MBE is azt írta. Itt lehetne, de ahogy beírom a tracking számot, gondolom az a fuvarlevélszám, hibaüzenetet kapok. Elküldtem az upshungary@ups.com-ra, kaptam esetszámot, remélhetőleg majd választ is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz pinnacle #12871 üzenetére
Elküldtem az upshungary@ups.com-ra, kaptam esetszámot, remélhetőleg majd választ is. ---> Akkor talán valami lesz belőle.
ITT mit mutat a csomagnál? Végig mutatja?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Onderon
senior tag
válasz Onderon #12841 üzenetére
Csomagom persze ma sem jött meg. Illetve nem teljesen igaz.
Hívtam az ügyfélszolgálatot fél 1 felé, hogy mizu, merthogy Európa+ csomag, ha pénteken nem jött, akkor az most sikertelennek számít e, mert ha meg igen, akkor a postán kellene legyen. Azt a választ kaptam, hogy a futár betegség miatt visszaadta a műszakot pénteken, de ma is nála van a csomag, majd érkezik, nem tudják mikor. Kérdeztem és ha mégsem? Megadják a számát, egyeztessek vele. Hívtam nagyjából 4x. Először felvette, majd rám rakta, 10p múlva csöngés közben kinyomta, 10p múlva már semmi reakció. Utána sem, soha sem. Visszahívtam az ügyfélszolgálatot és mondtam mi a helyzet, jajj igen sajnos nem mindig tudják felvenni, hívjam nyugodtan, 5-ig dolgoznak. Nagyjából óránként hívtam 3x, semmi eredmény. Nem veszi fel, nem hív vissza. 17:13-kor hívtam utoljára, semmi eredmény, majd elmentünk itthonról vásárolni, 18:01-kor csöng a telefon, már amikor csöngött tudtam hogy ki lesz az...még volt képe megkérdezni, hogy akkor holnap? Mondtam hagyja a postán én nem fogok még egyszer egész nap várni rá, amikor egész nap hívtam és nem vette fel a telefont.
Hihetetlen, hogy erre nincsen megoldás, hogy nem képes a posta normálisan működni, hogy ez a szenvedés kell menjen állandóan, közben meg sokszor drágább, mint a UPS vagy a FedEx
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12872 üzenetére
Persze, ugyanaz, leszámítva a Nov 3-i bejegyzést, ami a saját oldalukon alul van, de ott dátum nélkül. Nem tudom mi lehet ez. Nike oldalán nézelődtem, mi van a csomagommal, azt véletlenül újabb visszaküldést kezdeményeztem? De annak nem lehet ugyanaz a tracking száma.
-
sherlock82
senior tag
Tegnap rendeltem az USA - ból egy lámpát, amit fel is adtak nekem, és az email alapján 12.21 - ig megérkezik.
Véleményetek szerint mi jelenleg a realitás hogy ide érjen a csomag?Iphone 8, Adidas ultraboost 22, Casio G-Shock GBD-200-9ER
-
pinnacle
nagyúr
UPS-től azt írták, az jogosult megindítani az eljárást, aki fizette a csomagvisszaküldést. Kértem írják le angolul is, továbbítom a Nike-nak. Attól tartok ez nem lesz könnyű menet, ha a Nike meg ragaszkodik a feladási igazoláshoz, amit meg nem adnak. UPS-t kértem, ezt is írják le.
[ Szerkesztve ]
-
válasz pinnacle #12876 üzenetére
Úgy veszem ki az eddigi és mostani beszélgetésekből, hogy a Nike téged "gyanúsít" azzal, hogy te csak egy "üres" dobozt küldtél fel? Jól értem?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12877 üzenetére
Nem ők csak azt mondták, hogy igazolás kell a feladásról. Kértem írják le, megtették.
Unfortunately, none of the items were scanned inside the box as it was empty.
Please collect a proof of postage or submit a claim with the carrier for compensationAzt nem értem miért kérnek tőlem olyat, ami nincs. Nikenak csak egy webshopja van Európában, biztos tudják milyen szabályok vannak a futárcégeknél. Illetve azt sem értem miért nekem kell intézkednem, tracking szám alapján megtehetik, illetve mint kiderült, csak ők reklamálhatnak, mivel ők fizették a szállítási költséget. Belekerültem a bürokrácia útvesztőjébe.
-
válasz pinnacle #12878 üzenetére
Ha ezt amit küldtek, átküldted neki akkor ok.
Mosod kezeid...ennyi.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
pinnacle
nagyúr
válasz MaxxDamage #12879 üzenetére
Igen, csak az a gond, mi lesz ha nem írják le nekem angolul, hogy nem adnak csomagátadási igazolást és én nem tudok panaszt tenni, csak az aki fizette a költséget? Egyébként ezt megírtam a Nike-nak, kíváncsi leszek mit válaszolnak. Itt is jeleztem a Panaszbejelentési menüben.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Helló!
Azt szeretném kérdezni, hogy kisebb méretű csomagot németországi címre miként lehetne a legkedvezőbb áron eljuttatni? Néztem a gls kalkulátorát, 6500 ft körüli összeget ír. Érdekes, ha onnét rendel valamit az ember, fele ennyiért elhozzák a futárcégek. Legutóbb spanyolországból hozta a dpd 2500 ft-ért a csomagot.
Köszönöm szépen!
-
félisten
válasz pinnacle #12878 üzenetére
Nekem hasonló cirkusz volt a nike-vel nemrég. Olyan átvételi igazolást kértek, amit nem is kap az ember. A ups-nél is tépték a hajukat ettől. Érdekes módon, miután egyik délután 2 órát izzasztottam őket chatboton, este már jött is az email a visszatérítésről (pedig a legutolsó chatbotos azt írta, még nincs szkennelve a visszatküldésem), másnap a számlámon volt a pénz. Itt olvasható a történet: [link] [link] [link] [link] Tőlem ups futár vette át a csomagot, de sem elismervényt nem adott, se nem mérte, nem szkennelte. Átvette és csá.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Neked is üres doboz ment ki? Nekem személyes ügyintéző vette át, az követelte a feladási igazolást. Egyébként chatelés közben hallottam a gépelést, tehát lehet a chatbot is élő személy. Nincs valami Nike igazolásod, hogy a feladási bizonylat hiánya ellenére is visszautalták a vételárat? Egyébként az tényleg fura, hogy a UPS? MBE se futár, se személyes leadás esetén nem ad elismervényt. Ezt esetleg nem találtad meg leírva valahol? Továbbítanám a Nikenak. Egyébként nagyon ki van szolgáltatva a vásárló. UPS, MBE nem ad angolul igazolást arról, hogy náluk nincs átvételi elismervény, ezt a Nikenak is megírtam ők sem válaszolnak. Innen sem válaszolnak, pedig gondolom az ő dolguk lenne a vásárlók képviselete.
Chargeback-ről akkor hallottam először, amikor a Malév csődbe ment. Akik kártyával vettek jegyet, azok visszakapták a pénzt. Itt jeleztem az OTP-nek, másnap pontosítást kértek, majd írták, hogy megindítják a folyamatot. Remélem ők tudnak majd segíteni. Azért az tényleg röhej, hogy ekkora világcégek, mint a UPS, MBE, Nike szívatják az ügyfeleket, nem válaszolnak kérésekre/kérdésekre. Jól meg kellene büntetni őket.[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Most látom a Nikenak a magyar visszaküldési linkje nem működik, az angolon pedig szó sincs arról, hogy proof of postage kell.
-
félisten
válasz pinnacle #12883 üzenetére
Nálam úgy történt, hogy 3 nap alatt átadta a yusennek a ups a csomagot. A visszatérítést pedig nem indították el napok múlva sem. Vártam egy ideig, aztán meguntam és egyik nap elkezdtem vegzálni chaten őket. Azt írták, hogy szerezzek be postai igazolást az átvételről, holott a nyomkövetésen látszik, hogy átvették. A futárt pedig ők fizetik, semmi köze az egésznek a postához. A ups nem ad igazolást. Beszéltem ups-nél két ügyintézővel is, mindkettő nagyon "szépeket" mondott a nike csomagokról, ezt olvashattad is. Nem adnak más igazolást, mint a nyomkövetéses pdf, amit le lehet tölteni tőlük. A nike-nál vagy 5-6 chatelést is folytattam, nem foglalkoztak velem az igazolás nélkül (a ups nem volt jó nekik, postai igazolás kellett volna, ami eleve marhaság). Ők kifizetik a ups futárt, akkor milyen postai igazolást akar? A többi chates is zagyvált össze-vissza, nincs szkennelve a csomag és hasonlók, meg hogy tudnak-e másban segíteni? Na itt durrant el az agyam és megfogadtam, hogy ezektől közvetlen semmit sem fogok venni. 52 ezer forint lóg a levegőben, amit leszarnak, de tud-e másban segíteni.... Aztán érdekes módon aznap este fél 11 körül jött email, hogy indítják a visszatérítést és másnap a számlámon volt a pénz. Persze, hirtelen mégis előkerült a csomag valahonnan.... Azt nem tudom, mi történt volna, ha nem nyomatom nekik órákon keresztül a "hisztit". Nincs magyar nyelvű ügyfélszolgálat sem telefonon, sem emailben, sem chaten. Még használható email címük sincs és a ups ügyfelesek szerint rengeteg velük a problémájuk, mármint a ups-nek a nike csomagokkal. Az egyik ups-es amúgy talált egy nike-s központi email címet, de arról később olyan válasz érkezett, hogy az elérhetőségeken tudom intézni ezt az ügyet (a lényeg ez volt, tehát érdemeben nem segítettek). Kisebb cégek érdekes módon normálisan tudnak hozzáállni az emberhez, van megfelelő elérhetőség. Például a top4fitnessnek küldtem vissza nike cipőt és a csomagfeladást követően 10 nappal a számlámon volt a pénz (tehát nem az átvételt követően, még ki is kellett érnie külföldre a csomagnak). About you-nál előfordult, hogy hétfőn átvettem a csomagot, kedden visszaküldtem, pénteken a számlámon volt a pénz. Ha valami nike termékre vágyom, majd körülnézek "kisebb" cégeknél, a nike-t közvetlenül kerülni fogom, nekem egyszer ez bőven elég volt.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Köszi! Esetem azért nehezebb, mert üres doboz érkezett hozzájuk. Mondjuk tényleg fura, hogy nálad miért kekeckedtek. Nem is értem mi volt a gondjuk. Nem találtál arról hivatalos leírást, hogy a UPS nem ad csomag átvételi elismervényt se személyes, se futár általi átvételkor? Mondjuk tényleg fura, hogy ilyen alap dolog nincs náluk. Én kértem az MBE-től, UPS-től is, hogy angolul írják le, így tudom magam igazolni a Nike felé, de még csak nem is válaszoltak. Remélem a chargeback sikerül majd.
-
félisten
válasz pinnacle #12886 üzenetére
Nem találtam ilyesmit, nem is kerestem, ups ügyfélszolgálatos mondta, nem kutattam tovább. Amúgy eddig egyetlen futártól sem kaptam átvételis papírt, pedig adtam át csomagot gls, dpd, ups futárnak. Csomagpontokon adnak átvételit egyedül. Bár a te esetedben szerintem ez sem jelentene semmit, hiszen a csomagot átadta a ups. Én megbeszélném ups-el azt a csomagméréses dolgot, hogy kövessék végig, hol milyen súlyú volt a csomag.
-
félisten
válasz Fancy-boy #12894 üzenetére
Szerintem itt nincs mit megfejteni. Te azt tapasztaltad, hogy a szóban forgó cégek adnak átvételi igazolást, én pedig azt, hogy nem adnak. Egyikből sem derül ki, hogy előírás szerint adniuk kellene, vagy sem.
Itt az lenne a cél, hogy segítsük a másikat és nem a kötözködés.
Egyetértek.
Óvoda szint.
[ Szerkesztve ]
-
Fancy-boy
addikt
De akkor minek írtad le? A kolléga semmivel sem lett ezzel előrébb. Neked nem adnak? És?
Úgy mondtad, mintha az lenne a hivatalos, hogy az említett cégek nem adnak.
Erre válaszoltam, hogy nekem adnak.És mit csináltál?
"Úgy pontos akkor, hogy neked adott."Elkezdtél nyelvészkedni, mikor egyértelmű volt, hogy csak a saját tapasztalatomat írtam le.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Fancy-boy #12896 üzenetére
Itt aki kötekedik, az éppen te vagy. Olvasd végig a beszélgetést és megérted talán, hogy miért írtam neki.
Itt aki úgy állított be dolgokat, mint ha az lenne a hivatalos, az pont, hogy te voltál.
- GLS ad.
- FedEx ad.
- DPD amikor H&M küldemény ment vissza adott.
- UPS nem. Ott ez nem előírás.
Ennek van olyan hangzata, mint ha adniuk kellene/mindenkinek adna. A nekem adott viszont egy saját tapasztalat megosztása, amiből más nem következik. -
Fancy-boy
addikt
Én egyáltalán nem kötekedtem, csak egyszerűen megvilágítottam a másik oldalt is.
Magyarán, ha valaki olvasta a hozzászólásodat, arra a következtetésre juthatna, hogy az adott futárszolgálatok nem adnak átvételi elismervényt.
Így viszont kiderült, hogy mi a helyes eljárás.Az egészből az következik, hogy téged szépen átvernek. Ennyi a lényeg.
Bizonyára nehéz ezt lenyelned.
Igen, ha nekem adnak, akkor hivatalosan adniuk kellene másnak is.Én így gondolom. Nem kell egyetértenünk.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Fancy-boy #12898 üzenetére
Magyarán, ha valaki olvasta a hozzászólásodat, arra a következtetésre juthatna, hogy az adott futárszolgálatok nem adnak átvételi elismervényt.
Én ezt pont fordítva látom. Míg én tapasztalatként közvetítettem a dolgot, te tényként közölted.
Így viszont kiderült, hogy mi a helyes eljárás.
Csak annyi derült ki, hogy neked adtak átvételit, nekem nem. Helyes eljárás? Mi alapján helyes, melyik cégnél?
Az egészből az következik, hogy téged szépen átvernek. Ennyi a lényeg.
Bizonyára nehéz ezt lenyelned.Nem éreztem sosem, hogy átvernének, ezért nincs mit lenyelnem.
Igen, ha nekem adnak, akkor hivatalosan adniuk kellene másnak is.
Ez legfeljebb a te álláspontod, nem a hivatalos.
[ Szerkesztve ]