- EAFC 24
- Steam topic
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
- Marvel Snap
- Bestbuy játékok
Új hozzászólás Aktív témák
-
rsf
senior tag
Az ANY Adattipussal kell tisztában lenni.
Pl:CALL SFC 21
BVAL :=P#DB100.DBX0.0 BYTE 28
RET_VAL:=#RetVal_SFC21
BLK :=P#DB200.DBX358.0 BYTE 28Ez DB100.DBX0.0-tól másol 28Byte-ot DB200.DBX358.0-tól kezdődő területre.
Ha az adat string akkor az másolás után is az marad!
Persze a forrás és a cél területnek egyezőnek kell lennie.
Üdv.[ Szerkesztve ]
“Az a baj a világgal, hogy a buták mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.“
-
Szirty
őstag
Szevasz tibi-d!
Én az SFC20 (BLKMOV)-ot javaslom.
Könnyebbséget jelent ebben az esetben hogy stringből stringbe kell másolni, hogy szimbolikusan is megadhatod a címeket.
Feltéve persze ha stringnek deklaráltad a DB-ben azt a két stringet.
Írok egy példát:Így néz ki a DB, amiben a két 20 karakter hosszú string van:
Itt mindenféle egyéb, jelen kérdés szempontjából lényegtelen dolog is van, de azt akartam hogy ne kizárólag csak a két string legyen a DB blokkban.
Így néz ki a másolás:
Persze megadhatod a közvetlen címet is, ami itt a forrás (SRCBLK) tekintetében DB1.DBX26.0 BYTE 22 lenne, a cél (DSTBLK) meg DB1.DBX60.0 BYTE 22.
A lényeg, hogy ha így adod meg, akkor tudnod kell, hogy a string 2 byttal hosszabb mint amennyi karaktert tud tárolni, m ert az első byte magadja a string hosszát, a második byte pedig hogy hány értékes karakter van benne.Itt látható a két string tatalma az SFC20 végrehajtása után.
rsf megoldása is jó, a másolás FILL hívással is működik, de ott megadható a forrásnál kisebb vagy nagyobb méretű célterület ami itt (ennél a feladatnál) kavarodást okozhat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen