Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FishAir

    senior tag

    válasz Gyulus76 #60561 üzenetére

    Ugyanúgy, ahogy mindenki más. 8 nap után cseszheted. Az extra garanciával pedig 4 halott vagy "fehér", 10 subpixel esetén fordulhatsz a biztosítóhoz 4 évig. Illetve ha 4 (bármilyen) hibás pixel van egy 5x5 pixeles területen.

    [ Szerkesztve ]

    iDontcare

  • Gabesz26

    senior tag

    válasz Gyulus76 #60561 üzenetére

    Nekem sajnos elég friss élményem van az edigital pixelhibához való hozzáállásról, röviden annyi: ha ott vetted bízz benne, h nem lesz rajta...

    Kicsit hosszabban kedden vettem a készüléket, szerdán délelőtt jeleztem a hibát, és írtam nekik, h egyébként maximálisan elégedett vagyok a készülékkel, így ha tudunk más megoldást találni (cserélik a készüléket), akkor nem feltétlenül állnék el a vásárlástól. Kértek képet, elküldtem. Pénteken rájuk írtam, mert nem kaptam semmi visszajelzést, annak sem volt sok eredménye. Telefonon pedig szinte esélytelen elérni őket (és jobban is szeretem a levelezést, mert marad nyoma).

    Hétfőn írtam a vezetoseg@..., és a panaszbejelentéses címükre, erre kedden hívtak, h a kép alapján nem tudta eldönteni sem a panasonic, sem a szerviz (itt meg kell jegyezni, h a hibáról készített képet elküldtem a Video-Part-nak is és ők azt javasolták kérjek cserét a bolttól, és ezt a levelezést is elküldtem az edigitalnak...), és bevizsgálnák, mondom ok, de mi lesz a 8 nappal, ó hát azzal semmi gond nem lesz. Kicsit gyanús volt, de úgy voltam vele, h majd a 8. napon minden eldől (illetve nem kaptam meg a jogszabály szerinti tartalomnak megfelelő "irásbeli megerősítés"-t, emiatt nem 8 napom lett volna az elállásra, hanem több).

    Várom a futárt a megadott napon (szabadságot vettem ki), erre úgy küldték el a megrendelést az edigitaltól a futárcégnek, h nem írtak rá se méretet, se súlyt, se termékmegnevezést, a futár meglepődött (egy kis kocsival küldték ide), telefonált a központba, és emiatt csak másnap tudták volna elvinni, na itt lett elegem... Fogtam és elálltam a vásárlástól, és az elállási nyilatkozatom végére csatoltam egy jó kis panaszt is.

    Jelenleg ott tart az ügy, h ma elviszik a tv-t bevizsgáltatják, ha garanciás probléma, akkor kapok egy új készüléket, ha nem akkor él az elállásom. De kritikán aluli a hozzáállásuk, konkrétan szerintem arra mentek, h kicsússzak a 8 napból...

Új hozzászólás Aktív témák