- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
FishAir
senior tag
-
Gabesz26
senior tag
válasz Gyulus76 #60561 üzenetére
Nekem sajnos elég friss élményem van az edigital pixelhibához való hozzáállásról, röviden annyi: ha ott vetted bízz benne, h nem lesz rajta...
Kicsit hosszabban kedden vettem a készüléket, szerdán délelőtt jeleztem a hibát, és írtam nekik, h egyébként maximálisan elégedett vagyok a készülékkel, így ha tudunk más megoldást találni (cserélik a készüléket), akkor nem feltétlenül állnék el a vásárlástól. Kértek képet, elküldtem. Pénteken rájuk írtam, mert nem kaptam semmi visszajelzést, annak sem volt sok eredménye. Telefonon pedig szinte esélytelen elérni őket (és jobban is szeretem a levelezést, mert marad nyoma).
Hétfőn írtam a vezetoseg@..., és a panaszbejelentéses címükre, erre kedden hívtak, h a kép alapján nem tudta eldönteni sem a panasonic, sem a szerviz (itt meg kell jegyezni, h a hibáról készített képet elküldtem a Video-Part-nak is és ők azt javasolták kérjek cserét a bolttól, és ezt a levelezést is elküldtem az edigitalnak...), és bevizsgálnák, mondom ok, de mi lesz a 8 nappal, ó hát azzal semmi gond nem lesz. Kicsit gyanús volt, de úgy voltam vele, h majd a 8. napon minden eldől (illetve nem kaptam meg a jogszabály szerinti tartalomnak megfelelő "irásbeli megerősítés"-t, emiatt nem 8 napom lett volna az elállásra, hanem több).
Várom a futárt a megadott napon (szabadságot vettem ki), erre úgy küldték el a megrendelést az edigitaltól a futárcégnek, h nem írtak rá se méretet, se súlyt, se termékmegnevezést, a futár meglepődött (egy kis kocsival küldték ide), telefonált a központba, és emiatt csak másnap tudták volna elvinni, na itt lett elegem... Fogtam és elálltam a vásárlástól, és az elállási nyilatkozatom végére csatoltam egy jó kis panaszt is.
Jelenleg ott tart az ügy, h ma elviszik a tv-t bevizsgáltatják, ha garanciás probléma, akkor kapok egy új készüléket, ha nem akkor él az elállásom. De kritikán aluli a hozzáállásuk, konkrétan szerintem arra mentek, h kicsússzak a 8 napból...
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
- Xbox Series X|S
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- BestBuy topik
- World of Tanks - MMO
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs