Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fernet

    senior tag

    válasz .LnB #110024 üzenetére

    E-mailben nem jött számla, csak egy visszaigazolás a rendelésről és hogy a telekom fiókban a dokumentumok között találom a számlát. És meg is volt, emlékszem. Valamiért nem töltöttem le, gonodlván úgyis megvan ott. Most viszont nincs. Éppen társalgok chat-en a telekommal, de nem találják ők sem :U. Elküldtem a visszaigazoló emailt, a kiszállításról az emailt, most keresik mi lehet a gond... Nem is ők lennének ha simán menne valami.

  • .LnB

    titán

    LOGOUT blog

    válasz .LnB #110024 üzenetére

    Ez a kommentem, amire válaszoltam, itt kezdődött a történet. 17 napja.
    Az a bizonyos Telekomos, Playstation 5 számla. Mert ugye gariztatnom kell a kontrollert a driftelés miatt. De mint kiderült, számlám az nincs.

    És egy olyan szopórollerre ültem fel ezzel a sztorival, hogy volt pont, hogy elharapom valami ügyintéző nyakát virtuálisan. :D

    Én telekomos ügyfél vagyok. Ezért gondoltam a Telekomos felületen, a dokumentumok menüpontban ott lesz a számla. De nincs.

    Szóval kezdődött egy, a Telekom oldaláról írt ügyfélszolgálatos levéllel. Amire 1-2 nap múlva azt a választ kaptam, hogy a számlákat a Telekom oldalán, a Dokumentumok menüpont alatt találom. :U Amikor direkt azért írtam, hogy nincs ott.

    Következett a Telekom honlapos chat.
    Kezdjük Vandával. Aki igazából egy fal. Ami kiszűri az embereket, hogy sehogy se tudj eljutni egy ügyfélszolgálaton munkatárshoz, vagy csak nagyon nehezen, a nagyon kitartóak. És alapvetően az olvasás és írástudatlan emberek kiszűrését van ez a rendszer, én teljesen megértem. De én azért nem tartom magam analfabétának, vagy igénytelennek. Szépen el tudom mondani, hogy mi a problémám, mire keressünk megoldást. De ez a rendszer engem is kiszűr. Mert az a játék, hogy túljuss Vandán, az egy NAGYON hardcore játék. :( És hiába írták, nem működik az, hogy ha egy ideig nem válaszolsz, akkor automatikusan jelentkezik chaten egy hús-vér ember. Nem, nem jelentkezik semmi. Ez a Vanda boss skippelhetetlen.

    Első forduló:
    Amikor sikerült végre chatelnem egy hölggyel, viszonylag hamar azonosítottuk a problémát. Ami az, hogy a készüléket nem előfizetés mellé vettem, hanem sima webshop-os vásárlás volt. De a hölgy is és én is furcsálltuk, hogy semmilyen emailem nincs az ügyben. Csak az, hogy a GLS csomagot hoz nekem 184800 FingTallér értékben. És nem vagyok hülye, nem törlök ki ilyen emaileket. Mindegy is, a GLS csomagszám alapján, a hölgy azt mondta, hogy megvan, adjak egy emailcímet, és 72órán belül megkapom a számlát. Az ügyintézéshez kaptam is egy hivatkozási számot, amit külön el is mentettem.

    72 óra után se jött semmi. Így ismét a chates ügyfélszolgálathoz fordultam.

    Második forduló:
    Vanda boss után, ami ez úttal sem volt könnyű. Egy férfivel chateltem. Röviden írtam, hogy mi a probléma. De bemásoltam a hivatkozási számot, hogy keresse meg, és akkor gondolom, abban szerepel az egész sztori. Erre a hivatkozási számra nem is reagált. El kellett kezdenem elölről, az egészet, hogy mit szeretnék. Megint írom neki a számot, kérdezem, hogy de nem lenne elég visszanéznie?! De semmi, mint ha ezt a részét az üzenetemnek nem is fogná fel.
    Akkor küldöm neki is a GLS csomagszámot. Azt mondja, hogy ő ez alapján se találja!
    Az, hogy lehet, ha a kolléganője ez alapján azonosította a rendelést? Azt mondja, hogy nem tudja. És nem tud segíteni. Itt már rágtam a kefét, hogy mi legyen.. Kérdezem tőle, hogy benne lehet a dobozba a számla?! Mert azt nem néztem még meg. Rögtön mondja, hogy persze, ott lesz, 100%. Nincs is itt semmi gond, és kérdőre von, hogy miért nem ott kerestem először. Ami bevallom jogos volt tőle. Mert tényleg megtehettem volna. És akkor nincs ez az egész ügy.

    Otthon előszedem a dobozt, van is benne papír. Zsír, megvagyunk! Én hülye... :(((
    Másnap felhívom a Triwarden-t, hogy gariztatnék, van egy ilyen papírom. Mit kell még vinnem? Mondja a Triwarden-es illető, hogy az a papír nem jó. Nekik számla kell. És az alapján, amit elmondtam, az nem számla. Hát mondom, jogos, mert nem is az van ráírva. Hanem, hogy kiszállítási dokumentum. De mondom van rajta ilyen, hogy WS rendelési szám, ez nem elég? Nem.

    Mivel a Triwarden nincs elvileg nyitva szombaton, ezért pénteken (MA) mennék fel. Addig kellene az a kurva számla. Szóval újra Telekom chat.

    Itt kedd (talán szerda) volt már.

    Harmadik forduló:
    Vanda boss repeat. (Szidom az egész családfáját, aki ezt a rendszert jóváhagyta)
    Ismét hölgy a chat "túloldalán". Ismét leírom az egész sztorit. És belül érzem, hogy el fog szakadni a cérna. Már kurvára elegem van ebből. És ez a szerencsétlen Noémi fogja meginni ennek a levét. Írom, hogy van rendelési számom. Megadom. Megvan a rendelés. Minden flottul megy. Ahh mondom király, nem kell kiborulni. Azt írja Noémi, minden oké, megvan. De ő nem tud itt file-t küldeni. (email??) Ezért! Írjam le az egészet újra az ügyfélszolgálat email címére. Én nevem, anyám nevem, a jó k**va anyja neve, MT azonosítómmal meg mindennel. Kérdezem tőle, hogy ez most komoly?!! Igen, csak így lehet. B+... :(

    Megírtam mindent. Még az nap fejembe ötlött, hogy a másik email fiókomat megnézzem. Nem tudom miért. A GLS levél a "mindenes" fiókba jött. A "biztonságos" email fiókomra sose rendelek cuccokat. Visszakeresem a dátomot. Ott egy email, "Telekom rendeléshez kapcsolódó dokumentum" tárggyal. (Meg a még kettő a rendelés állapotáról.) Amikor megláttam, ezt a dokumentumos email-t, ott fogtam a fejem nagyon. Hogy itt van, én barom meg futom a felesleges köröket. Megkönnyebbültem, na végre.
    Megnyitom az email-t, van benne egy link (számla sehol), ami a Telekomos fiókom dokumentum menüpontjára mutat, ahol nincs ott a számla! :DDD Felcseszett, de azért kicsit megkönnyebbültem, hogy nem hiába szenvedtem eddig ezzel az egésszel.

    Szóval megírtam kedd környékén az ügyfélszolgálatos email-t. De még ma sem jött meg a számla. Viszont tegnap, munka után elmentem a helyi Telekomba. Tényleg úgy voltam vele, hogy ennek verbálisan nagyon csúnya vége is lehet, és már le is sz*rom. Bementem, sorszám. Mutatom a csajszinak, ez a rendelés szám, számlát kérek róla. Kattint kettőt, kérdez egyet, és már ott is a nyomtatóba a számla. Oda adta a kezembe, és esküszöm pár pillanatig csak bambán néztem a szemébe, és megkérdeztem, hogy Ennyi??. Ennyi.

    Szóval igen, ennyit kellett volna csinálnom, bemenni egy Telekom üzletbe a számláért. Amit mint kiderült, tényleg nem kaptam meg, sem a csomaggal, sem elektronikus úton. Biztos más tudta ezt, hogy ez a legegyszerűbb megoldás. Én gondoltam, hogy csak nem olyan nehéz emailben elküldeni. Ezért én így végigsz**tam ezt az egészet. :D

    [ Szerkesztve ]

    „A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Új hozzászólás Aktív témák