-
GAMEPOD.hu
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz 3L1T3 #112302 üzenetére
Amikor egy éppen bejelentett eszköz globális értelemben vett relatív árazásáról beszélgetünk egy szakmai fórumon?
Szerinted?"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Cranium #112309 üzenetére
Fingom nincs, hogy van-e valami extra feltétele konkrétan a poresznak, de a sima ps4-es psvr-t működésre lehet bírni PC-n, az biztos. Annyira nem is nehéz, közepes technikai adottságokkal rendelkező haver simán megoldotta segítség nélkül. Ha ezen felül van bármi követelménye a dolognak, akkor annak utána kell nézni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
-
opr
veterán
válasz Taurimod01 #112369 üzenetére
Sony kb mindig igy szokta. Egyszer megemlitik, utana sokaig siri csend, aztan van 1-2 trailer kb fel ev alatt, aztan megint siri csend, aztan par honappal release elott megindul az uthenger, release elott 2 hettel meg mar annyira nyomjak, hogy mar tokod tele van az egesz jatekkal mar emlites szintjen is, pedig meg ki se probaltad.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Alvin_ti4200 #112528 üzenetére
Gyártási és eladási számok pontos ismerete nélkül erre a kérdésre lehetetlen érdemben válaszolni, de még komolyan vehető tippet adni is sajnos.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Alvin_ti4200 #112533 üzenetére
Simán lehet, hogy tényleg a PS a kelendőbb, sőt, valószínű, de az is lehet, hogy hangosabban halljuk ezt, mint amennyire így van, pontosan azért, mert ha valaki xsx-et akar venni, bemegy a boltba és megveszi, arról nem fogsz hallani mert nincs mit, ha valaki viszont PS-t akar venni, ott szívás van, keresgélés van, rendelés van, felháborodás van, hogy még mindig nem lehet kapni, jönnek a meme-ek, stb.
Szóval mindenhonnan az fog jönni, hogy mindenki PS-t akar venni, a valóságot meg nem tudjuk. Kapunk az arcunkba egy hatalmas sampling bias-t, amivel konkrét adat nélkül senki nem tud semmit kezdeni.Simán lehet, hogy boxból annyival többet sikerült valami miatt gyártani, hogy az az oka az egésznek. De az is simán lehet, hogy az xss kisegíti a boxot pont eléggé. Vagy akár az is lehet, hogy tényleg ekkora a PS előnye ebben a generációban is. Szerintem ez az utóbbi a legvalószínűbb, de ez tényleg csak annyi, amennyinek hangzik: egy semmilyen szinten sem megalapozott, abszolút személyes tapasztalatok (és történelmi okok alapján) adott tipp.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Wolfy33 #112939 üzenetére
Első bossra a legjobb taktika, hogy addig ölöd, amíg meg nem hal, közben meg pattogsz összevissza, mint egy beekizett nyúl.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
PS5-el meg nem kotottem ossze, de szerintem nem is fogom. Eddigi tapasztalatok alapjan:
- Gyereknek mindenfele szines vilagitas: Nagyon fasza, de igazabol kb csak akkor allitgatjak, ha buli van, amugy ritkan, altalaban siman feheren vilagit
- Nekunk nappaliban sima nem szines ledek vannak. Telorol kapcsolgatni egyesevel a lampakat, fenyerot allitgatni, stb: Zsenialis. Barmi egyeb, ahol osszevissza villog minden, mint egy karacsonyfa: Egyszer poen, utana rohadt idegesito/zavaro."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Kendek #113692 üzenetére
Ertsd: Valaki leszedte a ps3-as git repobol a file-t, es hozzaadta a nullarol ujrairt, zsenialis, abszolut nem csak grafikai tuning, full AAA aru jatekhoz? Juhej.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz hakos1987 #114820 üzenetére
Bár szerintem jó ötlet lenyomni a zero dawn-t előtte (ártani biztos nem árt), nem kötelező. A forbidden west úgy van felépítve, hogy önállóan is játszható, meg még érteni is fogod, de az biztos, hogy több mélysége van neki, ha játszottál az előzővel is.
Annyit azért hozzátennék, hogy mindkettő kicsit lassan indul be, de ne add fel, mert ha egyszer beindult, úgy beszippant, hogy el se enged. Mi nem szoktunk törődni a trófeákkal úgy igazából, de horizonból mindkettő platinázva lett.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz balázs1991 #115268 üzenetére
Az, hogy egy játék system seller, az egyrészt nem azt jelenti, hogy kizárólag azért jött létre, hogy a gépet eladják, ezt csak a hülye, angolul alig tudó, de ezzel fordítottan arányosan magabiztos magyar újságírók baromsága (a sok ezer másik ugyanilyan baromság mellett).
Másrészt az, hogy egy játék system seller, és ezzel a mentalitással is van fejlesztve, az nagyon nem azt jelenti, hogy nem nyereséges. Sőt... Általában ezek hozzák a legtöbb pénzt, ha mindent beleszámol az ember (illetve nem, a legtöbb pénzt a free to play, mikrotranzakciós indie szintű címek hozzák, de azzal nem lehet számolni, mert kb lottó szintű, hogy miből lesz akkora sláger, hogy ez igaz legyen).[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz krx21 #115293 üzenetére
Mert nem szeretném támogatni, hogy végérvényesen ebbe az irányba menjen el a játékipar, namegmert úgyis megkapom ingyen a megjelenés napján."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Jakesz #116066 üzenetére
Hát, ez nekem megint olyan, hogy ha megnézem ugyanezt a jelenetet a remastered ps4 pro verzióból, utána várok egy napot és megnézem ezt, lehet megkérdezem, miért kellett megnézni kétszer ugyanazt a videót.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz KoNZoLik@ #116083 üzenetére
Azért közvetlen egymás után nézve lehet látni különbséget, de ha már egy kis idő kimarad, akkor tényleg semmit.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Szabi® #116094 üzenetére
Ps4pro változat szvsz a mai napig bőven megállja a helyét, még a mai játékok között is, pláne ha multiplat aaa-kkal van hasonlítva. Pontosan ezért nem értjük sokan, mi a franc értelme van most ennek az újrakiadásnak.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Szabi® #116100 üzenetére
Ebben igazad lenne, ha a ps4 remastered verzió nem lenne a mai napig gyönyörű, ráadásul úgy, hogy ha jól emlékszem, ps5-ön 60fps-el fut. Ps3-ps4 esetén ez ugye nem volt így, így azzal a remasterrel nem is volt semmi gond.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Atomgeszi #116168 üzenetére
A videó legelején lecseréli a ruhát. Az, hogy utána is látszik a pajzs effekt, valszeg valami bug. De nem, ott már nem ancient armor van rajta, és emiatt nem, pajzsa sincs.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz voorhees #117389 üzenetére
Nem a konkrét cég vagy játék miatt van ez általában. Simán a játékipart temetik azok, akiknek ez szúrja a szemét. Mert ha azzal lehet a legtöbb pénzt keresni, hogy 4 évente kap egy új animációt xy random sikerjáték, akkor azt fogjuk kapni túlnyomórészt és kész. Így is a játékok 90%-a valami reboot, remake, vagy folytatás folytatása, kezd rohadt unalmas lenni. De eddig legalább általában eltelt 10-15 év két egykaptafa szebbgrafika remaster között.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz voorhees #117393 üzenetére
Persze, nyilván nem kell temetni a játékipart, inkább csak az irány ad okot az aggodalomra. Plusz ne érts félre, nekem általában semmi bajom azzal, ha 1-2 évtized után kap egy jó játék egy remake-et, sőt, néha nagyon tudom örülni neki! Az viszont, hogy 4 évente kapjon, az már kicsit sok, és nagyon rossz irányt mutat. Ha az jön ki belőle, hogy ezzel sok pénzt lehet keresni, abból pont akkora gond lehet, mint abból, hogy kiderült, hogy mekkora buli a mikrotranzakció. Az se ölte le a játékipart, de tény, hogy ártott neki, nem is keveset. Bár az is igaz, hogy mostanra talán kezd beállni a dolog, legalábbis konzol/pc gaming oldalon.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Szabi® #117394 üzenetére
Nyilván vannak szintjei a kommunikációnak. Van, amit (és akit) ignorálni kell, mert mást úgyse tehetsz. Attól még lehet ugyan arról a témáról kulturáltan és értelmesen beszélni, sőt, még az is kehet, hogy esetenként egyezni fog a vélemény olyan tagokkal is, akikkel inkább nem közösködne az ember, dehát ez ilyen.
Szerintem akik elég ideje vagyunk itt, mostanra tudjuk, kik azok, akiket jobb hanyagolni, és kik azok, akikkel jó ötlet lehet akár vitázni is egyet, mert egy konkrétan kukturált, értékes információ és véleménycsere lesz a dologból, valami értékelhető produktummal a végén, attól függetlenül, hogy végül sikerül-e egymást meggyőzni, vagy nem."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz tboy93 #117419 üzenetére
Kinek mi. En is imadtam a TLoU-t, de nalam a Detroit az, ami toronymagasan vezeti a listat.
Tudom, hogy nevetseges, de masodik helyen meg konkretan az Astro van."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
válasz marinea2 #117428 üzenetére
Detroit az nalam az utobbi bo evtized legjobb/legnagyobb jatekelmenye. Utoljara talan anno a Mass Effect fogott meg ennyire, de meg annal is feljebb rakom a Detroitot.
Amugy igen, valahogy meglepoen kevesen ismerik/szeretik, ahhoz kepest, milyen kvalitasu jatek, pedig szerintem siman megerdemelne, hogy a mindenkori top10-es listaban jelen legyen."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz tboy93 #117435 üzenetére
Mondjuk abban igazat adok, hogy ha valaki azzal kezdi a konzolos palyafutasat, hogy Detroit, TLoU 1-2, Astro (mindegy milyen sorrendben), akkor utana lehet jobb, ha tart egy kis szunetet, mert utana lehet vakarni a fejet, hogy mivel kene jatszani.
Ne ertsetek felre, van meg sok, nagyon sok zsenialis jatek, pl szerintem a Horizon-ok, de azert olyan szintu, mint a fentiek... Hat, olyan nincs. Es egy ilyen sorozat utan barmi mas az picit "sotlan" lesz.Szerk: QD+SW: Igen. Annak ellenere, hogy a Disney amokfutasa ota gyakorlatilag abszolut nem erdekel a SW, mert szvsz teljesen kicsinaltak szegenyt, ha a QD lerak egy story-orientalt SW jatekot, Detroit minosegben, akkor vegem van.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz zozika84 #117439 üzenetére
Egyetertek. Mondjuk ujabban ugy latszik, hogy a SONY is kezd rajonni, hogy ha kicsit ugyesek, akkor kb a PS egyik arca/kabalaja lehet az Astro. Remeljuk, ennek megfeleloen is fogjak kezelni, imadnam, ha par evente jonne egy AAA Astro jatek, plane ha tudjak tartani a minoseget/kreativitast. Mar a PSVR-ra is magasan a legjobb jatek volt az Astro, a PS5-os verzio meg meg arra is ratromfolt. Remelem a PSVR2-re jon egy Astro folytatas (ugyanugy AAA szerepben, teljes erteku/hosszu jatekkent, mint a PSVR-ra jott).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
Mai state of play: nézzetek hülyének, de az a legnedvesebb álmom, hogy bejelentenek egy AAA Astro játékot. Mindegy, hogy PSVR2-re, vagy nem, csak legyen & jöjjön.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz hombre[EU] #118460 üzenetére
Ok, igen, attól is tudna nedvesedni a bugyim.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz RangerFox #118740 üzenetére
Ez teljesen triviális volt eddig is mindenkinek, aki legalább egy kicsit képben van. Eskü nem értem a meglepődést/felzúdulást. A psvr játékok irányítása vagy ds4-el, vagy aim controllerrel, vagy move-okkal történt. Egyiket se lehetne átültetni az új kontrollerekre úgy, hogy ne sérüljön a játékélmény. Sokszor még patch-elni se lenne triviális (hogy finoman fogalmazzak), nemhogy natívan támogatni.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Kendek #118748 üzenetére
Nem tudod megoldani. Ki kéne hozzá adni új kontrollert, ami kompatibilis, de a tracking úgy van kitalálva, hogy ez nagyon drága lenne, a mellett, hogy még kényelmetlen is. És akkor még csak a ds4 játékokat fedted le, az aim meg a move controllert nem.
Alternatíva, ha a kamera tudja trackelni az új headsetet, de az megint csak necces ügy. És akkor még a felbontás problémát elő se vettük. Nagyon nem olyan triviális ez, mint ahogy itt sokan hiszik, hogy Jimbo úgy kelt fel egy felhős kedden, hogy balra lóg a szerszám, meg pénz se ártana, tehát nincs visszafele kompatibilitás.
Szerk: resi-ért majd elkér annyi pénzt az, amennyit akar az, aki csinálja, mi köze ennek a sonyhoz?
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Kendek #118751 üzenetére
Ahhoz meg az kéne, hogy a kamera tudja követni az új headsetet. Meg lehetne oldani, persze, csak drágább lenne, nehezebb, rosszabbul nézne ki, és 1-2 évvel később jelenne meg.
Szerintem nem éri meg."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz erahurka #118756 üzenetére
Nem. Azert nem, mert van relativ pozicio is a headset meg a controller kozott, es van ket egymassal abszolut nem kompatibilis tracking megoldas.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz erahurka #118770 üzenetére
Azert, mert:
A PSVR trackingje PS camera alapu.
A PSVR2 trackingje inside out.A PS camera nem tudja trackelni se az uj headsetet, se az uj kontrollereket.
A PSVR2 nem tudja trackelni a regi kontrollereket.Nincs metszet. Nincs olyan, hogy X-et hasonlitunk Y-hoz. Egyszeruen nincs mibol mit szamolni. Relativ pozicio alatt azt ertettem, hogy a kontroller pozicioja a headsethez kepest (es vica-versa).
Ehhez tegyuk meg hozza, hogy a PSVR1 az kamerahoz kepest relativ trackinget tud, fingja nincs a szobarol meg ilyesmirol, gyakorlatilag azert vannak a szines fura formaju fenyek, mert azoknak a meretebol tudja a tavolsagot, a melyikeket latom kerdesbol meg a poziciokat, plusz ugye a beepitett gyro-k is segitenek.A PSVR2 az inside out tracking, ott minden a headsethez kepest relativ.
Egyszeruen annyira kulonbozo technologiak, hogy konkretan nincs metszet a ketto kozott. PC-s vonalon talan meg lehetne oldani valami egyedi 3d-nyomtatott ledes cuccal, amit trackel a kamera, aztan ezt osszefesulik a kontik relativ poziciojaval, amit meg a headsetbol kapnak, es akkor so-so mukodne (de igazan jo igy se lenne sose), es akkor mar csak annyi a gond, hogy a PSVR-ra csinalt jatekok nem mukodnek amugy sem, mert teljesen mas libeket hasznalnak pl kalibraciora, pont a fenti okok miatt. Iszonyatos munka es szopas aran el lehetne erni, hogy legyen egy valami, ami olyan szarul mukodik, hogy jobban szidnak miatta a sony-t, mint a kompatibilitas hianya miatt.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz KKaresz45 #118786 üzenetére
Ezzel nem is vitatkozok.
Csak amikor leírom, hogy konkrétan miért nem lehet technikailag megoldani, erre jön az a válasz, hogy ugyan, simán ki lehet patchelni, az azért lássuk be, kicsit durva.Szerk: mondjuk hülye vagyok, mindjárt kipatchelem a tv-met is, hogy inkább holodeck legyen. Biztos vagyok benne, hogy azt is simán ki lehet patchelni.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz erahurka #118794 üzenetére
Ehhez nagyon mélyen bele kéne menni a dologba, de egyszerűen mondva többek között azért, mert a kamera egy kalap szar. Ezen felül indok még az, hogy a ledekkel elkerülhető volt egy raklap olyan probléma, ami minden kamerás tracking rendszert súlyt. Pl fehér headset fehér fal előtt, ilyesmi. A ledek színe és fényereje egy nagyon precízen kalibrált dolog, így meg lehetett oldani a relative pontos trackinget annak ellenére, hogy a kamera egy kalap szar. De tényleg, ez nem irónia, egy alacsony felbontású, alacsony dinamikájú... Kalap szar.
Én pl ezért is voltam mérges a sonyra, hogy a ps5 kamerát nem lehetett ps4 VR-hoz használni. Na az csak nettó lustaság meg spórolás volt. Pedig nagyon jól működhetett volna. De ez egy másik kérdés. Az új headseten nincsenek ledek, se látható, se infra, így kamerával nem megoldható a pontos tracking. És amúgy azért nincsenek ledek az új headseten, mert bekavarnának a saját kameráinak (plusz ugye extra költség, fejlesztési idő, komplikáltabb gyártás, stb, egy olyan extráért, ami nem igazán éri meg).
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
-
opr
veterán
válasz erahurka #118798 üzenetére
Nem, kizárólag tracking szempontból igazából hatalmas előrelépés lenne. A probléma máshol van. A PSVR játékok az ahhoz kapható kontrollerekre lettek készítve. Plusz ott van az, amit fentebb írtak mások is, kalibrálás, ilyesmi.
Vegyünk pár egyszerű példát: Bármi PSVR játék úgy kezdődik, hogy állítsd be a cuccot, így meg úgy vedd fel a headsetet, stb. Namost ezek teljesen értelmetlen grafikák meg egyebek lennének, kellene hozzájuk patch. De... Simán patch nem elég, mert a ps4 verzióba ez nem kerülhet be, szóval ez egy patch és egy újrakiadás ps5-re.
De ok, tegyük fel, hogy ezen túllendülünk, nem akkora gáz. A következő akadály a kontrollerekben van, nagyon más.
Egy beat saber-nél sima ügy, de mondjuk egy astro, ami egy az egyben ds4 kontrollerre van kihegyezve, nem működne jól, borzasztó lenne a játékélmény, gyakorlatilag a nulláról kéne újracsinálni a játéknak ezt a részét. És ez igaz szinte minden másra is. Az aim controlleres játékok hogy működnének? A motion controlleres játékok még so-so, bár ott is idegesítő lenne, hogy van ugyan analóg, mégis teleportálgatni kell. Minden egyes játékot egyedileg kéne elbírálni, bő 90%-uk megbukna, akkor meg az lenne a sírás, hogy milyen bc ez. Ha meg már úgyis patchelni kell a kalibrálást is, meg az irányítást is, meg ennek megfelelően a játékmechanikát is, akkor meg minek bc? Akkor már egyszerűbb kiadni a PSVR2-re rendesen.És akkor ezen felül ott van még a felbontás kérdése. Mivel ilyen téren nagyon ergya volt a PSVR, ezt figyelembe kellett venni a játék tervezésekor. De ami ott és úgy megfelelt, az az új headsettel már közel sem biztos, hogy elég jó lenne, tehát kell kis grafikai finomhangolás is.
Egyszerűen akkora meló, olyan kevés pozitívummal, hogy nincs értelme szívni vele.
Kb jó hasonlat, hogy olyan, mint ha egy két méterrel a föld alatt lévő csövet akarnál nagyobb átmérőjűre cserélni. Persze, elméletileg megoldható úgy, hogy izomból végignyomsz rajta valamit, ami kitágítja, aztán imádkozol, hogy ne repedjen szét sehol, csak éppen értelme nincs sok. Egyszerűbb leásni és cserélni az egészet.
Egyszerűen vannak olyan helyzetek minden mérnöki tevékenységben, amikor az a jó megoldás, hogy csere. Ez most sajnos egy olyan helyzet.
Ne érts félre, én is nagyon örülnék neki, ha nem kéne megtartani a PSVR-t, mert sok helyet foglal, sok kábellel, egy hülye kamerával a TV tetején, amit papírral takarok le, mert zavar, hogy a rohadék bámul, plusz a compute box is hülyén néz ki a ps5 tetején, szóval igen, én nagyon örülnék neki, ha el lehetne engedni a kezét, de úgy, hogy tudjak játszani a címeimmel. De ez van, semmilyen szempontból nem lenne praktikus, úgyhogy nem lesz.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz Bad Pritt #118881 üzenetére
QD sose arról volt híres, hogy jó az irányítás meg a gunplay a játékaikban. Sőt, ha igazán őszinték akarunk lenni, akkor azt mondjuk, hogy a QD szerencséje az, hogy sztoriban, mesélésben és univerzumkreálásban annyira erősek, hogy a borzasztó irányítás és kamerakezelés ellenére is imádjuk a játékaikat.
MMondjuk azt tegyük hozzá, hogy ps3 óta fos az egész, mostanra igazán megtanulhatták volna, hogy kell jól csinálni. De amíg olyan játékokat szállítanak, mint a Detroit meg a heavy rain, addig nálam ez bőven belefér."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Az En tippem az, hogy az alapcsomag annyiba, mint a lemezes gep. Aztan valszeg lesznek mindenfele pakkok itt is.
Nagyon meglepne, ha dragabb lenne, mint maga a ps5, azt meg a specifikaciok alapjan teljesen kizartnak tartom, hogy annal olcsobban ki lehet hozni. Igy is, ha siman a ps5 araban adjak, kb a letezo legjobb ajanlat lesz VR headset piacon. Plane, ha (akar kesobb) PC-vel is lehet majd hasznalni, amire szinten nagy eselyt latok, egyreszt azert, mert ujabban erosen nyit a SONY is a PC iranyaba, masreszt meg mert meg az elozo PSVR is ment PC-vel, csak eleg nagy szopas vol megcsinalni, harmadreszt meg mert a fejlesztes mindig PC-n tortenik, es ujabban ilyen szempontbol is erosen az az irany, hogy magahoz a PS-hez mar csak akkor kelljen nyulni, amikor konkretan elkezdesz arra optimalizalni.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
Szerintem valami olyasmi lesz, hogy azonnal nem fog menni, de mondjuk egy, max ket evvel megjelenes utan hajlando lennek fogadni egy laza 1000 euroban, hogy de, siman menni fog PC-n, max kell majd kicsit ugyeskedni, es nem feltetlen lesz minden feature tamogatva.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz erahurka #119009 üzenetére
A libek gyakorlatilag ugyanazok, mint PS4-en. Ha a kamerát is csatlakoztatod, akkor van headset meg kontroller tracking is, ugyan olyan minőségben és korlátokkal, mint PS4-en.
Ugyanez valószínűleg igaz lesz a PSVR2-re is. Mivel a PC teljesen más platform, annyira nem gáz, hogy más a kontroller, így is támogatnak a PC-s játékok mindent IS kb. Ha meg nem, ott a modding.Az, hogy PSVR1, illetve PSVR2 keverve menjen, (tehát egyik headset - másik kontroller, bármilyen felosztásban) az PC-n se fog menni sajnos, ugyan azok miatt az okok miatt, mint PS-en.
De amíg ezeket nem akarjuk mixelni, plusz ugye kikerül a képből az erősen egy fajta cuccra tervezett és optimalizált szoftver, nem lesz semmi gond.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz erahurka #119009 üzenetére
Ui: Amúgy általában úgy (PSVR1), hogy olyan játekokhoz használták, amihez elég csak a headset tracking, ami meg amúgy a gyro-k miatt megy akár kamera nélkül is, amíg csak nézelődni akarsz, hajolgatni meg guggolgatni nem.
Ilyen pl szimulátorok, mindenféle VR "élmény" programok, meg 360 videók, ilyesmi.
Bőven nem egy teljesértékű cucc. Igazából még akkor sem, ha minden adott hozzá (ugye 1db kamera miatt gyakorlatilag nagyon maximum 180 fokban forgolódhatsz), de ha nincs kamera... Hát, akkor lehet még a telefonos VR is jobb, legalább a felbontás magasabb.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen