Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    válasz Wesder #242799 üzenetére

    Nekem pl. a gunplay elég közepes volt, lassítás nélkül nem jutottam semmire, ráadásul a lovon még a gombnyomásra ráálló aim-et is bekapcsolva kellett hagynom, hogy érvényesülni tudjak. A küldetések és az utazással töltött idő aránya sem tetszett, amikor 5perc lovaglás után volt egy max 1-2perces tevékenység majd ugyanaz az út visszafelé. A gyorsutazást igazán megoldhatták volna jobban, aki élvezte benne a kóborlást az úgy sem használta volna, de aki egy idő után megunta az kaphatott volna életképes alternatívát. A HZD-ben is működött. A történet is leült egy kicsit amikor nagyon nehezen akart 1-ről a 2-re jutni és itt is hullámzó volt mert voltak kifejezetten emlékezetes események, de mellette meg olyan "most ez mi?"-k is. A tábormenedzsment is nyűg volt, a játék második felében szinte vissza sem mentem csak ha a sztori vitt oda.

    Köszönöm a kérdést, hamar meggyógyult. Már dolgozom 1 hónapja, csak nagyon halvány nyoma maradt.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

  • hombre[EU]

    veterán

    válasz Wesder #242799 üzenetére

    Én tudom ;] A mikromenedzsmentet jobban is megoldhatták volna, vagy egyszerūen törölni,mert nem sok értelme volt.
    Az animációk szépek voltak, de nem praktikusak. Az irányítása ügyetlen, nem volt élvezetes "nyomkodni a kontrollert".
    A fast travelt békén hagyom,de akkor a map-quest dizájn lehetne jobb, mert én sem gyorsutaztam, de voltak olyan útvonalak,amelyeket min.20x megtettem. Ez nem jó. Scriptel tereljenek el vagy iktassanak a questbe valami elfoglaltságot más útvonalon...ezt mások okosabban is csinálják
    Sadie az egyik legérdekesebb karakter...ezért alig kapott "játékidō". Nice job
    Van hova fejlōdni :D a gunplay már 15éve ugyanolyan,semmilyen

    Life, Uh, Finds A Way

Új hozzászólás Aktív témák