-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atka76
tag
Sziasztok!
Jó ötlet volt bővíteni, sokkal pörgősebb lett, minden reggel ezzel kezdem a napomat, hogy elolvasom a friss hozzászólásokat! Nagyon jó!
Marsu én is Bgyarmaton lakok, én meg pont arra amerre kanyarodtál! Még ilyet!!!!!
Nakata jó lenne majd találkozni ha mind a kettőnknek jó, megnézném a gyönyörűséget közelebről! Mit szólsz?Bendegúz
-
Peter789
senior tag
sztem mostanra már a legtöbb helyen nálunk se gázos, főleg a nagyobb áruházakban, forgalmasabb benzinkutakon...
szüleim béreltek kocsit jenkisztánban, és meglepődtek amikor kérdezősködni próbáltak a kocsiról, hogy mégis mekkora teljesítményű, mekkora a tankja, mennyit mehet el vele kb? az ügyintéző csaj meg csak nézett nagy boci szemekkel hogy mit akarnak... kiküldték őket a parkolóba, keressék meg a rendszámot, a kulcs ott lesz benne, vigyék... a kapunál szó nélkül felnyitották a sorompót, eszükbe se jutott papírt kérni... amikor visszavitték, akkor senki meg se nézte a kocsit hogy nincsen e megzúzva vagy ilyesmi, csak megköszönték hogy igénybe vették a szolgáltatásukat és viszlát. no ezt itt a balkánon nem merném megjátszani, mert tuti megpróbálnának rámverni utólag valami javítást...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
hát jah, tudom hogy sokan harnadából kénytelenek megélni - és nem is értem hogy hogyan lehetséges kijönni belőle... de még ennyivel is esélytelen mondjuk saját házra félrerakosgatni...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
tunéziában cirka az összes kocsi agyon vissza van karcolva az 50 éves franciaországból származó matuzsálemektől a vadiúj 30 milliós luxus darabokig... dupla sávos körforgalom, amibe 2 sáv megy be és ki is... meg az eszetlen vezetési stílusuk... hát ott nem mernék kocsit bérelni az tuti
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
no ez már görögországban is megvan rendesen... jó széles utak, leállósávval... ha utólérsz valakit akkor az azonnal húzódik le és előzhetsz. a dupla záróvonal senkit nem érdekel, előz... az utak mellett 50 méterenként kis bádog kápolnák - mindnél meghalt valaki...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomej
aktív tag
Gondolhatod milyen erővel csapódhatott be, ha a gumit kikezdte. A nap meg szépen ráégette a szélvédőre, meg a kasznira, egyébként jutott belőle a jobb első-hátsó ajtóra meg a hátsó szélvédőre is. 5 db százas kellett a mosóban, hogy nagyjából lejöjjön, utána meg mikor elindultunk az utastér megtelt főtt tojás szaggal.
-
Peter789
senior tag
[link]
csak mögé írtál egy ''v''-t...
sztem nem lenne rossz, ha nem a superb utódjának szánnák... inkább az octavia vonal folytatása lehetne, de semmiképpen sem érzem benne azt a magasszintű eleganciát, amit a superb-nek képviselnie kéne...
picit elnézegetve sztem abszolút a jetta-ra hajaz... ugyanaz a far és orrvezetés, csak a lámpa és hűtőmaszk lett átdolgozva...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
marsu
addikt
A kikalapálással nem lesz gond, azt megcsinálom, vagy megcsináltatom, lefújom festékkel, nem fog látszani, a lökhárító eltakarja, de a lökhárító javítása és fényezése már macerásabb ... Ajánlották azt a fekete gumi csíkot, amit a lökhárítóra szoktak ragasztani, ha nagyon látszik a javítás, azzal el lehet takarni és praktikus is a városi parkolásnál ....
Press any key to continue ...
-
Peter789
senior tag
a kevesebb mint félár is röhej attóltartok... 20e vs 2e az alkatrész (ha 20e-ért egyáltalán tényleg gyári kerül bele, és nem olasz/spanyol), és a munkadíj is min 10e - a maszek meg lesz 2-3e max... hűtővíz cserével kb 5-6e, szalonban ugyanez úgy 35e... még a harmada is nevetséges...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
ToRR3nt3
senior tag
Az öregem is Szlovákiába hordja a Fabiaját(5 km-re laknak a határtól), az unokatesójának Skoda-Seat szalonja/szervíze van. Megkérem majd, h engem is protezsáljon már be, végül is a Skoda=VW csak más a köntös. A 60 ezres olajcsere már ott fog történni.
...We pay. Nothing can save us. Justice is lost, Justice is raped, Justice is gone...
-
Kicker
senior tag
szerintem is 0.0 a helyes, amennyiben sebességben gurulsz, ha üresbe gurulsz akkor fogyasztja az alapjárati pár decijét...
üresben gurulni akkora baromság....
[Szerkesztve]Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
beencee
senior tag
Ez ''C''. Iskolás-egyetemista koromban a teszteknél volt ilyen, hogy az állítás mindkét fele igaz, de semmi összefüggés nincs köztük, az volt a ''C'' megoldás. Tehát neked is igazad lehet, csak én teljesen másról beszéltem.
Az általad írt üresjáratban értelemszerűen nem nullát eszik a motor, hiszen normál működésben, alapjáraton megy, ekkor ki is jelez vmit a pillanatnyi fogyasztásmérő a board computeren.
Amiről én írok az az, amikor sebességben leveszed a lábad a gázról, ekkor (a VW-nél biztosan a tapasztalat alapján 2 Polo, 1 Golf, 1 Touran, 1 Passaton észlelve ezt) az injektor lezár, ezért értelemszerűen 0,0-át mutat a BC. És azért írtam ezt, mert ezt kérdezted, nem pedig az alapjárati fogyasztást. -
beencee
senior tag
Szerintem írd azt, amit mondani szeretnél és akkor könnyebb megérteni, ez már sokszor bejött.
Nekem idáig csak benzines tapasztalataim vannak és ennél számomra teljesen logikus a 0,0 fogyasztás abban az esetben, ha sebességben lelépsz a gázról és motorfékkel gurulsz. Ebben az esetben ugyanis nem a motornak a benzin elégetéséből származó energiája mozgatja az autót (ezért is veszik el az injektortól a benzint), hanem az autó lendülete. Tehát a ''...DE A MOTOR JÁR HA GURUL IS...'' nem teljesen igaz ebben az esetben...
De természetesen annak is van valószínűsége, hogy mi tudjuk rosszul (a mi ebben az esetben én és a teljes VW konszern) és neked van igazad. Ebben az esetben viszont épp most indikáltál egy világméretű visszahívási kampányt, illetve a hibás tervezésért, illetve az ebből származó károkért, hibás vevői tájékoztatókért pedig számos per, vér verejték, csecsemőhalál lesz, esnek a részvények, szegény Ferdinand Porsche professzor úr pedig kikél a sírjából...
Ráadásul a motorfékkel való közlekedés sem Isten ellen való vétek szerintem, én például szoktam használni kis mértékű lassításnál, amikor még nem kell/akarok fékezni. De ez is egy régi iskola, lehet, hogy már nem divatos így vezetni. -
Kicker
senior tag
na elmondom mégegyszer, az injektor/vagy akármi/ lezár, így a motor nem kap benzin/gázolajat sebességben, ilyenkor a lendület hajtja, illetve a kerekek pörgése mozgatja a motort, termeli az elektromos energiát... csodával határos módon ezért működik pl a szervó is...
megyek 180-al és előttem nem megy senki és egy baszott hosszú út van előttem,akkor nem fogok motorfékkel gurulni minek, és így üresben pedig több kilómétert tudok megtenni.
ez milyen gyakran fordul elő? ja és ha 140el mennél végig állandó tempoba akkor kevesebb a fogyasztás, mert azzal, hogy 180ig felgyorsulsz sokkal több anyagot égetsz el...
De nem ugy, hogy elindulok rálépek a gázra és a fogyasztás jelző 2-3 literekkel elindul felfele másodpercenként a végtelenbe.ha lelépek egyből nullázódik.AMIT EDDIG NEM CSINÁLT.
ez pedig több mint valószínű azért van, mert elnyomtál valamit és pinanyalatnyi fogyasztást mér, nem 100-on átlagol...
nem kell mindent érteni, én sem értek mindent, de azokban a dolgokban nem is okoskodom...
[Szerkesztve]Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
amexi
csendes tag
Szia.
Először azon küzdöttem, hogy megszerezzem a gyári fejegység belső kapcsolási rajzát és erősítőt hozzákötve hallgassam. Sajnos ez kudarcba fulladt, nem tudtam megszerezni. Pedig biztos kint van a neten. Most azon próbálkozom, hogy kicserélem a fejegységet, és valahogy új prófi kábeleket végig vezetve a padló kárpit alatt, eljutok a csomagtartóig ahol az erősítők lesznek. Ehhez persze hozzá jön, hogy a hangszórókat is ki kell cserélnem.
Nos ehhez keresek saját tapasztalattal bíró tulajdonosokat, akik már megvalósították az új octiban ezt.
Ami gondot okoz, hogy nem tudom hogyan vezessem ki a kábeleket, a magnó boxból, mert alig van hely. aztán nem tudom hogy kell a padlókárpitot megbontani, hogy az akksitól és a magnó boxból a kábelekkel eljussak a a csomiba. És mindezt persze roncsolás nélkül. -
DeadMeat
veterán
Nekem volt mar bent az autom,2 napot is.20K-ert akartak adni csereautot....
Vidd ki inkabb kulfoldiaba,vagy marsuekhoz esztergomba mintsem ide.
Deha netan ide hoznad es nincs csere szolj es megoldjuk a hazajutast valahogyMar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!