-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz Doki16 #167545 üzenetére
Nem tudhatja milyen van éppen benne, azt meg főleg nem, mekkora a kapacitása (amit elég nehéz meghatározni, mivel teljesen fel kell tölteni, nullára meríteni és ujra feltölteni, hogy kiderüljön, ami egy autó esetében elég valószínűtlen művelet). A töltőelektronika sincs túlbonyolítva, a legszükségesebb minimáldesign. Nincs adatbusz az ECU és az akku közt, még a hőmérsékletét se tudja monitorozni, pedig az elég fontos infó a töltés folyamán (emiatt simán ki is tudja nyírni...). Egy átlagos generátor 100-140A-el tud tölteni, az elektronika csak a feszültség változást figyeli (dV), az alapján kapcsolja a generátor kuplungját ha tölteni kell.
Persze ez nem a hibrid/elektromos járművekre igaz, hanem a normál indítóakkumulátorokra. A start/stoppos rendszerek már kicsivel fejlettebbek, de ott is inkább csak az akku technológiája ami fejlettebb a normál akkukénál (sokkal kisebb belső ellenállásúak, hogy jobban bírják a sok indítással járó terhelést, illetve emiatt nagyobb a töltőáram is amit elviselnek).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő