-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #129303 üzenetére
Szerintem az nem ventillátor, hanem valamelyik csappanytú állító állandóan morog. Elég általános probléma B6-nál. Ha nem hiszed, vedd ki a rádiót, és meglátod. A keretet alul a klíma panelnál meghúzod, szépen kijön, alaltta 4 csavar tartja a rádiót. Akkor legalább ellenőrzöd a rádió hűtését is.
Faby Ha csak on-off kapcsoló van hátul a lámpán, akkor nem tudja az ajtó nyitásra világítást, mert nincs összeköttetésben a komfort elektornikával. Régi octaviamon volt ilyen, a két oldalon hátul, mindig bekapcsolva felejtettem.
Elől nincs is kezelőszerve a hátsó ablakoknak?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gzbotii #129367 üzenetére
Miért tettél 5w 30-at egy olyan motorba, ami nem erre volt tervezve?
Azt fogod elérni, hogy ledarálod a híresen ellenálló vezérműtengelyt. Ezekben a motorokban fél millió km-t is elmegy egy tengely, ha csak valami olajmágus el nem kezdi a legjobb olajat adni neki. 5w 40-kell neki, ha sokáig akarod használni. Bár felőlem mindenki azt tölt bele, amit akar. Mellesleg a PD halála is az 5w 30...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #129377 üzenetére
Most már csak az a kérdés, hogy váltó vagy motor olaj folyik ott.
Szokott-nem szokott... ez nem szokás kérdése, hanem elhasználódásé. Láttam már olyat, ami eresztett ott.
gzbotii Ha szerencséd van, ennyitől nem lesz semmi baja. Hosszútávon valamit szétkoptat benne. A turbóval kezdi, az már amúgy is kezd ilyenkorra fáradni.
K Norbi A tiéd is egy turbó diesel a 90-es évek technikájával?
Kezdesz olyanokat kérdezni, mint a fejed.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #129380 üzenetére
Van ott is O gyűrű, de nem szokott segíteni a cseréje.
A problémát az egész szelepfedél cseréje szokta megoldani, mivel abban van az olaj elválasztó szelep. Elvileg semmi olajat nem lenne szabad köpnie ott, ha az a szelep rendesen működik. Meg sem nézd mennyibe kerül, mert majdnem 200 euró, ha csak annyi a baja, hogy ott könnyezik, akkor úgy hagynám.
Apósomat idézve: ott bassza meg a kúrvaélet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
aero. #129422 üzenetére
8 eurós órabérért nálunk olajat sem cserélnek.
És akkor ilyeneket, hogy kuplung, váltó, vezérlés... nem is említettem.
F_Zolee Olyan motor nincs, ami nem enné az olajat, főleg ha pályáznak is vele. Mondok egy példát. Faternak volt egy szög egyszerű feliciája, ami soha nem ette az olajat. Kétszer voltam vele Zadar-ban, mindkétszer a 2000km pálya után bekért egy fél liter olajat. Utána sem ette, meg előtte se, és nem maxon hajtottam, 120km/h...ahol bírt annyival menni... Ha pályáznak az autóval, ez teljesen normális jelenség. Ha mondjuk két csere között 1-2 liter lecsúszik a torkán, úgy, hogy pályáztak is vele, biztosan nem bontanék semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Maxell014 #129428 üzenetére
Mi szól mellette, hogy ezt a motort válaszd? Nem megy annyira jól, nem is fogyaszt jól, vannak jobb motorok az A4-ben...
Ha a V6-ba vagy szerelmes, az más, de ha nem azért veszed, mert pont ilyet szeretnél, ajánlok másik motort.
Ebben az évjáratban már volt 1.9 PD AVF is, ami egy kis mókolással megy úgy, mint a 2.5, nem is fog annyit fogyasztani, és tartósabb is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Morris #129441 üzenetére
BENZINES kell, nem érted?
Mert, csak. Hülye aki 10 000km-re dízelt vesz...
Majd az érdi emelkedőn elkenjük a benzines arcukat, ne félj semmit.
Ott mindig meglepődök, mennyire visszaesnek, mintha nem bírnának menni. Pedig biztos csak direkt csinálják.
Én azt szoktam mondani, hogy hengerűrtartalom kell. Aki vezetett 5.0 M5-öt, az tudja miről ugatok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #129450 üzenetére
[link] Viszek benzinest, hogy ferr legyen.
, Ebbe kezdetnek kellene 8 trafó gyertyákkal, 4 lambda szonda, új olaj, szűrők, és megtanulnád hol van a valhalla.
Amúgy motorszkál a ksiördög, hogy megírassam kukorit, és akkor nem biztos, hogy fogod győzni az iramot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szokeherceg #129556 üzenetére
Egyáltalán semmit nem olvasott, vagy csak a motorvezérlőt próbáltad?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
szokeherceg #129559 üzenetére
Van áram a diagnosztikai csatlakozóban? A nem gyári rádió nem zárlatolja a k-line csatornát?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kk831228 #129579 üzenetére
Majd magyarázkodhat a motornak, ha fülén jön ki a szeme a szíjszakadás miatt.
Az ilyen tulaj addig jár, amíg beindul. Aztán megy a fejvakarás, hogy a legrosszabbkor robban le ez az öreg szar.
Arra van idő, amire akarjuk. Ha nagyon akarom, szakítok rá időt.
Ace owner Nem csak hajtani, rendbe kell rakni, és nem lesz folyton valami baja. Ha dobnál egy hiba listát, szerintem kiderülne, hogy könnyebb felsorolni azt, ami működik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Ace owner #129585 üzenetére
Ez kell neked. Ettől majd kisimul a hajad.
-
Mágus2
Közösségépítő
Eltömődött az üzemanyag szűrő. Tankoltál volna prémium nyálat. Cserélni kell a szűrőt és géppel(VCDS, vagy más rendes diag, az elm 327 nem elég erre) légteleníteni. Utána irány a kút és tessék tele tankolni prémium üzemanyaggal.
Emiatt le is állhat és ottmaradsz valahol.
Otthon nem fogod tudni kicserélni. Kezdetnek tankold tele prémium üzemanyaggal. Ez a kéne csak -15 fokig stabil, alatta nem garantálnak semmit. A prémiumnál sokkal nagyobb a tartalék. Ilyen kemény fagyokban nem kell sajnálni azt a kis felárat ha biztosra akarsz menni. Ha belefér, hogy bárhol leállhat, akkor persze nem kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #129593 üzenetére
Az olcsók csak tiszta szeszből vannak. A CR motor nem fogja díjazni. Inkább tankoljon prémium nyálat, olcsóbb lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
molnarpeter #129601 üzenetére
Most csak a prémium van benne, amióta meg van, azt tankolok, A régi sem panaszkodott, az is azt kapta..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #129658 üzenetére
Ebben a hidegben akkor kezd el, nyitni, ha elmentél vele 30km-t. Addig kinyit, de rögtön vissza is zár.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #129660 üzenetére
Nembánom mit csinálsz vele. Mindkét módszer eredménye azonos, ha elég kitartóan csinálod.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Kezdetnek pucold ki a MAP szenzort. Ha nem segítene, keressük tovább. Nézd át a vákuum csöveket, amik a szívósorhoz kapcsolódnak, meg a fojtószelepre.
A map a Te autódban két szenzor, szívócső nyomás érzékelő és külső barometrikus nyomás érzékelő. Neked a torque gondolom csak a szívósor nyomását mutatja...(vákuumot mér)
[ Szerkesztve ]