-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Elég váltó felújítás szaga van.
(#127010) Piwi Szerintem behalt a kuplung munkahenger a váltóban, ami a kinyomó csapággyal együtt van a váltó harangba csavarozva. Mivel emiatt mindenképp le kell venni a váltót, a kuplungot és a lendkereket is cserélni szokták és akkor sokáig megint jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #127049 üzenetére
Azt jelenti, le kell cserélni a szelepfedelet, ami nem olcsó mulatság.
gabor85 Nem éred el, csak ha leveszed a műszerfalat. Nincs ott mit pucolgatni rajta, csak cserélni ha folyik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #127052 üzenetére
Amiatt hogy nem enged át semmit a szelep. Ott elvileg csak egy olaj szeparátor van, ami megfogja az olajat de kiengedi a kartergázt. Főleg magasabb fordulaton. Próbáltátok, fordulaton sem ereszt át semmit?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #127054 üzenetére
[link] Ez maga a fedél a tömítéssel. 155,6 euró.
A használtakkal az ellenkezője a baj, mindent átenged, sajna az olajat is, egyenesen a turbó hideg oldalába.
Mondtam, hogy ne örülj, mert nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #127058 üzenetére
Nem lesz hibakód, ez egy analóg műszer, ha csak nem a kábel szakadt az olajnyomás érzékelőhöz, amit azért kétlek, akkor nagy a baj. Olajnyomás mérés és ha igazolja az alacsony nyomást, olajkád kád le. El lesz tömődve az olaj szivattyú szívókosarának durva szűrője, vagy szétkopva a pumpa. NE HASZNÁLD ÍGY AZ AUTÓT!!!
Elvontatni szervízbe. Különben be fogod sütni a motort.
Az olajgomba 0,7-1Bar nyomáson jelez, 1500-as fordulaton ettől sokkal több kell hogy legyen, alapjáraton is 1 bar fölött kell lennie. Legjobb lenne megmérni hidegen, majd üzem melegen is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #127061 üzenetére
Rendes pékhez vidd, hátha kisüt valamit, mielőtt besülne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #127064 üzenetére
174 euró az eredeti pumpa. De akkor már láncot, feszítőt és a másik fogaskereket is cserélném ami ebben az árban nem szerepel... A kérdés mi kopott még el. Erre rámehetett az egész főtengely, hajókar csapágyak, dugattyúk(komplett motor).
Bárki tud nyomást mérni, akinek van megfelelő menettel(az olajgomba helyére kell becsavarni) manométere.
Ha jó lesz a nyomás, akkor csak kábel hiba. Testet kapcsol a kábel-ra a gomba, ha nincs elég nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lsebestyen #127066 üzenetére
Amúgy tudtommal a használati útmutató úgy szól, idézem: lsebestyen, ha a piros aladin lámpa felvillan a műszerfalon Februárban, ne várj vele Novemberig mer' széjjelkopik az egész motor, ha tényleg a nyomás a hibás.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lenko #127085 üzenetére
Senki nem irigy, vigyázol a járgányokra, törődsz velük, ami nagyon helyes, eddig OK. Ott kezdődik a gond, amikor a többieket alapból hülyének nézed. Mert mi, többiek nem vigyázunk, nem értünk hozzá, vezetni és fékezni sem tudunk, csak Te, és erről Neked sziklaszilárd meggyőződésed van.
Na nekem ezzel van bajom.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Gyula84 #127257 üzenetére
Az első az egyik befecskendező tűjének emelését hivatott mérni, kvázi egy elektromágnes segítségével mér.
Az egyik injektorra megy egy kábel a szelepfedél alá. Általában a sofőr oldali hengersoron a középsőhöz vagy utolsóhoz. Azt a kábelt kell megnézni, hogy be van-e dugva, nincs-e megszakadva, vagy maga az érzékelő a ludas, amit csak a befecskendezővel lehet cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
[HUN]Dani #127259 üzenetére
Lehet buta kérdés, de problémás lehet, ha idén már nem foglalkozom vele, viszont még nagyobb utakat is tervezek?
Amire tudod a választ, azt fölösleges megkérdezni. Probléma lehet belőle, ne használd így az autót. Ha még jobban szivárogni fog, egyszer csak nem fog beindulni a motor. És ott helyben ezt nem oldja meg senki. Vidd el szerelőhöz, mihamarabb.
Az a baj, hogy azt a tömítést nem elég kicserélni, utána az adagoló fejet be kell is állítani. A tömítést bármelyik szerelő kicseréli, de beállítás nélkül be sem indul utána az autó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lenko #127288 üzenetére
Olyat is tud, hogy 300km után a pályán a Tátrában egy 10km-es lejtőn(120km/h körül motorfékkel gurulva) -10ben visszahűl 70-re, ha 22 foktól feljebb van csavarva a fűtés. Ha 22 fokra van állítva, akkor soha nem hűl vissza. Elég 23-ra tenni és kezdődik. Nem a termostat hibája. Nem termel annyi hőt.
Akinek 0 fok körül is visszahűl, az cseréljen termostat-ot, és kitolja -10re a problémát.
DSG-nél van egy plusz termos, elég azt cserélni, ami a motor és a váltó hőcserélője között van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lenko #127291 üzenetére
Pár 100 méter nem számít lejtőnek. Itt egy közepes lejtő 6km, és nem a tátrában lakom, de azon se hűl vissza, csak extrém hidegben, felcsavart fűtéssel. Egyszer szivatott még az ónos esőben. kb 30km/h volt a top biztonságos speed. 70km-t mentem 70 fokos vízzel. Fűtőveni maxon az ablakra, 5km-ként így is meg kellett állni levakarni a jeget a szélvédőről. Minden autónak ez volt a gondja. Szóval nem típushiba. És attól hogy még nem láttál ilyet, létezik a jelenség.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Viperator #127496 üzenetére
Hmm.
A kristálygömböm bemattult a napon. Majd kipolíroztatom.
Vettél egy drága lambdát 4 éve és elvárod, hogy innen a gép mögül megállapísa valaki, hogy miért magas a CO érték? Van egy néhány lehetséges oka.
1. szar a 4 éve cserélt szonda.
2. a másik szonda szar, amit ezzel együtt kellett volna cserélned 4 éve.
3. a katalizátort tönkrebaszta a két szonda, mivel a másodikat nem cserélted 4 éve.
4. a katalizátort tönkrebaszta, hogy lyukas flexicsővel mászkáltál.
5. a katalizátor tönkre baszódott a használattól.A felsorolás a teljesség igénye nélkül, ezen kívül a szar gyertyák, eltömődött benzin, levegő szűrők, tömítetlenség a szívósoron vagy tömítetlenség a kipifogórendszerben is okozhat ilyet, no meg a kopott motor is.
Mi volt a kérdés?
AsusBoy Tankolj, amit akarsz, előbb utóbb úgy is tönkrebassza az egész motort, mert mit sem ér az OMV oldala ha a csávók vizezk a nyálat.
Oda járok csak tankolni ahol a rendszere szúrópróba szerű ellenőrzéseken is átmentek.
Neked messze lenne az a hely.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Viperator #127507 üzenetére
Az már régen rossz, ha neked kell megmondanod a szerelőnek, hogy mi a baja, vagy eleve tudnod kell, nehogy átverjen. Ez nem jó irány. Ennyi erővel mindegy ha meg is javítod. Akkor biztosan meg lesz csinálva.
Első körben olyan helyre vidd, ahol tudnak élő adatot olvasni és értelmezni is a látottakat. Főleg menet közben lambda értéket, és tudnak CO kibocsájtást is mérni.(NKH mobil állomás lenne az igazi, ők el is veszik a forgalmit, ha mgsem lenne meg a hiba
)
SAjnos a felsoroltak mindegyike okozhatja a magas CO értéket. A pékek nem szaroznak, kicserélnek mindent, aztán közte volt a rossz is, csak bírjad fizetni. A két lambda annyira nem vészes árban van, de ha a katalizátort is kicserélik, az már elég komoly tétel együtt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
AsusBoy #127511 üzenetére
Nem tankolok nálatok ha nem muszáj. Elég nagy a tank, hogy oda-vissza megjárjam azt az országot tankolás nélkül.
Viperator A kis sunyi.
Nyáron egy rendes helyre vittem a gumikat átrakatni, ahol nitrogénnel töltik, és kerékagyra egyensúlyoznak, nem csak középfuratra... Mindegy miért vittem oda, átnézték az egész autót. Megnézték a folyadék szinteket, a fékfolyadék forráspontját, fékeket, futóművet, akksit, egyszóval rendesen átnézték és visszaadták, hogy az autó rendben van.
Végig láttam az ablakból a műveletet, csak nevettem rajtuk, keresték maguknak a melót. Még a klímát elviszem hozzájuk, cseréljék le benne a cuccot. 2 évente ajánlják, az autó elmúlt 4 éves és még a sajátja van benne. Elvileg nem beszélnek hülyeséget, mert a hűtőközegbe van keverve az olaj, ami keni a kompresszort.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #127536 üzenetére
Már többször kitárgyaltuk, 40- es a jobb bele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #127538 üzenetére
A hidrotőkék mikor voltak cserélve? Vezérműtengely milyen?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
#70041600 #127541 üzenetére
A kettes oktáviáknál ezeket a hangokat többnyire a klíma okozza. Ez volt az első modell, ami állandóan hajtott kompresszort kapott. Nem mágnes kuplungos és nem kikapcsolható, amíg jár a motor, dolgozik a kompresszor. Ezért tud fura hangokat produkálni alapjáraton is. A szörcsögés általában a kevés médium okozozta alacsonyabb rendszernyomás miatt van, nálad a kompresszor miatt alacsonyabb a rendszernyomás.
Saint Övék a felelősség, tiéd a számla, tiszta munka. Szerintem mindenki foglalkozzon azzal, amit tanult, vagy tanulja meg, amivel foglalkozni akar. Esetedben sok tanulásra, tapasztalatra és szerszámra lenne szükség, nem kifizetődő. Meg milyen rossz világ van, ha már az ügyvédek is autót akarnak szerelni.
Én kicsi korom óta szerelek, még ha mást is tanultam. Ezt a fajta tapasztalatot nem lehet behozni egy-két gyorstalpaló videóval. A videók addig jók, míg minden úgy megy a Te autódon is csere közben. Az első problémánál kevés lesz a videó ahhoz, hogy meg tudd oldani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
lord_devil #127552 üzenetére
Meg kell mérni a nyugalmi áramfelvételét a kocsinak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó