-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
A liter olajat akart az lenni, csak a telefonom bevette a fogalmazás gátlót.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #123657 üzenetére
A chip még rajta? mennyit fúj most?
Munez: biztos a turbó? Nem a légtömegmérő szórakoztat?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #123678 üzenetére
Ja 003, 10,11 padlón
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #123764 üzenetére
Akkor nem tudom. Túl sok a lehetőség. A vákuum rendszer nem ereszt sehol? Behúzza indítás után a turbón a labdába a tengelyt csutkára?
Az a baj hogy sok minden lehet. Lehet előtöltési gond, lehet légtömegmérő hiba, lehet vákuum probléma, üzemanyag ellátási gond, adagoló beállítási probléma. Log nélkül vakon vagyunk. A fórumon sincs senkinek a közeledben diag?
Látod, Brumi˘ phórumtárs segít, csak neked kell elmenned hozzá, mert leesett a lábáról a paszuly.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #123775 üzenetére
Karbantartás volt csak. Ezeket az 1.6TDI-ket nem nagyon szereti olvasni a VCDS. Üzemanyag szűrő cserénél viszont enélkül nem lehet légteleníteni a rendszert, mert a CR TDI-ben nem indul be a pumpa a tankban ha ráadod a gyújtást, csak ha jár a motor. De ha üres az üzemanyag szűrő, akkor nem indul be. A pumpát a tankban csak diag segítségével lehet kapcsolni. Trükkös a verda, sokakat megszívatott már ezzel, amikor egy szűrőcsere után többé nem indult be.
Csak első tárcsákat, betéteket, fékfolyadékot, szűrőket meg olajat cseréltünk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz do3om #123783 üzenetére
Csere után úgy kell indulnia, mintha hozzá sem nyúltál volna. Sajnos ezek erre érzékenyek. Majd következő cserénél meglessük mi lesz a szűrőben. Remélem csak a múltkori nyúzás reszeléke volt benne. Ha akkor is lesz reszelék, kezdhetsz gyűjteni magasnyomásúra, meg injektorokra...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Megvan a második nagyobb hiba az autón. Kezd romlani, pedig még csak négy éves. Kiégett a jobb oldali nappali menetfény izzója is, a bal vagy három hónapja köszönt el. Ha így fogja folytatni, mennie kell.
[rvilike] Megállt benne a vízpumpa.
Fraeghill 2.4 Accord.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Megszoktam ezt a rohadt nyomatékot. Nem a gyorsulás hiányzik nekem a 200 ló alatti benzinesekből, hanem az érzet, hogy húz. Ez a szar 2.0 TDI érzetre egyáltalán nem megy rosszul. Aztán a stopper meg mást mond.
I-sty Én nem fogom nyomni a karcigén részecskéket mások és a családom arcába.
Kiskokó Olyan mint az enyém, csak ebben van két kiegyenlítő tengely és az olajpumpa meghajtása is más. A CR rendszer azonos rajta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt hegyvidék van, minden egyes nyúlmókus duplán hiányzik az emelkedőkön. Haver kétliteres accordját vezettem. Alul érzetre döglött béka, 4000 fölött kezdett megindulni, de mire már érzetre is ment volna, leszabályzott. Valami rendes hengerűrtartalom kell, vagy turbó...
I-sty A régebbi dízel által kibocsájtott korom nem rákkeltő. A látható méretűt ki tudja szűrni a szervezet. A láthatatlan méretűek okoznak rákot, amik az új CR motorokból meg a közvetlen befecskendezéses benzinesekből jönnek, ezt hivatott szűrni a DPF. Meg ne gyere azzal hogy nekik lehet, akkor nekem is, ez hülye hozzáállás. Ha más lophat meg ölhet, akkor Te is?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Most is van egy, amivel nem tudok mit kezdeni. Folyton alacsony Rail nyomásra panaszkodik. Első generációs TFSI. 200 lovas, már amikor nem vészmódban megy. Már gyártom hozzá a manométert, mert a 20 érzékelőnek nem lehet hinni.
Annyi nincs, hogy felgyújtsam, már megnéztem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #123898 üzenetére
Még patent. 900-1000km-ként regenerál. A múltkor 300km után nyomott egyet, de sok volt a város. Akkor kezdtem aggódni. Nem tesz neki jót a sok városi rövid út.
Killer01 Városban egyszerű kiszűrni. Lámpánál nem esik le alapjárati fordulatra, hanem tartja az 1000-et, az alapjárati fogyi is felmegy 0,7L/h-ra. Megy elől a két veni. Már annyira kiismertem, azt is megmondom, mikor fog bekapcsolni. A motor hangja már az utolsó 10km-en megváltozik, mielőtt regenerálni kezdene. Ha egyenletes sebességgel haladsz, ránt egy picit, mikor bekapcsol, mert befecskendezési térképet vált. És picit mintha jobban is menne olyankor, bár ezt nem mindenki veszi észre. Pálya tempónál meg nem mondod, mikor megy végbe a folyamat. Ott majdnem észrevétlen, csak a szagokból lehet tudni, amikor égett gumi vagy műanyag szagot érzel, akkor regenerál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #123901 üzenetére
Ha kínai, akkor a zár szar ,de ha eredeti ,akkor is lehet rossz, csak sokkal kisebb eséllyel. Akkor a kábelköteget meg kell nézni az átvezetőben az ajtó és a B oszlop között. Valamelyik meg lesz törve. Elsőként a zár a gyanús.
I-sty Mennyit mész hetente? Jegyezd meg a két regen között megtett km állást. Abból már lehet következtetni, hogy mi döglött meg. Egy jó DPF nem telik meg hamar ok nélkül. Sokan kivetetik és nem is tudják mi okozta a gondot, pedig az esetek nagy többségében a befecskendezők vagy a turbó tölti meg a szűrőt. Ha tele van korommal, már csak a csere segít, de mindig meg kell nézni mitől lett tele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Killer01 #123938 üzenetére
Nincs tapasztalat, mert nem megyek. Télen, ha még ettől is jobban kinyitják az EGR szelepet, nálunk is problémák lesznek az IC-ben lecsapódott pára miatt. Ha rendes mínuszok vannak, akkor bele fagy, nem kevés vízről van szó.
A hidegen beindított modern CR TDI-nek akár be is lehet fogni a kipufogóját, nem jön ott semmi, az összes gázt visszavezetik a motorba. Ezt fogják kiterjeszteni a meleg üzemre is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #123948 üzenetére
Máris széthajtottad? Mennyi van a tankban?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Richard! #124055 üzenetére
No akkor számoljunk.
Egy átlag looser 15 000km-t tesz meg egy éven. Az 6 literes gázolajfogyasztásnál 900 liter nyál. 8 literes benzin fogyasztásnál 1200 liter. Nálunk most 1,23 a benzin 1,074 a gázolaj az OMV-n.
966 eurót tankoltál a traktorba, 1476 eurót a benzinesbe. Minél többet autózol, annál nagyobb lesz a különbség. A fenntartási költségek azonosak, mindegyikben van kettős tömegű , turbó, drága üzemanyag rendszer, fékek, gumik, kopók.
Az adós felárral is vezet a traktor.
Geli. csak 5.0 V10 PD van, a 4,2 V8 CR.
[ Szerkesztve ]