-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz Gyula84 #147681 üzenetére
már a füst is a múlté fél órát járattam alapon, de semmi. Csak a felújított vackokkal volt gond. Legrosszabb injektor értékem is 0,4 de a legtöbb 0,09.
focvis: hasít mint a szél
most érte be a legolcsóbb magyarországi rom árát, úgy hogy már gyári új az ECU 2 év garral, és gyári új a 6 injektor 2 év garral ha veszek rá új nagynyomásút, EGR-t, meg turbót még úgy is megérte. De egyelőre ezeket nem kell.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #147756 üzenetére
hát én mobilról nézem, itt úgy tűnik az első sárvédő, az ajtók és a hátsó lökös is más színű mint a környezete. De biztos csak a mobil miatt amúgy rétegmérőt kell vinni, ha a tető, oszlopok meg a küszöb belül gyári akkor talán nem háromból rakták össze
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
honnan lehet megtudni, hogy hány amperrel kell töltenie a generátornak? Most csak 9 amperrel tölt, alapjáraton is és 3ezren is. Az akksin mérve a fesz 13.7-13.8 V. A fesz még elmegy, de a töltőáram szerintem elég kevés egy 180 amperes generátortól. A 110 Ah-s akksit így elég lassan tudja visszatölteni.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #147867 üzenetére
Varta silver van benne, fél éves, és a végét járja. Lassan már minden nap töltöm 5-6 órákat, felmegy 13,1 V-ra a töltővel, ilyenkor a generátor is tudja 14,4 V-on töltteni, de másnapra az akksi megint csak 12,3 -12,4 V és ilyenkor a generátor is csak 13,8-al tölti.
Ezt próbálom kinyomozni, hogy miért. A nyugalmi áram felvétel 80 mA, ami 10 óra alatt is csak 1 Ah-t vesz ki, tehát a gond nem a vámpír fogyasztókkal lesz. Vagy a generátor tölt keveset vagy az akksi szar. Igazából már első nap is nagyon gyenge volt az akksi, 12,7V-ot már akkor se láttam benne...Meg van csipszelve a tied?
Qru: én először állok a féken, berakom N-be, berúgom a "kézi"féket, leszállok a fékről, és miután kilengte magát berakom P-be. Ahogy Malac doktor ajánlotta Amíg nem így csináltam, olyat rúgott indításnál a váltó hogy beszarsz. Most meg semmi, észre se venni ha áthúzom P-ből.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #147877 üzenetére
Az akksi 12,2 V-on állt amikor mértük a töltő áramot, szerintem ez eléggé lemerültnek számít. [link] Itt azt írják ez 50%-nak felel meg. Én elvártam volna ettől a dögtől, hogy ráküld 20-30 ampert De ha ez rendben van, akkor nem tudom mi lehet a baja. Szimplán gyári hibás az akksi?
Kiskokó: hogy tudom megnézni, hogy elmegy-e alvó módba?
Van elöl bikapont, azt még megnézem.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz #89874944 #147892 üzenetére
mindezt úgy, hogy tegnap vagy 15 órát töltőre raktam, 13,1 Volton állt az akksi, befele menete 14,4 Volton töltötte a generátor. Aztán délutánra már megint ez van...
(szerkesztési limit nem értem miért járt le 7 perc alatt... régen mintha 15 lett volna...)
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
játszottam megint az akksival... egyből zárás után 5A a nyugalmi áramfelvétel, 2 perc alatt folyamatosan lemegy 230-390 mA-re. Itt viszont ingadozik, 15 perc után is ez az érték volt mintha egy kondenzátor töltődne aztán kisülne. Vagy vmi másodpercként bekapcsol egy pillanatra aztán egyből ki, de sztem ez kevésbé valószínű. Ami fura, hogy meg mernék esküdni hogy múltkor 80mA-t mértem ingadozás nélkül...
Kapacitás mérésre viszem majd januárban. -
#89874944
törölt tag
kétszer...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #148103 üzenetére
A szivargyújtó üres. Az akksi töltőt közvetlenül az akksira szoktam rakni
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #148105 üzenetére
van olyan, lehúztam a teszt alatt, amúgy 1mA-t se vett fel bedugva
Hétvégén kihúzok minden olyan biztit ami nem létszükséglet, aztán kiderül mi az a minimum amit felvesz az ECU és társaiMágus2
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz MunezXBK #148135 üzenetére
egyelőre még élvezem a nyomozást de a biztonság kedvéért előkerestem a kannákat
Az indító áram még lehet jó, még nulla kapacitással is. Nemrég olvastam egy cikket a forex-en, indító áram 100% volt, kapacitás 66Ah helyett 6.
Most egy szerviz azt mondta valószínűleg cellazárlatos, a fesz nem eshetne be ennyire egy gyújtás miatt, az izzítógyertyák nem vesznek fel annyit.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #148145 üzenetére
fél éves ez a xar szóval csak egy papírt akarok szerezni hogy visszavegyék gariba. Meg kell egy másik akksi hogy addig ne dobja el az agyát
Egyébként már tudom mi lesz helyette. Zap 80 Ah-s munka akksi , plusz egy 40Ah indító
MunezXBK: szabin vagyok, vmivel el kell ütni az időt
havri: rossz volt a kép. Én a munka akksijukat fogom venni. Ezt vetted te is?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Megnéztünk ma egy fosdízelt haveromnak... a víztartályban gázadásra fel-le ment a szint, de nem kicsit, 2-3 centit ugrált. Ez hengerfejes? Egy ismerősöm azt mondta, ilyenkor beledolgozik a vízbe.
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #148503 üzenetére
nem volt egészen egyértelmű hogy bentről jött-e a buborék, vagy csak a túlfolyó miatt. A túlfolyón rendesen folyt ki a víz. Tulaj állítása szerint éppen előtte töltötte tele, és túl is töltötte, persze nem fogy a víz, csak biztonságból töltött rá...jah persze. Otthagytuk... De ettől függetlenül érdekelne, hogy maga a szint ugrálása jelenti azt hogy hengerfejes? vagy csak ha jönnek a buborékok.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #148508 üzenetére
Üzemmelegen csinálta. Sötét volt, így a tartályban nem láttam teljesen jól, de nem tűnt olajosnak.
(még világosba beszéltük meg a megnézést, de késett fél órát, mert pont akkor ment el hamburgerezni, miközben egész héten otthon volt, hogy véletlen se tudjuk hidegen megnézni, szóval mindenképp otthagytuk volna, nagyon ment a sumákolás, csak mint tapasztalat érdekel a dolog...)
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz #89874944 #148132 üzenetére
nah, asszem megvan mi szívja az akksit.
K-box MMI antenna erősítő
De ez is akkora g*ci, hogy nem mindig szívja, csak ha épp kedve van. Ha rájön, akkor 70-500mA között másodpercenként ugrál a nyugalmi áramfelvétel. Lehúztam majdnem minden biztit, egyből leesett 30-40 mA-re. Utána visszadugtam mindent, és nem nőtt meg, maradt a 30-40. Na ezért kurvanehéz volt megtalálni... másnap ugyanúgy szívta... úgyhogy remek játék volt most viszont megnéztem vagy ötször, ez lesz az.Lehet ezeket javítani? Beázhatott? Gondolom semmiképp sem normális ez az áramfelvétele bezárt kocsinál, kikapcsolt mmi-vel meg kikapcsolt rádióval.
L1ZRRR: 2.4 vagy 2.8 manuál belefér a másfél milkába azért.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
3.0 tdi-n van kartergázszűrő? A mester azt mondta... de azt nem tudta megmutatni hol van. Kell ezt tisztítani? Vagy cserélni? Néztem alkatrészneppereknél de nem találtam ilyet.
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #148730 üzenetére
"és mivel quattro, a tankban kettő van, egyik csak a tank egyik oldalából tolja a másikba. " na ne szopass azt még azthittem jó hír
Kompresszió mérés máshogy megy dízelen? pl. üzemanyag csöveket muszáj lehúzni? Benzinesen mindig rajta hagytam, ahogy néztem nem szokták levenni.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Hogy lehet kitekerni egy ilyen csavart? Valaha belső XZN volt... kívülről teljesen kerek, nem lehet ráfogni. A csavar nincs teljesen bent, viszont a rohadt audis menetrögzítő úgy fogja hogy nem lehet elfordítani egy milimétert se. Próbáltuk megreszelni hatlapfejűre, de nagyon kemény anyagból van, a hidegvágó se vitte, meg a gyémánt tűreszelő se. Dugókulcsot rávertünk puha fajtából, de mivel teljesen kerek, elforog. A keményebb dugófejet rá se lehet verni, olyan kemény a csavar. Bármi ötlet? Azon kívül hogy felgyújtom..
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #148848 üzenetére
igen az agyhalott gyökerek instant katapultot építettek az ülés alá... már kijátszottuk egyszer az akksit, jó játék volt.. gondoltam mostmár megoldom ezt a problémát...
láttam komolyabb epoxi fém ragasztókat. Ezek mennyit érnek? Raragasztanék egy dugófejet
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #148853 üzenetére
XZN elfordul benne, az egyel nagyobb méret plusz 2mm, esélytelen beleverni.
Jah igen, fúrni is próbáltuk, egy darabig vitte, lassan, aztán beletört, ez az a kis pont a közepén.
Gumisnál is voltam vele, elvileg ilyen kerékőr leszedőt rakott rá, de azt mondta 15-ös nem megy rá, 16-os meg elforog.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #148861 üzenetére
Megrendeltem ezt az ebay-es leszedőt, max reszelek fél milit belőle hogy rámenjen vmelyik Aztán ha ez se akkor fúró...
bitpork: menjek át a csavaron a touareggel? akkor kijön?
atos19881101: a heggesztéstől félek, nem csak a kárpit miatt, sokkal inkább az elektronika miatt :/ előbb vágom le az ülés lábát.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz atos19881101 #148866 üzenetére
hát az a minimum. De még az ECU-t is kivenném előtte
havri1: eddig még csak úgy vettem le a sarut hogy megtápoltam kívülről
[ Szerkesztve ]
-
-
#89874944
törölt tag
válasz bitpork #148883 üzenetére
ilyenem van csak fém vágókorongom nincs hozzá. Obiban néztem, csak ilyen csiszoló korong van.
zsolt19900: na ilyen gyémánt korong kéne. itthon nem lehet kapni?
JHONNY : ez a padlóban van az a baj. Nem néztem, de szerintem nem lóg ki alul hőlégfúvó is megvolt már, vízpumpafogóval próbáltam megtekerni melegen, de azzal se lehet megfogni ezt a kerek vackot.
Esetleg úgy jó lehet, hogy vágok egy csíkot bele, hőlégúfóval megmelegítem ezt a taknyot, aztán egyenes csavarhúzó
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #148884 üzenetére
igen, sajnos a takony nagyon durván fogja... ugyan az XZN már elég szar volt, előző tulaj jól elintézte, még talán 2-3 fog volt benne amivel tudtam egyet fordítani rajta, de nem maga a csavarkötés fogja, hanem ez a ragasztó. Megindítás után is ugyanolyan keményen kellett húzni, mint a megindításhoz. Méteres nyomatékkulccsal húztam, legalább 130 nm.
De mindent megpróbálok, mielőtt felgyújtom... köszi mindenkinek az ötleteket
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
Megnéztünk egy verdát, szintén 3.0 tdi. Nem ment vmi jól. Csináltam logot légtömegmérőről, meg turbó nyomásról. Légtömegmérő alapjáraton aktuális 400, az elvárt 200 helyett. Padlón 1200 lenne az elvárt, ehelyett 600 van, néha felmegy 1000-re, de azt se sokáig tartja.
Log1: [link] 277. sor, 314.sortól padló.
Log2: [link] 370.sor, és 425. sor padló
Így rávágnám, hogy a légtömegmérő a rossz. Honnan lehet tudni, hogy nem az EGR? Vagy mindkettő... Milyen az amikor rossz az EGR?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs