-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #113363 üzenetére
Kapna terhelést, az tény. Passatban egyébként az alapmotort kint lecserélték az 1.8 TSI-re, és ott a Passat jelentősen nagyobb, mint Európában.
(#113364) lenko: Ez a sor 5 és egy amerikai modell. Ahhoz és a felszereltségéhez képest eléggé magas az ára. Szegénynek nagyon el van rondítva a belseje.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #113372 üzenetére
A rádió még oké, de a klíma és az összes apróbb tárolórekesz, pohártartó teljesen más, sokkal rosszabb. A másik meg, hogy ezen volt műszerfalcsere, a km közel sem valós, főleg ha nemrég lett behozva, és kérdéses a bekerülés miértje, hogyanja is. Ennyiért vannak sokkal jobb vételek, ha nem ragaszkodunk az elég idegesítőre és lomhára hangolt Tiptronichoz és a 2.5-ös motorhoz.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz bajnokpityu #114021 üzenetére
Oké, hogy drága, de ennyire? Mennyi kerül bele? Vihető saját dió? Mondjuk már nem aktuális a dolog.
bitpork: Elviszem én a diót, ha megpucolja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114087 üzenetére
Egy normális kéteres kábel 3 méteren szvsz nem fog olyan mértékű zajt összeszedni, hogy egy autóban ez legyen a legfőbb zajforrás. A impedancia más téma (induktív és kapacitív zajforrások), az sokkal több összetevőtől függ, nem csak a kábelhossztól, hanem a fizikai elhelyezkedésétől (feltekered-e a kábelt ezzel növelve az önindukcióját, stb.), anyagparaméterektől, árnyékolásától, stb. Az autó generátora az pedig egy harmadik téma, az a galvanikus zajforrások egyike.
Két egymás mellett futó vezetőben mozgó elektronok mindenképp hatással vannak egymásra, ez az amper definíciója.
(#114089) bitpork: Persze, hogy lesz nyoma, csak a fülünk nem elég precíz műszer hozzá. A CAN busz se szereti a zavarjeleket, de mégis megvan velük, mert elég alacsonyak az ilyen hatásból eredőek. Azért itt 5 meg 12V-okról beszélünk, nem 120kV+-ról, ami a fejünk fölött fut az átviteli hálózatban.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kalandor #114280 üzenetére
Itt csak a szmogriadó alatti tiltásról van szó, ami szerintem teljesen jogos, amíg van alternatíva. A levegő létszükséglet, az autó nem. Amíg idősebb, asztmás, beteg, stb. emberek egészségét veszélyeztetik az autósok felőlem akár többet is tilthatnának. De az egészet egy if(tényleg_indokolt) blokkba tenném.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114315 üzenetére
Nekem is jobban begyere a fehér, nézegettem mindkettőt huzamosabb időn át.
(#114312) Qru: Mostanság amúgy én is egy CRTDI-vel járkálok, az kényelmesen eleszeget 6-7 között városban, pedig majdnem csúcsidőben megyek és csúcsidőben jövök napi 20-20km-t. Ha kicsit türelmesebb lennék lehetne gyakrabban 6 közeli, esetleg alatti, de így is elég korrekt. De hiányzik a TSI.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114338 üzenetére
Ezt a mai technikánál egy 50-70-140-nel mozgó autó esetén teljesen irreálisnak tartom, főleg úgy, hogy ez jogilag bizonyító erejű legyen. A másik probléma, hogy amíg a rendőrök kiküldenek egy csekket a 140-nel tolató furgonosnak, addig nem látom esélyét, hogy bármilyen szinten ki fogják értékelni és figyelembe fogják venni a mérési pontatlanságból adódó hibákat egy ennyivel bonyolultabb rendszer esetén.
Ahhoz pedig nem kicsi dinamikatartomány kellene, hogy verőfényes nappal, rövid záridővel (ne mozduljon be az autó), brutális kontrasztkülönbséggel (autó belseje vs külseje) ne égjen ki a rendszám és ne bukjon be az autó beltere. Nagyon nem erre találták ki a traffipaxos kamerákat, ez még a komolyabb fullframe gépeknél is gondot okoz. És akkor az éjszakáról nem is beszéltünk, ami teljesen esélytelen azzal a pöttöm szenzorral.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114344 üzenetére
Semmit nem jelent sem a felbontás, sem a framerate, ha nem azt nézed, hogy történik a feldolgozás. Hány kamera készít 30 teljes 1920*1080-as képet másodpercenként, főleg olcsón? Mert még a videóban egész jónak mondott MILC-ek nagy része sem képes teljes szenzorkiolvasásra másodpercenként 30-szor, és itt most 200-250k-s vázakról beszélünk, objektív nélkül!
Továbbá még mindig ott van a záridő, dinamika, érzékenység kérdése, amiben nem teljesítenek túl jól az olcsóbb kamerák.
De hogy ne csak a levegőbe beszéljek itt egy cikk. A 4 képes összehasonlításból a 4. egy 70D videójából kivágott kép, de ez már a kiolvasás módjának következménye, viszont jól demonstrálja a videóból képkinyerés problémát.
Van ilyen azonosításra működő példa (okostelefonok), de az messze van a megbízhatótól, ott az emberi arc mozdulatlan és kitölti a teljes képet. Az igazán jól működők ott infravörös tartományban azonosítanak (lásd Windows Hello).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #114346 üzenetére
Kis kereséssel lehet tudni mi van benne, még SoC szintig is. 720p 30 fps, Global shutter-rel, így a rolling shutter kizárható mint hiba (a kisebb felbontáson, a nagyon nem), de ez nem lesz elég biometrikus azonosításhoz. Az övről sem ír semmit a hivatalos dokumentáció, csak a különböző autós oldalak, lehet, hogy fejlesztés alatt álló funkció, de ahhoz még idő kell, most is elég bugos a cucc állítólag. Egy mattultabb övet azért fekete ruhában, fekete autóbelsőnél könnyű nem észrevenni, ez pedig kellemetlen szituációkhoz vezethet.
Egyébként a hordozható eszközök ára 4,5 millió nagyjából/darab, ebbe nem fér bele egy 3000$-os kamera.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz molnarpeter #114712 üzenetére
GTE-ből több tesztautó is van Amikor G7-et akartam próbálni csak azt tudtak volna adni. Részemről egyelőre hatótáv tekintetében a GTE a szimpibb.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Q2, mert miért ne? Vagy inkább miért is? Amúgy ráfért a kis Q-kra (ha még csak az egyikre is) az új belső (kontrasztként ez a Q3).
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #115027 üzenetére
Ez addig igaz, amíg nem konfigurálsz. Jelenleg a Golfnál pl jobban megéri egy Comfortline-t vagy Allstart felextrázni, mint azért a néhány apró extráért (ambient light, fémbetétes ablaklehúzó gombok, stb.), amit a Highline ad kifizetni azt a jelentős felárat. Újonnan a Highline Golf egyébként árban vészesen közel van egy A3-hoz, ami nem szerencsés.
(#115033) lenko: Nem. Mert ezeket a krómbetéteket, az ambiens fénycsomagot, a külső díszítést nem kapod meg a felextrázott Comfortline-on, de azok az extrák amiket így beleraksz ugyanúgy hiányoznak az alap Highline-ból. A manapság gyakran rendelt extrákat pedig (navi, vezetésbeli asszisztensek, Xenon/LED, esetleg ebből adaptív változat) nem tartalmazza a Highline, tehát ez megint független a szinttől, egy jól felextrázott Comfortline ugyanúgy Comfortline. Elég érdekes ez a szintezés, látszik, hogy átmenet az Audi/BMW féle csomagok és a régebbi (a japánoknál szeretett, de szerintem nem túl szerencsés) hierarchikus felszereltségi szintek között, manapság sokkal kisebb súllyal, mint régebben.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #115263 üzenetére
Pedig a 6-osnál is van, nem kell hozzá GTI, az enyémnél opció is volt anno a rendelés. És igen, R32 már itt sincs.
Focvis: Nálunk van egy ilyen csomagtartóra szerelhető a családban, raktam is fel már, ha óvatosan csinálod nem bántja a fényezést szerelés közben, rögzített állapotban pedig van alá a csomagtartó élén egy átlátszó védőmatrica, arra támaszkodik. Mondjuk a Q3-nak elég szokatlan a csomagtérajtaja, pont jól jönnek ki az érintkezési pontok, más autónál lehet, hogy nem lenne ilyen. De legközelebb ilyenre kérünk vonóhorgot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #115328 üzenetére
Ha lesz, és a gyíkok nem kelletlen vendégek, szívesen megyek, (bár ha így folytatják, lehet hogy én is autó nélkül )
(#115356) bitpork: Nem komoly szerencsére, a papírozással minden rendben, csak most a pesti elosztó és a kereskedő közötti útvonalon tűnt el a wagen. Elvileg le lett szállítva, gyakorlatilag nem. Ha megtalálják még egy hét mire átvehető lesz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #115358 üzenetére
Hát ez nagyon jó lett!
A szélzaj megmaradt?
"Melyik cég?"
Az itteni elosztónak most hirtelen nem jut eszembe a neve, ez valószínűleg az ő saruk, másfél nap alatt ideért az autó Németországból, itthon pedig nem sikerült eljuttatniuk 3 munkanap alatt (illetve 5 nap, ha jól tudom pénteken érkezett). A szalon az Óbudai, ők nagyon korrektek egyébként, az ő részük elég flottul ment eddig.
-
brumi1024
veterán
1/40 (80)? Nem találtam meg benne a kerékkulcsot, így még nem tudom mit fogok elszívni az első úton, az itteni tanácsok alapján. Mielőtt beszóltok a terepjárómra, még neki is ki van támasztva a felfüggesztése!
Az RS6 Performance Pack viszont elég beteg egy szerkezet, azt rakosgatták ott előtte, az is átadásra vár.
(#115462) Lacess: Oké, hogy szeretsz havatlapátolni, de miért a saját autódra lapátolod?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Köszi
Lacess: Köszönöm. Még első körös megtekintés volt, a jövő héten, vagy valószínűleg utána lesz csak rendszáma.
Focvis: A Connectivity csomag miatt jár hozzá az előkészítés. A rendelés alatt kértem bele a jobb rádiót és a nagynavit, de utóbbival elkéstem így az majd akkor megy bele, ha már nálam lesz.
Tomcsi: Köszi Melyik végére gondolsz, mennyit engedtek a feléből, vagy a lóerőelvétel után mennyit megy a parkolóból kifele jövet?
Atiss88: A többiek már elmondták, amit én is elmondanék, viszont ha meglesz azért számolj be, kíváncsi vagyok a 160 lovas motorra.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #115592 üzenetére
Köszi Elgondolkoztam én is a kimenetelen jövőre, meglátjuk. A kedvem megjött hozzá.
Én még decemberben próbáltam egy Focus kombit (4 km volt az autóban ), de azt az 1.6-os szívóval. Csendesnek csendes volt (bár a G6-tal nem biztos, hogy egy szintre tenném), a futóműve is tetszett, de a belső tér kevésbé, és sok minden nem derült ki ezen a 6 km-es körön.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #115675 üzenetére
Jó a tipp, ez megtetszett (gondolva itt most a felnire magára, az ár nem tudom mennyire jó).
-
brumi1024
veterán
Hazaérek felrakom őket. Addig még egy telefonos (3/n^x):
Qru és K Norbi: Vezetési szituációtól függ. Autópályán ezzel kapcsolható az automatikus belsősáv üzemmód (reflektor be), parkoláskor ezzel jön elő a mozgássérültigazolvány, stb. Egyébként egy programozható gomb, én jelenleg a következő zeneszámra állítottam, de lehet pl a navi hangutasítás be-kikapcsolására is.
Tomcsi: Most, hogy mondod tényleg. Megyek is vissza reklamálni.
Mágus: TSI, ezeknél ez szériafelszereltség. Az lenne a furcsa ha nem világítana.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Még néhány kép (11/40 (+40 a belsőről) + 1 ínyencség):
A többi itt. Ő pedig a kakukktojás, átvétel előtt néztem a parkolóban:
(#115950) Mágus2 és (#115952) I-sty: Köszi. Ha hazaérek napos időben holnap vagy holnap után akkor akkor, de legkésőbb hétvégén fényképezővel csinálok még képeket a beléről is.
(#115951) bitpork: Ferde a kormány, lötyög a felesleges bot... egyéb probléma?
(#115955) focvis: Köszi! Jár hozzá, az Ambiente csomag 3 színből választható bőr-szövet kombinációjú belső térrel jön. A másik választás a sportosabb üléseket tartalmazó Ambition lett volna, de abból meg sok minden más hiányzott volna, és az teljesen szövet üléssel jön.
(#115962) Kiskokó: Én sem értek egyet, van a családban egy hasonló színű (fehér külső, dakota bőr belső) F10-es, de (lehet persze, hogy az újdonság varázsa, mert abba tettem egy jó 3k km-t) mind a TT mind az A3 műszerfala jobban bejön. És nagyon bejön a motoros kijelző.
Szerk.: Huhh, ki leszek nyírva a mobilnetesek által. Bocsi!
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #116008 üzenetére
Passatból (mivel nincs 3 literes motor a B8-ban, de itthon a B6-ból sem nagyon volt már) benzines is egy "HALÁLRA húzott" a maga 2 literjével és 280 lovával. A legközelebbi 3 literes pedig az A4, több mint egy millióval drágábban "fapadosan", gyengébben, drágább extrákkal. Jó természetesen a 3+ liter, de újonnan egyre ritkább és drágább, így pár év múlva használtan is az lesz.
(Zárójeles megjegyzés az F10 már annyira nem Új, 2011-es a kasztni és azóta kapott két faceliftet is, idén év végén pedig leváltják. És sajnos nem ez a beépített kijelző vonal érvenyesül a BMW-nél sem, hanem az odaragasztott tablet, a'lá aktuális 7-es vagy igazából bármi más, ami nem X3.)
(#115982) bitpork: Tehát akkor alkalmazzam a Mágus módszert: nézzem meg mennyi üzemanyag van a tankban, szívjam le, öntsem rá és...
Sőt automata reflektoros a szenon és nincs első radar.
(#115989) Piwi: Mi lesz az utód?
-
brumi1024
veterán
Azaz, ebben az elrendezésben szűkösen férne el kézifék. Nincs mókázás vele, de nem bánom.
(#116013) golfvariant: Melyik 1.4? ACT/CoD vagy nem? Nekem 1.4 van egy A3-ban (1 egész napja, 200km-t tettem bele), illetve van még egy G7 Sportsvan is a topikban emlékeim szerint.
(#116016) golfvariant: Kokszosodás, nyúló lánc. De ezeket elvileg kiküszöbölték, legalábbis a 150-esen, a 125-ösön nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen