-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
8th
addikt
válasz Balupapa #25134 üzenetére
Ja, csak ez a lefikázott őskövület maximum fél literrel eszik többet a tiédnél. De! Ha a nálad bedobja a törölközőt egy pd elem mennyibe is kerül a csere? Ha elpukkan a turbód mennyi bele egy új? Ebbe egy új turbó árából veszel egy garnitúra vatta új porlasztócsúcsot és még lehet, hogy az adagolófelújításra is futja. De szar is ez az SDI mi?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
8th
addikt
válasz Balupapa #25145 üzenetére
Senki nem mondta, hogy hülye aki pd-t vett anno .
A racing bazáros cuccok java része bontott felújított szar amit 20-30ezer kilométer után lehet kidobni mert tönkremegy. Szóval azzal csak óvatosan. De számolj már utána légyszíves mennyibe kerül egy garnitúra lopott pd elem meg egy lopott turbó + a munkadíjak amit a szerelők markába csapsz...
És igen. Lehet, hogy elmegy akár 350ezret is. Oké és ha nem? A pdtdi baszottul rizikós cucc akárhonnan is nézzük és a kockázat minden egyes kilométerrel nő. Addig tényleg fasza kis amíg keveset futott és nem kell belenyúlni.
Ezzel szemben a szívódízel foson 100ezrenként felújíttatod az adagolót 25ezerért és kész. Jó minőségű üzemanyaggal a csúcsok simán elvannak 250k-t sőt még többet is problémamentesen. Ha mégis elhalálozik vesz az ember egy garnitúra kiváló minőségű Bosio-t 70ezerért ami örök élet + egy nap és le van tudva újabb 200ezer kilométerig a dolog. Ez a nem mindegy.Nem győzködni akarlak meg igazából le is szarom már a témát de az tény, hogy a pdtdi üzemanyagellátó és befecskendező rendszert tekintve szarabb konstrukció mint az öreg adagolós sdi/tdi motorok. Még csak nem is fogyaszt jobban náluk.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25172 üzenetére
de most tényleg kire gondolsz? (én AMD-nek is mondtam hogy gyengus a polo, pár laza 5 mázsával könnyebb )
amugy ajánlom hogy egyszer a tanító utcából mondjuk péntek 17 körül kelljen kikanyarodnod egy ilyen passattal a 7-es főútra.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
válasz Balupapa #25206 üzenetére
Ez is csak azért jöhet össze mert ennél a T partnernél dolgozik egy ismerősöm. Nem meghirdetett munka volt. Lesz majd egy majdnem 2 hónapos tanfolyam ahol minden vizsgán minimum 80% kell hozni. Addig persze csak alapbért kapok ami elég kevés de 2 hónapig kihúzom valahogyan. Utána ez az alapbér + jutalék van. Persze itt a jutalékon van a hangsúly. Arról nem is beszélve ,hogy havi 2 nappal kevesebbet kell dolgoznom mint most és 3 percre van kocsival tőlem és ha finoman nézzük a számokat akkor kb min havi 20-30e lehet/fogok többet keresni mint most. Jah igen gyalog meg kb 15 perc a házunktól..
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25232 üzenetére
mondjuk azt ne számoljuk hogy én télen 6,5-6,7-el járkáltam a 6n2 75le-s verziojával?
nem azt mondom hogy a dizel többet eszik, de csak emelet pedálozni baromság, az 1,4 16V-n a ha a szíjra figyelnek kb semmi se megy tönkre, még neked akár milyen jó kis moci pl a tied a turbo lefog térdelni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25236 üzenetére
jah átlagba ha a hosszú távokat is veszem akkor kb 0,5-el kevesebb volt ez 10km oda meg 10km vissza barátnőmhöz.
mosonmagyaróvárra vagy hova a tökömbe valami 5,8-ból jártuk meg két személlyel, nem tojással.szóval ez a fogyasztás nagyon lábfüggő, AMD milyen fogyikat hoz a poloval, ami ráadásul régebbi motor és nehezebb is a bodega?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25242 üzenetére
Zárjuk már le a diesel autó kevesebbet eszik cserébe sokkal drágább a szervizelése.
Ennyi aki ez ellen ágál, az vagy nem ült még diesel autóban vagy hülye.Az 50%-os értékedet én is megcáfolom, mert az szerintem se reális, de a diesel kevesebbet iszogat ez tény.
Renault power
-
zoo8800
veterán
válasz Balupapa #25244 üzenetére
spritmonitor, 75 lovas Polo, benzin és dízel. 7,16 és 5,37 literes átlag.
Azt a 60 %-ot te sem gondoltad komolyan.
Arról a nehezen számszerűsíthető, ám nem elhanyagolható tényről sem érdemes elfeledkezni, hogy a benzines moci kicsit kulturáltabban ketyeg, mint a 3 hengeres dízel
rip and tear, until it is done
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25248 üzenetére
gyári fogyi értékkel szerintem kár pedálozni, ott a sprint monitor onnan átlagolj, aztán szemezgessél
nem szoktam soha sem tojással a pedál alatt járni, szimplán a meg szokott utvonalamon nem 110-es utazóval mentem, hanem keresz szerint, dinamikusan ennyi.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25251 üzenetére
Olyan jó, hogy neked diesel autód van és termeli a nyálat, de nem lehetne már erről a témáról leszakadni.
Addig úgy se nyugszol amíg le nem írja valaki, hogy a Diesel a király és mindenki idióta aki benzinest használ.
De ha már ennyire rajta vagy a fogyasztáson akkor számolj kicsit.
Nekem 6.2 fogyaszt a kocsim igaz csak 75lovas.
Ebből a fele etanol fele benzin.
Akkor most én kérdem számolj kicsit és megtudod ki jár jobban.
A dieselbe meg szar beletenni az etanolt.
Arról nem is beszélve, hogy ki ereget több káros anyagot.Szóval most már hagyjuk ezt a fogyasztás dolgot, köszi.
Diesel rulez meg mindenkinek diesel autót, csak hagyjuk már ezt.Renault power
-
AMD Power
titán
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25254 üzenetére
Azt nem tudom, hogyha hivatalos mért eredményeket nem fogadsz el akkor minek vitatkozol?
De én befejeztem, a büdös életben többet nem írok neked érdemben, mert felesleges.
Hidd azt, hogy trailerrel járok aztán kész.
Nekem attól se nem hosszabb se nem rövidebb a pöcsöm, hogy a te kocsid 0.5 liter gázoljjal gyorsul 2másodperc alatt 0-ról 200-ra.
Gratulálok hozzá nem fogok ezen vitatkozni veled, mert nincs értelme.
Ha az én kocsim 8 litert fogyasztana már rég letettem volna, mert nem bírnám fenntartani.Mellesleg a linkelni próbált oldalon egy csomó adat nem megfelelő/hibás!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25259 üzenetére
Mint írtam veled nem vitatkozom a továbbiakban, úgyis kialakult véleményed van amit nem lehet és nem is kell megrengetnem, nekem mindegy.......
Aki olvassa amit írtál és amit írtam az úgy is értelmezni fogja.A linkelés meg nem így néz ki nálam:
http://www.cars-data.com/en/renault-megane-elysee-14e-75hp-17800/specs.html
De biztos velem van a baj ugyan úgy mint a kocsimmal is.
Aztán most öltögetheted a nyelved[ Szerkesztve ]
Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #25267 üzenetére
Sacc stimmel az a 9,6, bár amikor gyári volt, akkor nem méregettem.
Talán egy picit ráhagyásos az a 9,6, sztem egy kicsivel kevesebb."Sacc/kb stimmelnek, bár a top speed illetve a 0-100 az nem helyes" Ja, ezt csak azért írtam, mert nálam jelenleg nem stimmelnek ezek az adatok
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25255 üzenetére
ráhagyással számolnak mindig, pl béjemwé 0-100 soha nem fogod tudni az életbe hozni kb, vw-ét meg simán.
fogyi adat is így van kb,
rob-nak simán eszik a röncsi is annyit, a karbis golfja is valami 7l körül evet, amikor azon a karbi egy hulladék, de a régi mechanikus karbival is 8-9l felvesz simán.10l-s fogyit tudod hogy tudok hozni, hogy reggel kiállok a mühelyből este meg, be esetleg napközbe egy helybe alapjáraton megvárok egy ventilátor kapcsolást+10km-s távokat megyek max.
amugy újab személyes tapasztalat V6 tdi A6 automata városban légy nyugott 12-13 simán, 9l alá meg sehol nem tudod levinni, patent állapotba van a srác havi 10e körül mászkál vele, se nem tolja neki, se nem fújja a gáz pedált normálisan közlekedik vele.
az RS okádiája tempomattal 110-el tényleg tud 6l-t, de városba az is 7,5 körül kajál.de mindegy azt hiszem kár veled ilyen szinten foglalkozni, mert felvetted a szem ellenzőt és a benzines csak 1,5 annyit ehet és pont.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25275 üzenetére
SB-s 1,6 TD 82le ország út 6/saját 6,5-6,8 (számolj 7-el ha jó)
város 6,8 a dizelnél, nekem 8.5.
azt hiszem 20% difi fölé nem mentem sehol.
G3 GT TDI 110le vs G3 GTI 150le
város 6,8/9
ország út 5,6/7bocs városi fogyinál 30%+-van , csak némi piszka után egyből 170le és kevesebbet kajál
kérdezd meg Fboy-t hogy neki mennyit eszik az olyan szara mint az enyim amikor rendszeresen járt győrbe oroszlányról....
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Balupapa #25277 üzenetére
ott van városi adat is, vannak itt jó páran akiknek van városi only városi fogyijuk
de mindegy hagyjuk dizelt azért vesznek az emberek mert geci jó és nem azért mert ez a trend és agyatlanul mindenki azt vesz
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Balupapa
senior tag
válasz Balupapa #25314 üzenetére
[itt is van.egyébként nagyon sok időbe telt mire kurva pontosan oda lettek illesztve a dolgok ]
nekem am bejön szvsz nem bazári, full gyárias
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
válasz Balupapa #25360 üzenetére
Hát akkor ne okoskodj.
Facelift utáni (2007-2010) verzióba visszakerült a 4hengeres....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #25438 üzenetére
nabazz most esett le, nem értettem miért írod nekem válaszként?
meg a coomingol nem volt tiszta.különben gyanús, hogy nekem sem 4cm-et ül elöl
szép kis meló lesz a csere
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen