-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #91415 üzenetére
Vàkuum csövek cseréje. Majd utána ha nem jó,akkor vgt szelep.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz K Norbi #91448 üzenetére
Nálatok valami expert szerelők vannak.
Nem tudják, honnan folyik? Ha a pumpa körül nedves, akkor vagy a tengelye vagy a nagy gumi gyűrű alatta. Beszerelésnél a gumigyűrűt vékonyan meg kell kenni gépzsírral, attól könnyebben beül a helyére és nem sérül meg a tömítés. Következő cserénél vegyél egy rendes pumpát, ne azt a gyári műanyag kelepes szart.
Én a HEPU-t preferálom, mér több autóba tettem ilyet, és eddig senki nem panaszkodott.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #91479 üzenetére
Képről látom, hogy nincs egy vonalban a feszítő görgő a vezérmű tengely tárcsájával. Görbe az a tengely, amit mondtam. Az új szíjat is le fogja rágni.
A feszítő görgő egyben a szíj vezető görgője is, azért van két pereme, hogy a szíjat pozicionálja a tárcsákon. Ha elgörbül a kis tengely, amire fel van húzva a görgő, akkor ez a perem lerágja a szíjat.
[link] A tengely része a készletnek.
Ez még akkor görbült meg, maikor tévesen leforgattad terhelés nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ace owner #91495 üzenetére
Csörög-zörög minden. Nem tudom pontosan melyik bàntja a füled. Tankolj rendes benzint,vedd fel a hangot,ha még meg lesz. Akkor többet tudok mondani. Alacsony fordulaton az a csörgés sok mindentől lehet.
A mosóbenzintől szokott ilyen szép hangja lenni egy motornak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #91551 üzenetére
De, de a normális szilokon cső drágább, mint a gyári szőrös.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #91562 üzenetére
Ez nem jó, vékony. Ez az adagolósokra való a befecskendezők közé.
-
Mágus2
Közösségépítő
Azért hiányzik Fruzsi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #91636 üzenetére
Nemrég itt is volt fél méter hó a parkolóban, azt hittem, nem fog kijönni. Aztán, mikor kikapcsoltam a sok elektronikus segítőt, kuplunggal gáz nélkül kijött, mintha nem is lett volna hó. Elég meredek részen lakunk, szóval értem én. Amúgy a 4x4 nem csak akkor kell, maikor hó van, teljesen más érzés vezetni a különböző futómű miatt.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bognar110 #91662 üzenetére
A kulcs másolást nem úszod meg, ki kell maratni a biucska kulcsot a régi szerint, átrakni az immo chip-et és hozzátanítani a távkapcsolót. Nem kell a művelethez diag.
footy 2 emberes, de meg lehet nézni. Elől nem olyan sok dolog tud nyikorogni. Stabilizázor pálca vagy első lengőkar hátsó szilent. Egyikhez meg kell nyomni az elejét lefelé(ehhez jobb ha ketten vagytok), majd hirtelen elengedni, a msáik közben fogja astabilizárot pálcát, azon ha érezni a nyekergést, akkor cserés, a szilent ellenőrzéséhez megfogod a kereket felül és mozgatod előlre-hátra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Végre megmostam a leányzót.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha figyelmesen megnézed a videót, látod hogy a szíj belső részének egyik felén rozsda por van, az adja a hangot. Vagy leveszed és féktisztítóval megmosod a szíjat és a szíjtárcsákat, vagy cseréled a szíjat és megmosod a szíjtárcsákat. Gyors megoldás a belső részét megkenni szappannal, attól hónapokra elhallgat.
FET-MEN Te még nem is láttad? Pedig már régen megvan. L&K.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoLey-v #91846 üzenetére
Ez 1,4 is megeszik annyit, mert rövid a váltója. Sokan a kis lökettérfogat miatt rögtön azt gondolják, hogy az majd kevesebbet fog fogyasztani. Ez a zsigulikra igaz is volt.
A fennatrása azonos a két motornak, mert csak a löket változott, még a furat is megegyezik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Egy dokumentumra van szükséged az ökológiai újrahasznosításhoz. Add el, és vegyél egy rendes autót.
A gázpedált és kábeleit ellenőrizni vagy a pedált cserélni ill., a kábelköteget javítani, attól függően, melyik hibás.
Morris tomcsi23 érti, csak viccelődünk, hogy nincs ereje, nem kell komolyan venni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #91898 üzenetére
Egyik emberke indítózik(be akarja indítani a motort.) De még előtte a multiméteres előkészül: 20V állásban közben méri a feszültséget. Ráteszi a multimétert az akksi 2 pólusára, és figyeli a feszültséget, közben a másik ráadja a gyujtást, és beindítja a motort. 12,5V lesz a feszültség indítózás előtt, ha nincs lemerülve az akksi, és nem lenne szabad, hogy 11V alá essen a feszkó indítózás közben, majd ha beindult, akkor 14V körül kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nők, nőügyek (18+)
- Horgász topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...