-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #90790 üzenetére
Csak nem segít rajtad semmit. Meleg oldali viszkozitása azonos az 5w 40-ével, és te meleg motorral pályázol 4000-es fordulaton, nem hideggel.
Ez egy ilyen autó. Kicsi bele az a motor, és sokat forog, ez a hiba forrása, bármit fogsz vele csinálni, ennyi futásteljesítmény tuán enni fogj az olajat. Teljes motorgenerál után, ha minden bekopik a helyére akkro visszatér az olajfogyasztás is.. Milyen gyorsan megy 4000 fordulaton?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem mindwgyik, csak ez, ebben a bódéban. Nem egyedi a probléma. Az 1,4 55kw golf klasszikus esetére gondolj. 150 000km után majdem mind generálra szorult, és a generál után sem lesz tökéletes. Ezeket nem pályára tervezték, mint ahogy az 1.9sdi-t sem. Aki erre használja, az rosszul válastott.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #90990 üzenetére
Ha nem hajtod túl, nem lesz baja. 120-130 még OK. Fölötte kezdődnek a bajok.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez inkább kerepelés, mint ciripelés. Sok minden adhat ilyen hangot egy motor körül, akár maga a motor is.
Első körben hallgasd meg a tank szellőztető szelepet(kis fekete tartály az ablakmosó és a hűtőfolyadék kiegyenlítő között a szervó tartálytól rendezői balra.).
Ha nem ez adja a hangot, akkor a motor kerepel, aminek sok oka lehet. trafó, gyertya, hidrotőke, vezérlés, kartergáz szellőztető szelep a motor mögött. Le kell venni a felső borítást és úgy meghallgatni.
Vagy a kartergáz belever az indexbe.
-
Mágus2
Közösségépítő
Van rá spéci zsír, amivel a vezető csapokat szabad kenni. Rézpaszta nem oda kell, hanem a betét hátát szokták vele kenegetni, hogy ne nyikorogjon, meg a vibrációt is csökkenti. Láttam már olyat, ahol minden ezzel volt kenve. Szerelés előtt persze le kell takarítani, nem voltam elragadtatva tőle. Sokan a féktárcsa és a kerékagy közé is kenik, pedig az is tilos. Meg kell pucolni szépen és feltenni az új tárcsát szárazon. Ha gyári tárcsát veszel betétekkel, ahhoz jár a kis tasak zsír, amivel a vezetőket be kell kenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dr.Zoo #91257 üzenetére
Izzító gyertya biztos nem, azt nem monitorozza. De ami a legvalószínűbb, EGR hiba. Eltömődött, vagy elnyíródott a vákuum csöve.
Ha a motor szépen jár, akkor lehet vele menni. Szenzor hiba, turbó lekormolódás, illetve a fent említett EGR. Ha egyenletlenül jár, akkor PD elem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mivel az Oktáv akkor még gondolatba se volt amikor gyártották az a4-et?
96-tól van gyártva az octavia, most nézem, mindig is permetelt az ódi meg 94-től. CSak két éven múlott hogy 2000 után sem permetezzen az ablakmosó. Na ezt soha nem értettem. Szép, meg jó, hogy minőségben ott van a szeren az audi, de nem követte olyan gyorsan a technikai fejlődést, mint a vw. Persze mindjárt jön valaki, hogy de bezzeg az S nyóc mit tudott, na igen, de azt nem engedhette meg magának mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #91315 üzenetére
Melyik oldalon nincs fent a kàrpit?ha a sofőr oldali,akkor nem fűti a tükröt,mert a kapcsolója a kárpiton van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #91330 üzenetére
Vészmód. Az okàt egz turbó nyomás log megmutatja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #91367 üzenetére
A vezető görgőt ha nem cserélik, csak a szíjat, akkor szokott ez előfordulni. Cseréld le az egész szettet a vízpumpával együtt, lehetőleg minél hamarabb. Közben ellenőrizni kell, hogy a vezető görgő tengyele nincs-e meghajolva(része a tengely a teljes szettnek, szóval ez is ki lesz cserélve). Az a tengely meghajolhat nagy fordulaton.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #91369 üzenetére
Ezt nem értem, szét volt bontva és nem cserélted a görgőt, mert nem volt rá idő? 10 perc levenni az anyát, lehúzni a görgőt, kihajtani a tengelyt a hengerfejből és feltenni az újat.
Ennyire azért nem érdemes sietni, hogy ismét szét kelljen szedni. Meg sem merem kérdezni, hogy a finomhangolásra volt-e idő.
Ha el fogod hanyagolni, zsebbenyúlós lesz. Ha összeakad a motor, az nem 2 fillér.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #91392 üzenetére
Ott az ellenőrzés pontos menete.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #91392 üzenetére
Megkaptam a logot, szégyen gyalázat, de taat szarrá alázna az 1.6 szívóval. Rakd rendbe az említett dolgokat.
Ezt az autót azért adták el, mert nem megy, pedig nincs nagy baja, csak foglalkozni kéne vele.
[ Szerkesztve ]