-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
rob210 #11031 üzenetére
verseny van?
4 emberrel, némi lejtővel a segge alatt már kb 240-nél járt a mutató amikor jött a kanyar és leléptem a gázról... és ment volna tovább, eddig sem erőlködve jutott el...
persze lejtő nélkül a hivatalos vége 216, ami óra szerint úgy 230 lehet...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
rob210 #11087 üzenetére
A képen az első ülések vannak valóban, de attól még igaz lehet a szöveg.
Jött hírlevél, jelentkeztem, nem nagy szám. Szerintem más is jelezheti tesztvezetési igényét.
Amúgy előre nem néztem, milyen gépek lesznek, ezt gondoltam a legsportosabbnak. Lehetett volna erősebb is, de azért jobb, mint az EOS.
A 7 sebességes dsg viszont tényleg érdekel.Ja, és jelenleg nincs vételi szándékom, jó még a mostani fostaliga.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11092 üzenetére
az szívó, nem is megy valami "jól", de nem is az a lényeg az ember se úgy hajtja ahogy ott lehetne (féket alig használ), hanem a hangja.
Aggregátor:igen, a hánytatós üzemmód nagyon megy neki, de a video nem nagy szám, csak a hangja
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz
rob210 #11112 üzenetére
Hátha Nálad más lesz a helyzet, és engednek majd egy liternyi benzin elégetését is.
más: felkerültek a nyári papucsok. Annyira elszoktam tőlük, hogy az első kátyú kikerülésénél rádöbbentem, ez bizony nem annyira ballonos.
Viszont némileg megkopott, az idei évet még kihúzza, utána csere. A téliek lemosva, glicerinnel leápolva várják majd a következő hideg időt....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11146 üzenetére
Hali!
csomi burkolat felhajt, 3 csavar kiszed fekete burkolat felszed, megnézed hogy megy e arra a műanyag szarra benzin cső, ha nem akkor ráfolyos tankod van és egy mechanikus AC van elől valahol a motortérbe, ami megszívja a cuccot, elméletileg.
ha mennek ott benzin csövek akkor van egy átemelő elektronyos szivattyúd, az rányomja a benzin szűrőre, onnan meg a mechanikus AC szívja meg....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11148 üzenetére
akkor neki már befecsis kocsija van ennyi.
nem miért jelente? neked ráfolyos a tankod, neki átemelős.
mert pl K/Ke-jetnél 5,7baros rendszer nyomás van, L-jeteknél 3-3,5bar, mono-jeteknél 1,5-2bar
azt a mechanikus AC megfelelő szállított mennyiséggel nem képes elő állítani, ennyi
más: a nagyon szűk értelembe vett motorom felújítása kereken 100k, egy darab fő alkotó elemet cserélek az olaj pumpát, szelepek, hidrotőkék maradnak.
és ekkor még olajjal nem töltöttem fel
és persze még mindig nem dőlt el hogy 1,8 v 2l
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11152 üzenetére
"nagy polski" dupla torkú 36-os Weber, ki kell bővíteni a szívó csöved és zsírul felmegy, és elég jól megy vele a cucc, egy srácnak szintén olyan pieburg helyett ment ő nem említette hogy cserélt volna AC-t
légszűrőházat lesz rá nehéz szerkeszteni, de arra figyelj hogy ahhoz a blokkot felkéne újítani, úgy lenne csak komolyan értelme.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11163 üzenetére
no igen, de azt is nézd hogy a több nafta (pontosabban levegő) nagyobb bumm, nagyobb terhelés.
hát a dugónak nem is szabad megkopnia a palástján, de a gyűrű azért 200e km alatt meg kopik, a csapágyak szintén, szó ami szó a tied tuti nem úgy volt használva mint egy GTI.
ha meg van a kellő kompresszió, akkor mehet rá a nagyobb motyó (igazából ha hamarabb szólsz akkor egyik cimbimnek volt egy komplett ilyen szettje (zsír új karbi bővített szívó sor légszűrő), viszont a fogyin nőne picit alapvetően, illetve a megnövekedett terhelés miatt a kopott alja hamarabb probukálna látványos állapot romlást.
INMOTEP:nem érted, a magyar gázolaj (üzemanyagok) szarok.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11172 üzenetére
csak ne gagyi szilikont vegyél, nem komálja a VW, meg az ellenállásra figyelj.
melegen inkább áthúzni szoktak, ha jól emlékszem, jah meg a trafót nézd meg, lehet nem elég fickós a szikra.
holnap benzin pumpák és önindítók cseréje következik
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11193 üzenetére
ha már kívülről törött a fedél az régen rossz
belül keressél hajszál repedéseket, meg lehet a réz magok oxidosak.kábel is lehet...
hát röffentsbe és mozgasd a hall jeladó csatiját kiderül hogy az e.... illetve a gyújtás a helyén van?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11212 üzenetére
valószínű nem szolgálná ki a favi karbi.
hát 3 dologgal lehet gondod, a szívósor a légszűrő ház és a gáz mechanika, ha nem kapod hozzá (max bowden kell gyártatni..) + egy a ráadás egy ember aki jól beállítja beköti, martonba tudok jó karbisokat, de nem dolgoznak olcsón....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11220 üzenetére
hüm ezek G1-ek lehetnek (meg korabeli vasak), hogy a torok méret egyezik, meg a ház, de szerintem a fúvóka nem.
de ha tényleg meg lenne kopva a karbi akkor elvileg mindenhogy szar lene, szal kis vákum csőveket cserélgesd ki, az nem egy vészes összeg, csak pepecs munka, meg a karbi talpat fed le és nyomkod meg.
mást így hirtelen nem tudok[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz
rob210 #11248 üzenetére
Na urak.
Ígéretemhez híven jelentkezem.
Az alapjárati beállító csavaron volt lehalva a menet ezért szarakodott az alapjárat.
Beállítottam és ahogy használtuk. A rugó visszaugrasztotta.Valamint az egyik fúvókát egy mérettel nagyobra kellett cserélni, mert hogy nem kapott elég üzemanyagot.
Most nagyon jól megy legalábbis szerintem.
Holnap 500km teszek bele utánna több tapasztalatot tudok majd mondani.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11252 üzenetére
hát így láthatlanba nem tudok mit mondani a csapágyra.
de ha nincs nagyon durva hangja akkor ésszel szerintem el lehet vele közlekedni.Adja a filinget rendesen, hangjáról vélemény?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11263 üzenetére
Dot4 igazából a többi annyira nem oszt... ne a legolcsóbbat és ne a legdrágábbat.
vesztét érzi a motorom... hidegen 1-2 gázadás erejéig nem megy egy hengerem, viszont valami borzasztóan megy most, és ez a gumikon is megmutatkozik
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11275 üzenetére
ezek a szlovákok hülyék van 2-es sirci VRT bimotojuk és 11 körül mennek vele, nem hogy csináltak volna egy tiszteségesen becsövezet AWD (torsen) golf kasztnit, meg a két motor helyett össze hebrákolnak egy 500/700-asat, lazán 10-es időket mennének, és használható és üzembiztos maradna a kocsi..
Overdose:[link], sondermodell-nek nevezném leginkább, 4-5db-t csináltak (és értékesítettek) belőle azt hiszem.
ad 1 nem sok ilyen honda jön velem szembe, ad kettő ahhoz képest elégé rendben van, szerintem (b.e. láttam a lökit, de szvsz egy ilyen korú kocsinál az semmi szerintem, rohadásokkal hogy áll?)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz
rob210 #11322 üzenetére
akkor nálad is kellemes kis melók lesznek mostanság a kocsival.
írásbelit kővető héten motor ki, bodé az megy egy picit lakatolodni, motor atomjaira szét szedjük, felniket is szedem szét, hátra is megy fel a nagyobb fék stb 5. hó végén nekem is vizsga
Aggregátor:
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
kisza25
félisten
válasz
rob210 #11414 üzenetére
valakinek meg az eddigi 4küllős nem tetszett mondván, hogy malomkerék
létezhet, mert az őskövület 1,6littyist cseréli az 1,2TSI, tehát ez az induló motor
azt említettem már, hogy 3990000.- FtEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Politika
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Yettel topik
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...