-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Annyira nem szépek már. Ha kicseréltetnéd az alátéteket(himbák), akkor még sokáig elmenne így, de ahhoz szét kell bombázni az egész fejet, és akkor már érdemes vezérlést és vezérmű tengelyeket is cserélni. Így is elmegy még vagy 80-100 000km-t amire már tényleg vállasok lesznek a tengelyek. Akkor már kuka az egész készlet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #79517 üzenetére
És milyen horgot vettél, az ódi diesel, vagy benzin, motorkód? Van itt pár kérdés....
Tudtommal az audi nem gyárt horgot, van valami más is a horgon?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #79517 üzenetére
B5-höz nem találtam, csak B6-hoz, de valami hasonló lesz itt is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #79527 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 14adam #79602 üzenetére
2 féltengelyt megveszed a többit legyártod, vagy legyártatod. Ha van műszaki rajz, sima meccs. Ha látnád, nekem milyen célszerszámokat gyártanak bagóért acélból, csak lesnél.
Srácok itt lézeres vágóval olyan konzolokat gyártanak, hogy az ember esze megáll.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az a baj, hogy ha nem tudod valamire a választ, akkor trollkods, ahelyett, hogy normálisan megkérdeznéd.
Ha egy olajjal hangosabb a motor, mint egy másikkal, akkor az nem jó. Egyszerű decibelmérő megmondja, de jó füllel rendelkező gazdi rögtön meghallja.
Amióta bevezette a castrol az FST technológiát, nálam csattogósabbak lettek a hidrotőkék, ki is cseréltem mind a 8-at és az újak is csattogtak, más olajjal csendben vannak. Nem kell ehhez otthoni labor, csak tovább kellene látni, a TSI felirat mögött is van élet.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #79736 üzenetére
Nem a chip hallatszik, hanem a nagyobb terhelés miatt jobban szétkopott elemek zenélnek. Domi duruzsol, ez meg inkább az AKN vagy AKE adagolós 2.5-höz áll közelebb, de lete Munezé szebben jár még ettől is.
ßrainiac Akkor ott más baj is lesz. Hogy lett bejáratva a turbó?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #79743 üzenetére
Nem viccből kérdeztem, miután fel lett szerelve az új turbó, hogyan lett bejáratva?
rihi1 Tartályon a visszatérő csövet leveszed, a tartályt oldalára fordítod, hogy a csatlakozásnál ne follyon. A csövet belógatod egy edénybe, segítő beröffenti alapjáraton, miután minden kijött, rátöltesz 2-3 decit az újból, azt is hagyod, hogy kinyomja, leállíthatja. Visszateszed a csövet és feltöltöd max-ig. Segítő beindítja és forgatja a kormányt jobbra-balra kopp-ig, amíg meg nem szűnik a szervo pumpa hangja, közben ellenőrizni a szintet és tölteni, hogy ne ürüljön ki a tartály. A rendszer ezzel légteleníti magát. Muitán már nem tűnik a tartályból az olaj és a pumpa sem szól, leállíthatod, feltöltöd max-ig, bezárod és 5 év múlva megint lecseréled, ha addig nem kezd valahol ereszteni. Évente néhányszol ellenőrizni kell a szintet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #79747 üzenetére
Csak mert beindítás után minimum 10 percig alapjáraton kell járatni. Utána első 200km alakalmával nem szabad gyilkolni, padlózni, mert abból soha nem lesz jó turbó, ha megszomorítják benne a tengelyt, amíg még friss. Utána lehet használni. Nálam 11 000km-t futott, de még nem néztem meg mit megy. 170-el már mentem vele, van még benne bőven erő, nem kell gyilkolni. Első 30 000km a kritikus, utána már nehezebben fekszik le.
Ha csere után megkínozták, akkor gratulálok hozzá.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorolaj és szűrő topik
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Akvarisztika
- iPhone topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vicces képek
- További aktív témák...