-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Na urak, a sok cucc hurcolászása rányomta a bélyegét valamelyik motortartó bakra. Az alsó kutyacsontra tippelek, de most már így marad. Nyaralás után megnézem. A motor rezonanciáját érezni a padlóban, összes pedálon, kormányon. Alapjáraton nem, csak terhelés alatt, vagy motorfékkel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #75919 üzenetére
Rövid távon volt benne 5 mázsa +teli tank meg ketten az asszonnyal. Utána 2x100km 4 mázsával szintén ketten. A motor meg sem érezte, de a futómű, fékek, szilentek kaptak rendesen.
Péntek reggel. Csütörtök estig melózunk még. Kell majd pár nap, amíg lejövünk a szerről.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #75996 üzenetére
A gyári tárcsa valóban ATE, csak nem az, amit ATE néven meg tudsz hozzá venni. Más a tárcsa összetétele, ATE-től veszi az audi, de csak az audi és VW jel van benne. Sima utcai autóba én csak a gyári betétet tenném, ha még nem remeg a fék, mert egy keményebb betét hamarabb megfőzi a tárcsát. Vagy ha már komolyabb fék kell, akkor tárcsa és betét is valami komolyabb.
Kérdés, hogy Andrew szeretne tárcsát is cserélni, vagy csak betétet, ha még jó a tárcsa, akkor az eredeti audi-s/vw-s betét javasolt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak a TSI. De az nincs B5.5-ben.
Remélem nem fogod megbánni. Majd 2-3 év múlva megmondod, mennyire volt jó döntés a tesi.
P.S. Ha mégis megbánnád, lassan eladó lesz a Classicus TDI octavia-m. Az csak euro3, de cserébe nem kell tartani a motor kiforratlanságától. A golf 2-ben indult a konstrukció és 2004-ig gyártották.
KaiotEch Beru az gyári beszállító, bár voltak motortok, amiben bosch a gyári. NGK is jó, azon izgulj, hogy kijöjjön egyben a régi, onnantól nyert ügyed van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
brumi1024 #76082 üzenetére
Nem lesz TSI és nem lesz allroad sem. Maradok a skodánál és a kályhánál.
Ide nem vennék újat, akkor sem, ha lenne rá zseton(van, de annyit nem adok egy új autóért, csak azért mert új).
1. Nagy az értékvezstése.
2. Unatkozni fogok egy új autóban.
3. A mostani autóm szintje alatt nem akarok másikat. Ha ezeket a paramétereket összeadjuk, minimum 20 000 eurót kellene adom egy autóért, amit nem tudok garázsolni, meghúzzák, megtörik, összekarcolják, szétverődik a kátyúkon.aki nem ért az autókhoz, az vegyen újat, de aki meg tudja javítani anyag áron, annak nem tudok értelmes indokot az új autó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
zsolt19900 #76201 üzenetére
Net most is van. Online etka a barátod, mert csak telefont hoztam, gépet nem. Előtte nézd meg a váltó kódját.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #76308 üzenetére
Nyaralok. A reggelinél, vacsoránál van netezés. Egyébként a tengerben vergődünk egész nap.
Rick4: nekem van egy tippem a hangra, de drága mulatság. Akkor ad ilyen hangot a pd, ha elkopott a vezérműtengely. Dohog a légszűrőházba. Ha leveszed a szívócsövet, még erőteljesebb a hang. Új tengely + hidrotőkék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nyomaték csúcs, teljesítmény görbe? Tegnap nyúztunk egy 1.0 yaris-t, teljesen távol állnak tőle ezek a fogalmak. 6-os váltóval volt a szentem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
KaiotEch #76838 üzenetére
Mer az. Az vw konszern szégyene az a motor a lekvár olajpumpa tengelyével, made in polland repedni szerető hengerfejével, meg a többi nyűgjével.
Ne vedd sértésnek, nem a verdádat szidom, csak a motorját, az nem kéne. Nem tehetsz róla a vw mindenkivel kiszúrt, csak az audi próbálja kendőzni, aki oda hordja, annak próbálják életképesnek tartani az eleve halott konstrukciót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Morris #76820 üzenetére
Mester, annyi víz ott nem lehetne. Ablakoknál megvan minden gumi? Le kell venni az ajtókárpitot és megismételni a tesztet. Vagy az ablaknál ernyedt el a gumi az ajtóban, vagy el vannak dugulva a vízelvezetők teljesen, esetleg hiányos a kárpit alatt a fólia.nagy zuhiban az tartja benn a vizet, ha nem győzik a vízelvezetők, de ebbe vágnak lyukat a tunerek a hangszórónak, és kész a baj.Kiderül ha meglocsolja valaki az ajtót, miután levetted a kárpitot és beültél. Jó lenne megtalálni, mielőtt beköszönt az esős évszak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem a legerősebb szerkezetű konszernről írtam,hanem a legerősebb szerkezetű 4 hengeres tdi-ről, ami kétség kívül a 130 lovas PD motor. A 2.0PD meg pont az ellenkezője, túl sok abban a motorban a tervezési baki. 2.5 nem a legjobb hathengeres, de nem is a legrosszabb, rendes karbantartással mindegyik sokat elmegy, kivéve a 2.0pd, azt akárhogy dédelgeti, szerelgeti az ember, valahol úgy is cserben hagyja. Hálátlan dög.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #77231 üzenetére
Tegnap hazajöttünk.
Melóba csak 18.-án megyünk, szóval megint nem sokat leszek a fórumon, de azért esténként benézek.
Morris Takarítás igen, vakítás nem, vagy csak akkor, ha valami szakember kiírja a szoftból. Euro3-bas, így check engine világítással díjazza a vakítást. Csak a szívósort kell levenni, a hengerfejet nem.
Mindjárt jön Rick4 és elmondja, neki mennyire tiszta volt a szívósor, de neki automata van, amin van egy + vízhűtése a kipufogó gáz visszavezetésnek, ezért nem válik karbonná az olajpára a szívósorban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Normcore puckscreen 58,5mm/1,7mm
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter