Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rihi1
tag
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #109204 üzenetére
Utólagos, mint nem feltétlen gyári alkatrészekkel, vagy utólagos, mint gyártósorról legördülés után? G6-hoz tudok egy közelítő árat az emblémás gyárira. Beszereléssel, garival együtt, az 140k környéke, de ott már megvan hozzá a kijelző.
(#109165) focvis: Ez melyik útvonal? Az erdőn keresztül, vagy a 11-esen? Előbbi elég jó, azt szeretem.
(#109207) bitpork: Akkor az jó kérdés, de nem hiszem, hogy a hozzávalók ebay-ről/aliexpressről 30-40k fölött lennének. Bár ez csak erős tipp.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz bitpork #109237 üzenetére
Jó lenne de kint abból éhen halnék.. sokkal drágábbak a cuccok illetve kint nem igen lenne rá kereslet mert ott tényleg mindenki ill bocsánat a nagy átlag, bérli a gépet vagy 3-4 év után cseréli addig meg gariba szakszervizbe megy. Bontott cuccokba már lenne fantázia de kint papírozni hogy hivatalos bontód lehessen rosszabb mint itthon. Ha meg a kertbe borítód szét a vasakat tuti legyilkolnak és lebírságolják rólad a gatyád is. Mágusnak kéne nyitni kint boltot brutálisan jobb árakon vannak a gyári alkatrészek. Múltkor is amit linkelt oldalt min 20%-kal jobb áron volt mint németbe. Amúgy kint is folytatnám az Épületgépész szakmám azzal jól lehet keresni egy mosdócsaptelep csere anyag+ díjba volt 50 euró, majd Müllerné még megtoldotta 25 euroval és egy kávéval a munkadíjat
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz bitpork #109541 üzenetére
bocsi lámaságom, valamiért nem tudtam, hogy az 1,6 16V az FSI motor, ja hogy ez nincs benne a 0.hsz-ben, csak a hibái?
Az a fura, hogy a többiről meg tudom melyik melyik, de csak 1,8 és 2 lityisnél hallottam az FSI-ről, a HTP a 3 hengeres 1,2 lityis olyanom már volt, 1,2 TSI majdnem lett, de aztán inkább mégsem, tudom nektek ez mind egyértelmű, nekem nem volt az, hogy az 1,6 is FSI[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #109682 üzenetére
Sírva fakadás?! Azóta am nem csinálta egyszer sem (4000 km ment bele azóta). Az a baj, hogy a szervizben is csak tippelgettek és vakarták a fejüket. Az első tippjük: biztos nem forgatom és kicsit lekokszolódot.
Na ez kiváltott belőlem egy 15 perces földön fetrengős sírva-röhögést.#nincsbennetarcsi
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #109919 üzenetére
Hát jah... Linkeltem egy pár megoldást,de úgy latom hiába... Én is kínlódtam vele egy ideig, de nem lett jó, inkább kisobtam a csába...
Mágus2 : Akkor se biztos hogy jó lesz... Csak egy lehetőség...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #109928 üzenetére
Igen, a 2x2 kimenet stimmel, csak 1 kimenet 1 pár hangszórót jelent, egy mély-közép és egy magas, ahogy említetted.
Az ajtóba csak egy kéteres kábel megy, az ágazik 2x2 felé, a magashoz vezetőn van egy ellenállás. Nem atomerőmű.
A beta rádió meg tud hajtani 4 ajtónyi hangszórót, ha csak mély-közép és magas kell minden ajtóba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #110216 üzenetére
Főleg ott kell.
Más:
Audi A4 1.8T AEB update. Voltunk hétvégén csapatni a hóban. Egyik keményebb menet után a gázpedált átdobta a kolléga az utas lábterébe, hogy eltörött. Motor, váltó, kuplung, difi, bírta, csak a fölösleges alkatrészek válnak le útközben...De ez valami A4 betegség lehet, mert egy másik AFN-t kicsit meghajtottam, turbó pucolás után, és 180km/h-nál levált a környezetvédelmi tálca, persze hátul beakadt a lökösbe és vitte magával. Ez baj a régi technikával, elporlad lassan.
A régi quattro nagyon fasza hóban. 12%-os emelkedő közepén megálltam a behavazott sáros földúton. Simán kilőtt. Csak lestünk.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz bitpork #110246 üzenetére
Egyetértek Veled , ha valamit csinálunk akkor ne végezzünk félmunkát.
Az erosebb motor nincs egyenes arányban azzal, hogy gyorsabban szeretnék menni, csak azzal, hogy a gyorsulás/rugalmasság picit jobb legyen, nekem 160LE a cél.
Úgy tudom a 170 lovas BMR-eken is az a fék van mint az 1.9-en. Abroncsokkal teljes mértékben egyetértek, valamilyen nagyobb homológ méret (225/235). A lengéscsillapítóból nekem meg felel a gyári, a turbo tömegváltozása nem számmottevo, mint ahogy egy nyitott rendszer miatt, sem borul fel a gyári egyensúly (tömeg szempontjából).
Ami viszont negatívan hat az autóra az a megnövekedett teljesítmény miatti nagyobb igénybevétele bizonyos alkatrészeknek, illetve a méretesebb kerekek miatt a rugozatlan tömeg változni fog.Hogy ne csak OFF legyen, egyszer kérdeztem már, de mi a feltétele, hogy a fórumozók autói közé az enyém is esetlegesen oda kerhessen?
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #110290 üzenetére
tipus idegen a futómű és hideg alakítani kellett hogy passzoljon a jelenlegi környezetéhez, de nyugi azóta is elviszem étterembe, hogy ne hogy meg sértődjön
ha nem lenne életem, már rég lenne egy track toy-om
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- C# programozás
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- EA Sports WRC '23
- Óra topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen TV-t vegyek?
- Itt az új LOGOUT!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen