-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz makszi #213249 üzenetére
A háromszög (fogjuk rá, hogy egy nyíl akar lenni) csúcsánál látni vélek egy vonalat, az a minimum szint, most kb. ott van. A szaggatott vonal lesz szerintem a maximum szint. Hideg motornál kell nézni.
Optimális esetben, a megfelelő készre kevert fagyállóval töltsd hidegen max-ra. (csak tippelek: G12 Evo) Szükség esetén jó lesz bele a desztillált víz is, kb. 1-2 dl hiányzik.
-
veterán
válasz bbubby00 #213278 üzenetére
Az AA az szvsz hardveresen nem megoldható. Van okos megoldás, de az is a 2016-os modellévtől. Így keresd: Seat Full Link. Pl. ez: https://www.vision-coding.co.uk/products/seat-full-link-activation
Szerk. B terv: fejegység csere MIB2-re, ott is kódolni kell ezt-azt.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #213359 üzenetére
A gyerekek miatt gondolkodj kombiban. 1.4 TSI ->2.0 TSI, + 1-1,5 l/100 km átlagban.
-
veterán
válasz CharlieDrop #213363 üzenetére
3 lurkóhoz dukál a kombi.
-
veterán
válasz BigBlackDog #213398 üzenetére
Sima 1.5 TSI nincs? Ahogy olvasom itt, azokra senki sem panaszkodik, míg Te folyamatosan kihívásokkal szembesülsz az eTSI esetén.
-
veterán
válasz BigBlackDog #213407 üzenetére
Szimpla agyalás; van a CO2 kvóta, nem lehet, hogy év elején több szabad kvótával rendelkeznek a gyártók? És emiatt év végére csökken a választható modellek száma?
Ismétlem, csak agyalás. -
veterán
válasz BigBlackDog #213413 üzenetére
Írtam valahol a bérelt Atecaról:
- 2-3 gyerekig elég lesz,
- nagy a csomagtartó,
- G7-ből átülve nem volt fájóan puruttya, vannak fizikai gombok,
- nekem érzésre nagy volt a külmérete, nem láttam be a sarkait,
- a futóműve bizonytalan (GTI-ből nézve egyértelműen).Ami érdekes volt még számomra, hogy míg a G7-ben a tolatókamera képe szinkronban van a valósággal, addig az Atecaban van némi késése. Vélhetően a jobb felbontás miatt - de nem akarjunk már tolatókamerával fényképezni.
-
veterán
válasz 426os #213494 üzenetére
A végső következtetés igénye nélküli gondolataim.
1. Golf és társa VS. Passat
Újszerű autó esetén egy Golf&Co. jobban tartja az értéket egy Passatnál. Olcsóbb gumizni. A normál karbantartás megegyezik, hiszen a technika is megegyezik alattuk, mindegyik MQB.2. Motor / PHEV
Engem frusztrált az állandó töltési kényszer (Volvo D6), ugyanakkor mást ez nem biztos, hogy zavar.
Az eddig olvaottak alapján elég jól sikerült az 1.5 TSI. 2.0 TSI-t hajtok, napi 2x9 km, 2 hetente hosszabb utak, időnként simán van 1-2 kilométeres is, eddig bírja.(A VTG turbó nem pont a 150 lovas 1.5-ben van? Nem vagyok biztos benne.)
3. Minőség
A Golf a legjobb, de a többi se kutya. Talán a Leon picivel az Octavia felett áll, gyakrabb a jó ülés, szép kárpit (Alcantara). Nekem bejön a Seatok sportos futómű hangolása. -
veterán
válasz 426os #213513 üzenetére
Elektromos kézifék: mintha egyszer valaki írta volna, hogy gondja akadt vele. (Mágus azt tanácsolta, tegyünk be egy torx készletet - tán T45 vagy T50 kell - a csomagtartóba, azzal ki lehet oldani. Vettem egy Aldis készletet párezerért.)
Az én Golfom 8 éves, 118 ezer km, eddig egy termosztátegység gondom volt vele 114 ezer km-nél, illetve ugyanilyen másik Golfban ugyanez a probléma jelentkezett 80 ezer km környékén. (Mondjuk nem olcsó probléma 2.0 TSI-nél, az alkatrész 103 ezer Ft + a sallang.)
Száraz DSG: nulla személyes tapasztalat, itt elő szokott jönni a téma.
-
veterán
válasz ArthurShelby #213520 üzenetére
Ki tudod nyitni, de cumi. Indulni fog. Kulccsal, de cumi.
Figyeli az elem állapotát.
Minőségi elemet tegyél bele, Panasonic, Varta és társai, az olcsót kiköpi. -
veterán
válasz Grande Ale #213832 üzenetére
-
veterán
válasz molnarpeter #213880 üzenetére
Igen.
Fel kell hívni a 1818-at, vagy okmányiroda. -
veterán
válasz BigBlackDog #213916 üzenetére
Kormány?
-
veterán
válasz Big_Boss #214032 üzenetére
A márkaszervizes árakat nincs értelme összehasonlítani pl. egy Kauffer áraival. Golf 7 GTI-re kb. 100-120 ezer forint a 4 féktárcsa + betétek anyagára, nem gyári, de jó minőségű alkatrészekkel számolva. A garancia miatt viszik az emberek márkaszervizbe az autókat, nem a baráti árazás miatt. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TayRol #214063 üzenetére
Nem zárnám ki, hogy rosszul programozták. Nekem gyárilag van a Golfban XDS, aránylag finoman fékezi az elpörgő kereket, így nem torpan meg az autó, de villog közben a kipörgésgátló. (kényszerhelyzetben, nyáron használt téli 205-ös gumival 80-100 kmh-nál is 🤷♂️)
Illetve ahogy Qru írja, az XDS kanyarban egészíti ki az ESC-t.
-
veterán
válasz pit stop #214076 üzenetére
Gratulálok!
Napfény nem volt?1. Belső tükör sötétítés. (Csak sötétben működik, tompítja a zavaró fényszórókat.)
2. Emlékeim szerint kábellel sem engedi tekerni (a telefonon tudod). AA-n keresztül se mindig enged beletekerni. Wazenek kellene tudnia beszélni; alternatív megoldás, a telefonon állítsd át a Waze-n belül, hogy mindig a telefon hangszóróját használja.
3. Rozsdátlanítás, minimum 2 rétegben 0-s ecsettel festés. Oryx fehéret kevertess vagy vegyél készen márkaszervizben.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ArthurShelby #214254 üzenetére
Szántani jártak ezekkel?
-
veterán
válasz d.tiborz #214269 üzenetére
1,5 éve cseréltünk akksit Golf7-ben, mindenféle ideiglenes áramellátás nélkül. Még az ablakok végállása se szállt el, ellenben lett karácsonyfa (kormány, ABS, stb.), ami 20 méter autózás után elmúlt.
Viszont érdemes a csere után újratanítani az akksi menedzsmentet. Egyúttal törölhetők a fenti hibakódok.
-
veterán
30 éves távlatban volt Mobil Oil benzinkút is, 15 éve Esso... meg az az osztrák gagyi...megvan, Avanti.
Még mielőtt valaki túlgondolná, és ebbe is politikát keverne; egyszerű ok áll a piaci konszolidáció mögött: a méretgazdaságosság.
#214319 Qru: Az nem Neked szólt személyesen, általánosság írtam, ismerve az itteni "lázadó ifjúságot".
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bandus #214431 üzenetére
Várj! Honnan az infó, hogy 507 kell bele? Szerintem az még a korábbi autókba kellett, Golf 6-7 és kortársai.
Ez már 2023-as autó, nekem nagyon gyanús, hogy ebbe már az 508/509 kell.Olajszint, ahogy előttem írja KubanitoS.
Megállsz, vársz 5 percet, kihúzod a nívót, letörlöd, visszadugod, óvatosan kihúzod ismét. Leolvasod, hol van a minimum és a maximum között. Ha pont a minimumon van, akkor kell bele kerek 1 liter, hogy a maximumon legyen. Nem kell túltölteni.[ Szerkesztve ]
-
veterán
jóvanna, a rutin, meg az évek és a sok fórumozás hagyott nyomot a koszon túl is...
"Emergency" esetére, van a garázsban 504/507, API SP, ILSAC GF-6A, ezek valók a "gépparkomhoz".
És mivel a jappppánszívóbenzinesem, a német turbóssal ellentétben, nem igényel utántöltést, így a maradék 0,5 liter API SP / ILSAC GF-6A 0W-20-t bele tervezem önteni az 504 pótlására. Ha csak le nem ordítjátok miatta a hajam!
-
veterán
válasz Szada85 #214459 üzenetére
Múltkor belefutottam egy magyar, 2018-as FL G7 GTI hirdetésbe, ott külön ki volt emelve, hogy bár faceliftes, de gyárilag OPF mentes, dupla befecskendezéses.
(Eltűnt a parkolómból, így sajna nem tudom kikeresni a motorkódját.)Talán Cupraból is volt ilyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Tudományos Pandémia Klub
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Napelem
- Mini-ITX
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mobilinternet
- Hobby elektronika
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
- Periferiak - Telefon - Barkacsolas - Nyari - Konyhai -- Cuccok olcson--
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó