-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TrollBalint #211998 üzenetére
Ha 2400 km alatt nem fogyott az olajból értékelhető mennyiség, akkor legfeljebb a csereperiódus vége felé fog egy kevés hiányozni. De azért nézz rá időnként.
Enyém ~2 litert megkajál 15 000 km alatt. (nem érzem tragédiának)
-
Kérdés az egybegyültekhez.
Szeptemberben volt hűtőfolyadék- , kiegyenlítőtartály-, termál menedzsment unit és vízpumpacsere a G7 2.0 TSI-n. Mentem vele utána városi 40-50 km-t, majd hidegen feltöltöttem a hűtőfolyadékot pont a maximumra. (Aztán a Mazdával közlekedtem főleg.)
Azóta újabb 850 km-t tettem meg autópályán és városban vegyesen. Hidegen kb. 1 mm-rel a maximum alatt van a szint.
Szerintetek:
- Volt még benne pici levegőzárvány és kibüfögte?
- Vagy inkább szivárog valahol?Nem izgulok különösebben, de korábban nem fogyott belőle.
-
válasz
F_Zolee #212013 üzenetére
Logikus amit írsz, viszont mindig a ház alatti garázsban nézem, ahol aránylag stabil a hőmérséklet (nagy hidegekben sem megy 11-12 fok alá, ill. kánikulában sem 22 fölé, részben a talajszint alatt van).
#212012 Qru Oké. (2 hétnél tovább nem áll, időnként megjárattam 1-1 napra.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
siddis #212021 üzenetére
Egy valahol láttam apró rozsdát egy vagy két Golf7-en, ami műszakilag rokon az O3-mal, és érdemes kijavítani: a küszöb és a hátsó dobbetét találkozásánál, ahol vissza van hajlítva a lemez. Itt ujjal előre nyomod a dobbetétet és látni ha problémás, (otthon is javítható kis műszaki érzékkel).
-
-
-
válasz
IntelKiller7 #212088 üzenetére
2020. áprilisa régen volt, azóta rengeteget változtak az árak (sajnos). 2020. októberben láttam 5 méterért 68 K km-t futott G7 GTI-t, magyar, ismert előéletű, elég jól felszerelt.
-
Azt mondja meg tutira valaki, hogy az OPF-fel szerelt EA888 dupla befecskendezéses vagy csak szimpla TSI?
Olvastam ilyent is, meg olyant is.
-
válasz
tibbike01 #212172 üzenetére
Gyáriból inkább "körömlakkot" vegyél, az átlátszó lakk nem kötelező, nem egyszerűsíti a mutatványt. Carcolortól vehetsz sprét is, körömlakkot is, a sprét a kupakjába fújd, majd vékony ecset (nullás ecset). És ésszel.
Inkább töröld vissza (hígítós vagy benzines) ronggyal ha nem sikerül elsőre.
-
Cimborám 2017-es G7 1.6 TDI-jéhez keresek vezérlés készletet. Motorszám: DDY029985
Akinek van hozzáférése és ideje, legyen kedves igazolja vissza, hogy az alábbi cikkszámok kellenek:
- 04L121011P (vízpumpa)
- 04L198119D (vezérlés)(Látok frissebb végződésű cikkszámokat, nem tudom az ugyanaz-e frissebben, vagy más motorkódhoz van...)
Köszönöm szépen!
-
Lehet vízkő, lehet picit megmarta valami, akár korrozió... Mivel próbáltad leszedni?
Elsőre óvatosan 10%-os ecettel mennék neki (puha ruhával, utána vizes öblítés). Másodjára finom polírszerrel. Mindkét esetben vigyázva, hogy mást ne maszatoljak össze.
De ha ráfolyik az ecet se tragédia, utána alapos öblítés. -
válasz
Corsa02 #212399 üzenetére
Ez a G17 infó nagyon hasznos* volt.
cikkszáma: G001770A2
kapcsolódó szerviz bulletin: https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2017/MC-10157307-9999.pdf*Megerősít abban, hogy nem hülyeség a Liqui Moly Pro-line Direct Injection Cleaner.
(Múlt héten kapott a Golf TSI és a Mazda Skyactiv is 1-1 flaskával, mindkettő 5000 km-rel az előző adag után.) -
-
válasz
artiny #212472 üzenetére
Örömmel ha tudok... Jól értem, nincs a Tiédben az a barnás lefolyócső ("drain tube" a fotón)? Találtam gyorsan egy A3 8V videót [link] , ebben van.
Lehetséges, hogy utólagos a tetőablak? Vagy valaki kiszerelte, a tisztítás során elkefélte? Csak távoli tippek a részemről.[ Szerkesztve ]
-
válasz
atos19881101 #212555 üzenetére
A herélt DPF-es, EURO-4-es Saab 1.9TTID is orrfacsaróan büdös volt, és még kormolt is, mint az állat. 🤢 Pofám leszakadt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tibbike01 #212587 üzenetére
Mit gondolsz, azok nagyságrendileg olcsóbbak lesznek a márkaszerviznél? Tartok tőle, hogy nagyon hasonló vastagságban fog a cerkájuk. (Meg kell venni a gyári célszerszámokat, oktatás, szotfverek, audit - nem jófejségből lettek hivatalosan elfogadottak.)
Tavasszal elvittem a Mazdát egy MX-5 "guruhoz" váltó- és diffiolaj cserére, ill. átnézte akkor már a vasat. Jó fej volt, mert megértette, hogy már tavaly, egy másik autóhoz megvettem az egyik olajat, de mondta, hogy máskor csak a sajátját tölti bele.
Óradíja (2023. május, egy kisebb műhely egy nem túl fényes környéken - lepukkant gyárudvar) 18 000 Ft + Áfa. És csak bruttóban, azaz 22 860 Ft/ óra díjjal dolgozik. Cserében lehet kártyával fizetni - hú de jó.
Ami a kellemes meglepetés volt, felvitte a szervizt a Mazda online rendszerébe, a telefonos Mazda applikációban is látom.
Ismétlem, 22 860 Ft/óra.[ Szerkesztve ]
-
válasz
bitpork #212595 üzenetére
Nagy autó - nagy rezsi. 🤗
Szeptemberben jártam főleg VW-ra specializálódott szakinál, rbalint88 hozott össze vele. Fékfolyadék csere, EA888 Gen3-on termálmenedzsment egység és vízpumpa cseréje, kiegyenlítőtartály és hűtőfolyadék cseréje. Minden anyagot én vittem, szumma 35-öt kért. Cikinek éreztem, inkább többet adtam, alig akarta elfogadni.
Nem tud beírni a digitális szervizkönyvbe. -
válasz
focvis #212603 üzenetére
Belefutottam a hahun egy számlába [kép] , itt a független szerelő 4 órát, bruttó 71 e. Ft munkadíjat számolt fel erre* a cserére. Viszont csak 4 liter fagyállóval kalkulált, nem cserélte le a teljes 8 litert, ejnye.
(*Emlékeztetőül, 35-öt kértek tőlem, a fentieken túl ez tartalmazta a kiegyenlítőtartály és a fékfolyadék cseréjét is.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
imyourfriend #212615 üzenetére
és nagyon fázhat a bokája
-
válasz
daniel2121 #212636 üzenetére
Kizártnak tartom.
-
válasz
daniel2121 #212642 üzenetére
Igen, az ABS-ről.
Ez az "indirekt TPMS", a "direkt TPMS" a szelepbe épített jeladós verzió, ezt a VAG szerencsére csak a drága modelljeibe teszi (Touareg, komoly RS Audik, Porke, ilyesmik). -
válasz
MunezXBK #212724 üzenetére
VCDS mellé érdemes? (Úgy vélem igen, mert sokkal egyszerűbbnek tűnik a használata.)
NextGen Offer 500 credittel 100 euróért, vagy
PRO Pack Offer 36-months PRO VAG Plan 126 euróért?Utóbbit jól tippelem, hogy 3 évig bármi, utána kellenek a creditek?
Mondjuk igazából nincs rá szükségem.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #213060 üzenetére
Neked azt is külön fogjak gyártani, hétfő reggeli műszakban, alkoholista afgán segédmunkások.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Tudományos Pandémia Klub
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Napelem
- Mini-ITX
- További aktív témák...