-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Srácok, pénteken lesz valami tuning show Pesten? AMTS, vagy mifene.
Csak ezért kérdem, mert úgy volt, hogy megyek, csak közbejöttek dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem valahogy fura a hátulja a többi torpedóhoz képest. Ez a széria nem jön be. Az eleje szép, csak a feneke... A Tiéden valamit javít a szín..mind a 3 árnyalat.
No, majd elbeszélgetek a reléiddel. Meg mérünk egy turbónyomást is 1500-4200 között padlón.
Nem létezik, hogy még mindig nem ejtetted meg(ejnye-bejnye), de ha kitart májusig, akkor megnézem én.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #63896 üzenetére
Szinte hallom az F1 közvetítőit:
Nagyon gyorsan veszik a kanyart a versengyzők, majd hirtelen átvágnak a vonalon, box kiállás lesz. A boxban bitporkosan gurulnak, majd egy rövid megálló után folytatódik a száguldás.
ßrainiac Szerintem Te mindent véresen komolyan veszel. Nem szent állat a golf, és amikor a szembeállításról szó volt, senki nem fikázta a golfot. Mulder, aludd ki magad, igyál meg valamit, vagy már ne igyál, mert már mindenhol idegenek látsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #63908 üzenetére
Nem ilyen egyszerű. A lényeg a norma amit teljesít. A viszkozitás egy dolog, egy másik dolog, amit adalékolással elérnek az olaj tulajdonságaival. Ha teljesen azonos normákat teljesít az adott 5w 30-as olaj mint egy másik 5w 40, akkor felcserélhetőek, de csak akkor. Áltatában az 5w 30-asok teljesítenek olyan spéci normákat, amiből 5w 40 nem létezik. Ilyen norma a pl. 3.0tdi-be való olaj is. Rengeteg alternatíva van 5w 30- ból, 0w 30-ból, de 5w 40 szinte nincs is.
-
Mágus2
Közösségépítő
Visszaolvasva az elmúlt napot, erősen elgondolkodtam, hogy törlöm a PH profilomat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kicker #64054 üzenetére
Mennyire vagy biztos a km-óra állás hitelességében. Szerintem nem normális, hogy a féltengelyekkel gond legyen.
A jelenséget a gumik is okozhatják, ha a az eddig hátsók előre kerültek. A belső csuklókat valóban meg lehet cserélni, ha ráznak, de ez 300 000km környékén szokott előjönni, nem a felénél.
Lassú haladásnál ide-oda mozgó kormány- púpos gumi,kiverődött gömbcsukló, kormányösszekötő, tojás felni, lógó kerékcsapágy és féltengely is okozhat. Az egyszerűbben kizárhatókkal kezdeném. mondjuk hátsó kerekek előre, a teszt kedvéért.
Pancsermeste A teljes hibakódot is tudod? A száma kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64110 üzenetére
A katalizátor előtti szondára panaszkodik. Ki kellene mérni, és ha kap áramot, akkor csere. Gyárira volt cserélve, vagy valami lekvárra?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64119 üzenetére
A vezérlőtől kapja az áramot, csak ha hideg a motor. Hideg motornál, ráadott gyújtással, akár járó motornál a csatiban a 2 fehér vezeték között akku feszültséget lehet mérni. A szonda jele nélkül is jár a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64121 üzenetére
Az a fűtés hideg motornál megy állandóan, meg ha visszahűl a katalizátor, mondjuk sokat gurulsz motorfékkel, vagy részterhelésen... akkor felmelegíti a szondát ismét. Nem tökéletes a fűtés nélkül. Akkor szürke-fehér lesz. Emlékeim szerint a motorvezérlőtől 2 fehér lesz a csatlakozón. Ha ott mérsz feszültséget, akkor a szonda cserés.
A szivattyú forgatja a gázokat a szondában, erre van külön hibakód, ha elromlana, de nem releváns, egybe van építve az egész, ha egy részegysége halott, cserélni kell az egész szondát.
Nem rángat a motor, nem fogyaszt sokat? Elég érdekes, hogy ilyen rövid idő alatt hazavágta a szondát. A túl dús keverék szokott ilyet okozni, vagy ha valamelyik hengerben sok a gyújtáskimaradás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #64123 üzenetére
Lehet, hogy víz került a csatlakozóba, de majd meglátod, ha széthúzod. Elvileg vízhatlan, de én a dízel motort sem mosom, mert nagy a rizikó, hogy valami beázik, ami addig tökéletesen működött. Inkább legyen poros.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #64148 üzenetére
Még nem tudod, hogy repedt-e és már fejet keresel? Vidd el egy rendes gépműhelybe a fejet, megnézik és megmondják, mi a baja. Tünetek pontosan azok, mint amikor a tömítést kifújja. Kemény vízcsövek, mint a beton, levegő a hűtőrendszerben, tűnik a víz nagy terhelésen, fehér füst.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #64150 üzenetére
Az attól függ, mi számít beton keménynek. Számomra ez azt jelenti, hogy nem tudom a csövet összenyomni, egy kicsit sem. Mindegyik hűtőrendszer nyomás alatt van üzemmelegen, de ez nem akkora, mint amikor hengerfejes.
rob210 Mondtam, neki, hogy vigye gépműhelybe, mielőtt újat venne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabor85 #64180 üzenetére
Nem értem, mi nem világos.
Megírtam mit kell tenni vele, de nem mondtad, hogy szét van-e már szedve és tudjátok, hogy repedt a fej, vagy csak tippelte valami pék. Ezért írtam amit írtam.
A gondolatolvasás még mindig nem megy, de most már kíváncsi vagyok, miért keresel hengerfejet arra az octira? Szétkapták és tényleg repedt, vagy ez még csak tipp?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vendingo #64632 üzenetére
Nem tudom az évjáratot. Az enyém 2004-es és nem tudja a komfort vezérlő. Fel kell tölteni egy olyan szoftot ami tudja, vagy a riasztókban szokott lenni ilyen funkció, ezért tippeltem a riasztódra, mert valalmi 2004 előtti golfra emlékszem nálad, de ez nem biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez sem az én napom. Fruzsi mindenbe beleakasztja az orrát.
Parkolásnál egy (
faszszó elhangozhat a topikban?) roppant szimpatikus fiatalember miatt fel kellett hajtanom a padkára. Visszafelé felakadt középen és gyakorlatilag leszakadt a lökös jobb oldala.Ha a hűtők megúszták, akkor szerencsém volt. Majd holnap kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #64788 üzenetére
Nekem egy hét alatt 2x is meghúzták, azóta nem érdekel a külseje. Műszakilag legyen egyben, a többivel nem foglalkozom. 100 euró egy elem normális fényezése, ha ma lefényezem, holnap valami szerencsétlen megint meghúzza. Szélmalom harc, nincs értelme.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Degradator #64804 üzenetére
A min és max között 1 liter van. Nem úgy van, ahogy gondolod, hogy a minimum szinten üres az olajkád. A nívópálca nem ér le az olajkád aljára.
Az első 3 litert beleöntve kezdi elérni a szint a nívót. Remélem így már érted.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha hosszabb a nívó, mint kellene, akkor is alacsony szinten lesz, amikor maxot mutat. Amikor jelez a komp, tényleg gz van, mert a szintmérő a kád alján van, és akkor jelez, ha már a nívón a minimum alatt van a szint.
A normális esetben meleg motornál akkor is kellene tudni szintet mérni, ha a motort leállítod, csak alacsonyabb lesz a szint. Az 1.9 nél ez annyit jelent, hogy melegen leállítva a minimum fölött van, ha lehűl és lecsorog akkor pontosan a maxon.
Mértek nyomást, vagy csak hasra ütéssel megállapították, hogy az jó?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Degradator #64819 üzenetére
Egyenesen állt az autó? Mindig hideg motornál nézted? Milyen márkájú olajszűrő van most rajta?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- Háztartási gépek
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ősszel jönnek az új Intel chipek
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- További aktív témák...