-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #72220 üzenetére
Az összes görgőt cserélted megint? Nincs túlhúzva a szíj?
New gearbox code letters have been introduced, with a new mineral gear oil -API GL4 SAE 75W- according to standard TL 726 /Y (hypoid oil) This type of oil must only be used in the specified gearboxes and never in those that used the former oil -API GL4 SAE 75W90- according to standard TL 521 57 (synthetic oil)
TL 726 Y
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #72223 üzenetére
G60726A2(TL 726) 1,6 liter.
Az elsa írta hozzá a régebbit is, de linkeltem feljebb a megjegyzést, az újabb EWP-ben csak ez az olaj volt és sem keverni, sem lecserélni nem szabad a régebbire.
Etka csak 1.6-ot ír, de úgy is 2 litert kell venned és az ellenőrzőig feltölteni, majd meglátod, mennyi megy bele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #72227 üzenetére
Szakszerű menete:
Leereszted a difinél melegen, a feltöltőnél betöltöd kicsurgásig visszateszed a betöltő csavarját, csak, hogy ne csorogjon, utána megemeled egyik oldalt, beindítod, és hagyod forogni alapjáraton 2. fokozatban legalább 2 percig. Leállítás után leengeded a felemelt oldalt, majd ismét csurgásig feltöltöd. ASR-es autónál ASR-t ki kell kapcsolni, különben elszalad az emelőről.
G60 csak egy van, a másik nem g60 és két viszkozitása van, a g60 csak 75w.
Ha magasan van az orra, akkor belefér egyszerre a kellő mennyiség, ehhez fel kell emelni az elejét. Amúgy nem szokott beférni, a golffal is küzdöttem, de annak meg van szállva az arca, ugye 14 éves TDI.
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz
VR6-Fan #72485 üzenetére
Valószínű hogy a kedves vevő
De ugye alkatrészfüggő, mert egy hosszbordásszíjon azért látszik ha gyárihibás.
Mikor meglett a paszuly unix szerint 200k lett volna a komplett vezérlés+összes hosszbordás meg szirszarjainak cseréje. Itt azért van annyi puffer az árban hogy ha valamelyik alkatrész szar akkor belefér 1 ki-be szerelés.
Bár logikusnak úgy tűnik hogy ha a szerelő által rendelt alkatrész szar az neki akkor is ugyanúgy dupla meló amivel megy az ideje, valakinek azt is ki kell fizetni...
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
-
ßrainiac
addikt
válasz
VR6-Fan #72833 üzenetére
Idiota zajszuro mikrofon..
Ki kell hackelnem vhogy szoftveresen, nincs mese
BitPORT (
): eloben amugy egesz fasza hangja volt.
Itthon (asszonnyal) a cucc ledumalva elvileg, mar csak imadkozni kell, hogy nincs tobb / komolyabb baja, mint amit VR6-Fan kollega diagnosztizalt
Pont ma futottam ossze regi ismerosommel, vmi 1.5 Daewoot hajt, egy ev alatt belerakott tobb mint 200e HUF-ot, en akkor mar inkabb egy ilyenbe dobalnam a penzt, meglatjuk meghalalja-e ^^
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
válasz
VR6-Fan #73020 üzenetére
Ugyebár láncvezérléses, van bemme 51 ezer, ki gondolná,hogy ilyenkor cserélni kell. A láncnak meg más hangja van szerintem. Ha adsz egy elérhetőséget elküldöm szivesen.
Csak megtekertük önindítóval kb 5x. De nem hosszan. Nem húzagatunk be soha. Hazasétáltam oktiért, és hazahúztuk.[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #73351 üzenetére
Milyen az új olaj? Füst? Semmi fejlemény?
ßrainiac Ha már hasonlítjuk, akkor legalább azonos évjáratot. A régebbi PD-k nem rúgták le magukról a befecskendezőket. a 2.0 motorral kezdődött ez a trend. Akkor igazságos, ha az 1.8T vs 1.9TDI PD kontextusban gondolkodsz. Mindkettőnek van előnye és hátránya.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
VR6-Fan #73390 üzenetére
írok neki egy litániát és még le se szar
jah olaj szint ahogy volt olyan most is, olaj meg mint a víz színre.
jah igen alacsony sebbességi fokozatba terhelés váltásra (lelépek a gázról, ha finoman ha keményen alacsony fordulaton is) baromi nagy fémes csattanás, mi lehet szerinted?
esetleg féltengely csukló, tán belső?
középről hallom leginkább.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #73403 üzenetére
Az a finom rázás nálam is van, ha rájösz, majd szólj. Ill. 170-nél megszűnik a rázás.
Odáig jutottam, hogy a talpas gömbfejemben van egy pici lógás a jobb oldalon, már megvettem mindkét oldalra. Csere után szólok, hogy érdemes-e errefelé keresgélni.
Lemförder gömbfej, jó drága és made in china.
A rázás lehet a belső csukló miatt is, szóval lehet ezt is megoldja nálad a csere.
bitpork Ennek örülök. Ismét sínautó?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #73455 üzenetére
Egy bizonyos ideig tolerálja a túltöltést, ezért szoktam 4.-ben 1500-ról megküldeni padlón ,hogy forogjon, ameddig bír. Ha valami baja van, 4000 körül elveszi a gázt. Ha nincs nagy gubanc, akkor meg legalább érezzük, hogy élünk, persze a piros mező előtt érdemes váltani...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #73475 üzenetére
Ezért nem akarok Démoklész tengelyével a motoromban flangálni.
Megveszem a 3 millás autót és azzal kell kezdeni, hogy szét kell borútani a motort, elküldeni a világ 3 különböző pontjára, hogy csinálják meg véglegesre, és majd az idő megmondja, hogy mit sikerült alkotniuk.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz
VR6-Fan #73483 üzenetére
Tudom miről beszélsz, Nekem aki automatával nőttem fel, és azért szeretek gyorsan menni is néha, egyenesen menyország mikor kézist vezetek főleg ha tolom neki.
Régi barátoméknak volt egy 1.8 benzin C vectra... na annak rendesen kitapostam a lelkét
Hála istennek ez olyan mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni, mindig fosok kicsit elősször nehogy lefulladjak... de végül mindig bebizonyosodik hogy azé nem felejtettem el.
bár egy hirtelen komplikáltabb helyzetben lehet jobban megfogna mit és hogyDe ez ember függő ki milyen stílusú, beállítottságú.
Szerintem csak automata.
Meséltem már, haverom nagyon szereti a gyorsulást stb friss jogsival is szarrá gyötörte a Rob féle 1.6 16szelep röncit... mellette egy "lomha" 2,5 TDI A6 150Le automata.
haverom az első évben... fuj automata, cink, szar, minden volt. aztán többet használta az A6-ot. és azóta imádja. Imádja mindkettőt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Új hozzászólás Aktív témák
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg