- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Szerintem meg kevesen láttak annyi autót egy adott konszernbeli szériából, ami már jelentős minta lenne egy olyan állítás igazolására, hogy azok szarok és megbízhatatlanok. Bármelyik autó cserben hagyhat, még az is, amit tegnap hoztál ki a szalonból (Q3-at hoztunk el júliusban, az anyósoldali ajtó nem érzékelt nyitást, simán bezárhattuk volna véletlenül a kulcsot).
2008 óta volt a családban egy 170 lovas híres/hírhedt 2.0 PD Passat B6 kombi DSG-vel, és egyszer sem hagyott cserben senkit. Megkapta a kötelező szervizeket, vigyázva volt rá (2013-ban adtuk el, egy karcolás sem volt rajta, és mindig garázsban pihent), de ez alapján eszembe nem jutna azt állítani, hogy a 2.0 PD-k megbízhatóak, mert nagyon nem látok bele.
(#88622) MunezXBK: "Nem azért van német vasam, mert ez a király, hanem mert egyszerűen ez tetszik. Pont."
Hatalmas +1.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz !Overdose! #88714 üzenetére
"emelet fényerejű izzótól elvárható élettartama volt."
Az mit jelent? 1-2 év?
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #88739 üzenetére
Érthető indokok. Belsőre amúgy sok újdonságot ne várj a Passattól, le sem tagadhatná, hogy azonos az alap és a "műszer-készlet".
A 11 liter elég sok. Nekem ha egy városi út során soknak számít a 8, pedig nem tartok tojást a lábam alatt, mondjuk a legrövidebb túra általában 20km.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kk831228 #88753 üzenetére
Ez nem belemagyarázás, ez fizika. Nincs csoda, az energia nem terem csak úgy a semmiből, magától nem "regenerálódik" az akksi. A tapasztalatot is tudni kell értelmezni, ha nem merül le akkor az annyit jelent (eltekintve az elhasználódástól, egyéb zavaró tényezőktől), hogy legalább annyit táplálsz vissza, mint amennyit elfogyasztasz. Ha x idő alatt merül le (ez lehet 10 év is), akkor átlagosan kapacitás/x volt a fogyasztásod az alatt az idő alatt.
(#88754) K Norbi: Te sem értelmezed amit mondok. Tudom, hogy a gyárik többet bírnak, nem erről beszélek. Fizikáról beszéltem: ha többet veszel ki, mint amennyit visszaraksz teljesen mindegy hogy mennyibe kerül az akksi és honnan való, előbb utóbb lemerül. Nincs mágikus "regenerálódás", magától visszatöltődés, mert az úgy hívják, hogy perpetuum mobile, ami "nehezen" realizálható, mert mindennek ellentmond.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88823 üzenetére
És a logón kívül mi az előnye a laurinnak?
Nekem amúgy mindig ez jut eszembe az L&K-ról, meg az, hogy kinek gurult el a gyógyszere, hogy egy Yetit X1, Q3, Evoque szintre árazta 2014-ben, 4 éves Infotainmenttel, és az V-VI-os Golfból már jól ismert kezelőelemekkel, néhol azok butított változatával.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88827 üzenetére
Az oké, de pontosan miben? Mert olyan nagyon sok lehetőség nincsen, ismerem a Golf miatt az elérhető extrákat. Navi nem lesz jobb, esetleg ott a memóriás ülés (de ezt például nem tudom, hogy tartalmazza-e a csomag, vagy külön extra), pár plusz díszcsík a műszerfalon meg szöveg az ülésen ami így elsőre feltűnik. Ha lenne benne adaptív lengéscsillapítás, követő tempomat (utóbbi szerintem csak a Golfban volt) vagy automata refi (mondjuk ez csak az MQB platformtól elérhető), akkor látnám értelmét, de egyébként parasztvakítás szagúnak tűnik nekem a dolog. Persze lehet, hogy tévedek, de például amit a Yetinél láttam L&K néven, na az nem kéne.
Amit észrevettem még a tolatóradar, legalábbis az elsőnél nem látszik hogy lenne a képeken. De az az árkülönbözet feléből kijön a gyári új, beszereléssel, kódolással OPS kijelzéssel. Neked viszont elég az alkatrész is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88829 üzenetére
Aha. Akkor van pár extra a díszeken kívül, de azért a nagy része elérhető olcsóbban a csomag nélkül is. Kettőhöz még hozzáfűznék:
"szenzorok mindenre, eső, fény, guminyomás"
Előbbi kettő jár a sötétedő tükör miatt (ugyanis abban van a fényérzékelő), utóbbi ESP alapú, csak egy gomb, gyárilag 20k-s extra, nem egy pontos műszer, inkább csak jópofa.
"parkoló asszisztens(nem csak radar)"
Megint csak jópofaság, a második alkalom után már nem poén. Ma egyébként ez nem része az L&K-nak.
Érthető amúgy, hogy nem akarsz utólag extrázni. Ettől függetlenül nálam nem érne meg 1000 euro felárat az L&K csomagos, sőt meg merem kockáztatni újkorában drágább volt az első. Csak a két navi közt az árkülönbség 300k, és a többi extrát nem csomagban belepakolni nem olcsó mulatság.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #88847 üzenetére
Nem azt mondom, hogy mindig drágább, hanem hogy azonos motorral könnyedén konfigurálható drágábbra egy Elegance mint egy L&K. Ami igaz, nézz csak meg egy Skoda konfigurátort. Egy Elegance-ba beleraksz egy Xenont, követőtempomatot, egy Traveler csomagot plusz a hozzájuk tartozó kötelező extrákat és mindjárt többe van az Elegance mint az L&K, és így pár dologban többet tud, párban kevesebbet.
A lámpásra: Xenont/LED-et venni és a cserére gondolni sem kell
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #88929 üzenetére
Berakás után az első gondolatom: helyzetjelző kuka Az eredeti izzóval is sárgás volt, de ott nem volt ekkora különbség, jól nézett ki, de ez sok nekem. Sőt a kanyarban felkapcsolódó ködlámpa miatt még annak a cseréjén is elgondolkodtam
Szóval +1 a képre. Nem véletlenül dobta fel a webshop a Cool Blue W5W-t NBU vásárláskor. Az ebay-es LED-ektől szintén félek szín téren.(#88928) Morris: Egy jobb cikk a hidegindításról.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kiskokó #89075 üzenetére
A kulcsszó: csomagtartó. Ha valaki nem bálnával szeretne városban közlekedni (márpedig az A6/BMW 5/E osztály nem igazán városi közlekedésre van kitalálva), de előfordul, hogy szüksége van csomagtartóra, na nekik van kitalálva ez. Az A6-tal meg semmi értelme nincs hasonlítani: Leon kombit kapsz 4,5 millióért újonnan, A6 kombit 12,5-ért.
-
brumi1024
veterán
válasz rob210 #89110 üzenetére
Én 11 körül mentem kirakni a kukát, hát az a 30 méter amit gyalogoltam mókás volt. El is gondolkoztam, hogy most nem szívesen állnék ki, mert faltól falig közlekednék a tükörjégen. Hozzám amúgy hajnali 5-kor becsöngettek valamiért, első gondolatom az volt, hogy valakik összementek az utcában, de aztán nem volt sürgős, mert nem csöngetett újra, én meg aludtam tovább szépen nyugodtan.
-
brumi1024
veterán
válasz Rambovits #89216 üzenetére
Nagyjából reális, a 4 ajtós Highline 4,91-nél kezdődik TSI-vel, 5,3-ért pedig megkapható traktorizált változatban (de hogy ebből autó is legyen nyugodtan rá lehet számolni 2-300k-t extrának).
(#89215) zoo8800: Van az 220-230 és 300 lovas változatban is
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Már 50? Én 30-ról tudtam.
Kiegészítésként a szabálysértési bírság felső korlátja 100-as limit alatt +15 km/h +3 km/h a mérési hiba (aminek a jelentésével úgy néz ki nem igazán vannak tisztában) miatti korrekció, 100 felett ez +20 km/h + limit 3%-ára módosul.
(#89557) hdman: Nem helyszíni csak akkor lehet, ha eléred az objektív felelősség alsó határát, amit fent leírtam. Ott pedig tényleg 30k-tól indul, de ehhez 50-es korlátnál 68-el kellene menni (de láttam már 69-es limitre beállított képeket is 50-es szakaszon). Helyszínen megállíthatnak 54-el is, 51-52 elég parasztság lenne, ennyire nem pontos a műszerük.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz zsolt19900 #89563 üzenetére
Bosoko-t...ja nem, nájtbrékert...vagy Bannert?...mégsem, pillanat, mindjárt eszembe jut...megvan csakaCastrol!
-
brumi1024
veterán
(#89800) 7600 GS: Nincs egyértelműen meghatározva. Elvehetik egy időre mint látod 80-nál is, viszont volt akitől autópályás 250-nél sem vonták be. [link]
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz atos19881101 #89980 üzenetére
Mert van 122-140-150-160 lovas 1.4 TSI is, utóbbi három közel akkora nyomatékkal, mint az aktuális f10-es 520i-nek van. Szerintem elég bele, bár ebbe ha jól emlékszem a 122 lovas változat került, az az mk6 Golfba kifejezetten jó, a Superb meg katalógusadatok alapján számomra meglepően könnyűnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Energiaital topic
- PlayStation 3
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Androidos tablet topic
- Óra topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- ASUS routerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest