- Stellar Blade - Túl az 1 millión
- S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
- Dead by Daylight - Hamarosan Lara Croft is játszható karakter lesz
- Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
- Decemberben a Forza Horizon 4 is lekerül a digitális áruházak polcairól
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ez lesz az, de meg kell néznem az elsa-t is, ami most nincs nálam. 03G 906 088 D
Sebességben parkolsz dombon? Remélem a sorrend, megáll, sebességből kivesz, kézifék felhúz, fék felenged, motor leállít, sebesség bedob. Ha fordítva csinálod, akkor rosszul csinálod, mert ráterheled az egész autó súlyát a hastásláncra, és még a kéziféket is ráhúzod...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azért sem egyszerű megkeresni, mert 2 ilyen hőmérő van a kipuban, az egyik a DPF előtt, a másik mögötte.
Ezen kívül van 2 lambada.
G448 vagy G527. Majd az elsa remélem megmondja a hibakód táblázatból, ha van benne olyan ehhez a motorhoz.
03G906088K Ez a másik drágaszág...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A 3. kérdés ami felmerül, hogy miért dobja ezt a hibát? Mi van, ha nem a szonda a hibás, hanem maga a DPF, nem melegszik fel kellően mert eltömődött. Elvitted mát pályázni, ahogy tanácsoltam 50-60km tartós 140? Előtte a hibát ki kell törölni. Ha ez nem segít, akkor megnézzük a mért értékeket, milyen főmérsékletet mutatnak a szondák a kipu rendszerben?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekem a hátsó kettő kurblis, utasoknak tabu, nem nyulka-piszka, mert eltöröm a kezüket. Jobb hátsó már nálam is volt alátámasztva. No, a B6-ban még ennél is gyengébb műanyagot tettek, ott nem sin fogja az amlakot, hanem van egy lyuk az üvegben alul középen, ott van áthúzva egy műanyag stift.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az is ott van, hányszor ment eddig a regeneráció, de ezek már súlyos műhelytitkok.
A 3.0Tdi-t birtoklók, vagy vásárolni készülők figyelmét szintén felhívnám, hogy abban is elérhetőek ezek az adatok. DPF telítettség, regeneráció számláló.
Motor vezérlő, mért értékek 070-es csatorna 3. ablak A regeneráció számláló.
Motor vezérlő, mért értékek 075-ös csatorna 1. ablak Kipufogó gáz hőmérséklete a turbó előtt, 2. ablak Kipufogó gáz hőmérséklete a DPF előtt, 3. ablak DPF telítettsége, 4. ablak Kipufogó gáz hőmérséklete a DPF után.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem gondolod komolyan, hogy odaállítasz tesztvezetni laptoppal, diagnosztikával? Ha új, akkor biztosan működik, majd 200 000km után lesz érdekes nézegetni. Annyira új ez a motor, azt se tudnám, mit és hol kell rajta nézni.
Félek, körbe fognak röhögni, ha tényleg ezt diaggalfogsz tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ki ér rá ma Pesten körbefotózni egy autót bitpork-nak?
Segítsetek picit, ne csak a billentyűzetet tépjétek!!!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Csalódott vagyok uraim. Nincs egy faszafiú pesti köztetek, aki körbefotózna egy autót???
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
varsam #58801 üzenetére
Már töltöm a videót arról, hogy kell kivenni a kapcsolót. Addig a fórum 1.hsz 1. mondatát válaszold meg nekem.
Közép állásban megnyomod befelé közben balra, majd jobbra és kihúzod. A trükkje, hogy befelé nyomva balra kell fordítani, a retesz oldásához pedig jobbra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
varsam #58803 üzenetére
Elvileg 0 pozícióban kell benyomni, de az enyémet nem lehet, valami miatt megakad. Próbáld meg, lehet nálad működni fog:
A világításkapcsoló -E1- forgatófogantyúját '0' helyzetbe elforgatni.
– A világításkapcsoló -E1- forgatófogantyúját benyomni -1- és egy kicsit jobbra forgatni-2-.
– A forgatófogantyút ebben a helyzetben tartani és a világításkapcsolót -E1- a forgatófogantyúnál fogva a műszerfalból kihúzni -3-.
– Az elektromos csatlakozók reteszelését oldani és lehúzni -
Mágus2
Közösségépítő
(#58803) varsam: Egyszerű teszt, ha ráadod a gyújtást a sötét autóban, világít a világítás kapcsoló? Természetesen kikapcsolt világításról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha kiveszed a kapcsolót, akkor a barna és a sárga-fekete vezetékek között rákapcsolt gyújtásnál meg kell jelennie az akkufeszültségnek(már nem kell mérned, mert a led elárulta, hogy van ott feszkó).
Akkor lehet maga a kapcsoló a ludas. Húzd ki a kapcsolót és a két oldalán a csatlakozón van 2 biztosító műanyag fül, azokat egyszerre összenyomva tudod oldani a kábelt. Olyat is láttam már, hogy csak kontaktos volt a csatlakozó.
Az elmélet, miszerint nem tudja mikor van rajta a gyújtás, megdőlt, mert az a led a kapcsolóban világít, tehát kap a gyújtástól áramot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
varsam #58806 üzenetére
Minden kábel teljesen benn van a csatiban a helyén? Ezeket ellenőrizd.
Multimétert 20V-ra kapcsold, piros kábelt a sárga-feketére, feketét a barnára, és a gyújtást ráadni, ha lekapcsolod megszűnik a feszültség, ha rákapcsolod a gyújtást, akkor ismét megjelenik.. Ne csinálj zárlatot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha ezek megvannak, akkor kösd vissza a kapcsolót a kábelra, és a csatlakozó hátuljában szúrd be a barnához a fekete kábelt a multiméterről, Kapcsold a kapcsolót a tompított állásba, és a pirosat a sárga szürke kábelra. Szerintem ott nem lesz feszültség, és akkor a kapcsoló a ludas...
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
varsam #58814 üzenetére
A sárga-fehér. felkapcsolt tompítottal és gyújtással?
A csatlakozóban egyik sorban van egy barna,piros, sárga-fekete, szürke-fehér-ezek a bemenő szálak.
A másik sorban vannak a kimenők szürke-kék, szürke, kék, zöld-vörös, fekete-sárga, zöld-vörös, sárga-szürke, sárga, szürke-zöld. Eddig stimt? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
varsam #58816 üzenetére
Elvileg azon is 12V körül kellene lennie. A kapcsoló lesz a ludas.
Ck. Nem kell hozzá szétbontani mindent, a szűrő cserélhető, a szelepfedél tömítéshez le kell venni a magas nyomású csöveket a befecskendezőkről. Nem egy agyműtét, ha nem angliában csináltatnád, nem lenne drága. Ott magas az órabér...lehet átköltözöm megcsinálni a bizniszt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez így vinnyog 3 éve.
A tyúkokat ne hallgasd, apósoméknál vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Elképzeltem 20 év múlva, a vw jel nélkül, motorburkolat nuku, mindenhol kóbor kábelek, gégecsövek szétrepedve, eldeformálódva a melegtől, olajsár mindenen. Csodálatos...
Utána felébredtem, 20 év múlva már csak villany 69-es bogarak lesznek, ez biztosan nem bír ki annyit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
troland26 #58916 üzenetére
8L1819415B 01C a fekete, szép neve van?
Ezt kerested?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Beépített Gipe-3 ipari terület Ráckevén
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó