-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
A tempomathoz kell elektromos gázpedál, 2 részes fékpedál kapcsoló, kuplung pedál kapcsoló. Mert ha ráugrasz a fékre, vagy kinyomod a kuplungit, akkor el kell, hogy vegye a gázt...
Amelyik motorvezérlő nem tudja a tempomatot, ahhoz a pedál kapcsolók sincsenek meg.
Olyan nincs, hogy nem lehet berakni, olyan van, hogy nem éri meg, mert a fél autót át kell vezetékezni meg a vezérlőket cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58173 üzenetére
Munez, neked is kijár a
Tényleg, gyors interjú: Srácok, milyen érzés a vw konszern legszarabb motorját hajtani? Hallgatni a duruzsoló V6 meg a 14 méter bordás szíj megnyugtató hangját. Odalépsz, megszólal a 24 szelep.... valamelyike..észbe kapsz, hogy hol vagy és rögtön felébredsz?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58186 üzenetére
Meg van a varázsa...
Ülsz a bőr fotelben, halkan duruzsol a V6 110(*nem is érted hová sietnek a többiek*)-nél. Meleg van, szól az RNS-e, mindegy milyen adó szól, a bose hallgatható. Nem zavar, hogy elmegy melletted a fél világ, Te élvezed az utazást, átlátod a forgalmat, nem fáradsz el az utazásban. Néha, melegebb napokon gondolkodóba ejt az olajhőfok mérő mutatójának mozgása, de aztán megnyugtat a tudat, hogy a többiek is mennek, nekik nem létezik ez az adat, nem is aggódnak. A légrugós felfüggesztés szinte ringat, még ezeken a szar utakon is. Már-már elfelejted, hogy ez Magyarország, az úthibák őshazája. A xenon szárítja az aszfaltot, nem vakítja a szembejövőt, nem HID ez, hanem gyári magasságállítós, mosós. Pakolásnál kellemesen leereszti a farát, hiába, kezes jószág ez, ha jó a kompresszor, márpedig azért van benne, hogy jó legyen Apró hibái mindig is lesznek, de szerethető, és ha egyszer megszeretted, rabul ejt. Óvatlan pillanatokban eljátszadozol az autócsere mámorító gondolatával, de Gazsi az Gazsi marad, örökre feledhetetlen.
**Elárulom hová sietnek, minél hamarabb ki akarnak szállni a 4 keréken guruló konzervdobozukból, míg te élvezed az utat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha nem vigyáznak rá, akkor hamar kileheli a lelkét. Gondolod azért vesznek nagy köbcentit, hogy vigyázzanak rá? Sokan nem is tudják, mit kellene cserélni egy rendes karbantartás alkalmával, de lehet nem is akarják tudni. Könnyebb elkönyvelni, hogy ez ilyen, főleg azoknak, akiknek nem volt ilyen autója. És ha valamit hallott a szomszédtól, azt kész tényként kell kezelni, mert a Pista testvérének unokanővére mondta, hogy a fiának ez van, és mindig baj van vele. De azt nem mondta, hogy kartergázszűrőt nem cseréltetett, mert az drága, 24 hidrotőke is az, és ha lekopik a vezérműtengely, akkor szar.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #58206 üzenetére
Mindegyik kettőstömegűvel ellátott dieselre érvényes. Kis terhelés magasabb fordulat nem olyan ártalmas, van kenés, kicsi a terhelés. Alacsony fordulaton nagy a terhelés gyengébb a kenés és még a lendkerék rugói is szenvednek. 2300nál elváltva épp 1500 fölé váltasz. Ezért járok településen belül 3. fogozatban, a 4-est akkor váltom, ha 60km/h fölött lehet menni.
footy Az SDI-nek mindegy, nincs kettőstömegű, de ott is szenved a főtengely és csapágyai...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #58213 üzenetére
Nem. Mert kissebb terhelésen megy az autó.
3.-ban 50-el 1900 fordulat körül van a motor, az enyémben ezen a ponton van 235Nm. Ha gyorsítanom kell, csak megsimogatom a gázpedált és máris 70. Próbáld meg ezt 50-ről 4.ben 1300-as fordulatról. Meg kell várni míg felpörög a turbó, közben persze nyomod a gázt és adod neki a naftát. Ez elektromos gázpedál, amihez érzék kell, már nem a karburátoros korban vagyunk, és ne hasonlítsd kis köbcentsi benzineshez, ahol teljesen más a váltó áttét.
Az elektromos gázpedál csak 1 jel, a motorvezérlőnek, hogy mit akar a vezető, de a befecskendezési mennyiséget a terhelés alapján választja meg a motorvezérlő. Kivétel ezalól a padlógáz. Ezért kell a motort és a turbót padlógázon tesztelni. Máskülönben a terep nehézsége bezavar a mérésbe, nem mindegy, hogy 2% emelkedőn, lejtőn, teljesen sík felületen teszteled. Padlógázon mindegy, úgyis annyi anyagot kap, amennyit megenged neki a szoft.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #58220 üzenetére
Maga a fűtőelem 5V-ot kap és a levegő áramtól visszahűl, amitől változik az ellenállása, majd az ECU-ba 3,6V körüli érték jut vissza, ebből aztán a süket, vak, béna de okos ECU megmondja mennyi levegőt szívott be a motor és ad hozzá megfelelő mennyiségű naftát. Ha azt méri, hogy kevés levegő ment be, akkor kevés anyagot ad, és lusta disznót varázsol a kocsiból.
Egy Bav21 diódával ha helyettesítjük a légtömegmérőt, az ecu folyamatosan azt hiszi, annyi levegő megy a motorba, mintha padlógázon mennél, ezért jó sok naftát ad neki. Ilyenkor a menettulajdonságok a turbó állapotától függenek, minél hamarabb felpörög és eléri kívánt nyomást, annál hamarabb eltűnik a fekete füst a kocsi mögül, de nem lesz az a jó kis turbós hátbarúgás, sokkal lineárisabban fogja leadni a motor a nyomatékot.
ECU csere után is ette?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
20 alatt simán visszaküldöm 1-be ha sokan ülünk az autóban, vagy meg van rakva. Van itt 1-2 vasúti átjáró, ami annyira szét van verve, hogy csak lépésben szabad átmenni rajta, ott kötelező az 1-es. Nincs vele probléma, ez egy teljesen szinkronizált váltó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom mit csináltok vele, hogy letapad. Én néznék egy logot, de ugye azt nem tud feltölteni senki.
Ha kipucolják attól elvileg nem lesz baja, ha hozzáértő kezek csinálják. Kérdés, hogy megoldja-e a gondot. A vákuum rendszerben először átnézném a csöveket és cserélném mindegyiket, aminek repedezett a vége. Legfontosabb csöved az N75 szelep és a turbó vákuum membránja között van. Ezzel kezdeném. Ha ez megvan és marad a hiba, kell egy log és meg lehet nézni, hogy hol van a hiba. Lehet N75 szelep, vákuum probléma, maga a turbón lévő membrán is lehet hibás.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha a fent említetteket kizárták, akkor szedetném szét a turbót kipucoltatni., bár van egy fajta amit nem is lehet kipucolni. A Geo nem lecsavarozható, ha jól tudom a 2.0tdi ilyen. Majd megnézem pontosan milyen turbo van rajta.
Az egyszerű dolgoktól kell a nehezebbek felé haladni, nem az az első lépés, hogy levesszük a turbót.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz baluka26 #58345 üzenetére
Nehogy úgy járj, mint én tegnap, a szomszédnak szétszedtünk egy bal első zárat az octiból, összeraktuk és felmaradt 1-2 alkatrész, de működik rendesen. Aztán éjfélig kerestem, hová valók a felmaradt darabok. Meglett a helyük.
A zárban el volt törve 3 forrasztás a nyákon, megforrasztottam, most megy mint egy új.
MunezXBK Én sem szedtem még szét teljesen a zárat, eddig mindig a külső mikrokapcsolóval volt a baj, de itt teljesen más volt a helyzet. Nem működött az elektronikai része.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #58353 üzenetére
Én azon csodálkozom, hogy megvesznek ilyet. Ha már ennyi ismert hibája van, mi lesz, ha még előjön valami sunyi, alattomos is?
A kopókat nem számolom, csak a nem mindennapi hibákat: kuplung, adagoló és még kitudja mi? Erre mondták, hogy pöpec, minyen az elhanyagolt? Vagy csak nekem vannak illúzióim a karbantartásról?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mikor autót néztem, csak néhány szempont volt, a többit úgy is megcsinálom.
Így is próbálkoztak, elvisznek a kiszemelt autóval, de nem adják vezetni. Első fokozatot recsegve vette, a hátramenetet nem akarta kipróbálni a tulaj. Km órán kívánatos 138 000km. CSak a szorzót nem akarta elárulni. Azt hitte a palimadár favorittal jött, sose látott rendes autót.
Fruzsika -8 fokban várt hideg motorral, kokszosan, üres tankkal, de őszinte autó volt, nem volt lemosva a motor, az utastérben katonás rend, kívül 2mm vastag dzsuva. Én indítottam hidegen, majd mentem vele amíg bemelegedett. Vissza úton a párom vezetett, én hátul ültem és figyeltem. Motor, váltó meggyőző volt, a többi nem érdekelt. Lealkudtam 500 eurót az észrevett hiányosságok miatt és elhoztam.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!